וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שוב לא שקט

29.12.2008 / 12:15

מה אומרים הכוכבים בשמים על המתיחות מסביב והשבוע שצפוי לנו? אסטרולוג הבית י. טריבלסקי לשירותכם

תיבת הפנדורה שנפתחה בשבת, לא תיסגר עוד. האם זו בשורה, עובדה כואבת, או תמונת מצב? יש שיגידו גם וגם, ויש שיבחרו באחת מהאפשרויות. בכל מקרה, זה אינו זמן קל לאף אחד מאיתנו והמתח הגבוה ימשיך לפחות עד יום שני. אבל גם אחרי זה, הדלת שנפתחה לא תיסגר שוב, לטוב ולרע, ונוכל רק לדאוג ולחשוב איך לנצל את מצב הכוכבים הזה לטובתנו.

הזוית הקשה של השבוע

הצמידות שבין מרס האסרטיבי לפלוטו הכוחני - שניהם במזל גדי. אפשר לומר שזו הזוית שהציתה את הכל, אבל כדאי לזכור שהיתה גם זוית קודמת שיכלה לעשות זאת ביום שני הקודם, הצמידות של השמש עם פלוטו, ואז הדברים נדחו בגלל מזג האוויר. כעת, כשהמרצע יצא מן השק, החיים הופכים להיות אגרסיביים יותר. מצד אחד, יש נשימה ארוכה של שחרור לחץ, כשברור היכן דברים עומדים מבחינת עזה. מצד שני, צמידויות וזויות שכאלה פותחות פתחים, אבל איש אינו יכול לדעת כבר עכשיו מה עוד יכנס דרך הדלת שנפתחה.

בכל מקרה, עד יום שני הצמידות בין השניים האלה עדיין קרובה מאוד והכל אפשרי מבחינת פעילות. מיום שלישי והלאה המתחים צפויים להתמתן ותמונת המצב תיראה באופן ברור יותר, עם המשכיות של הפעולה הזו שהחלה בשבת בעת כניסתו של מרס למזל גדי ולצמידות עם פלוטו. מה נותר לנו לעשות? לקוות שהפעם הפעילות של השניים האלה תהיה ממוקדת יותר ולא מרחבית ולקוות שאלה שרוכבים על גבם של השניים האלה ומפלסים להם ולנו דרך, יהנו משיקול דעת מירבי, איפוק ושליטה כמו שהיה עד עכשיו, לטובת כולנו. לגבי עצמנו – אם נוכל לגלות איפוק ורגיעה גם ביחסים הקרובים שלנו ולהרגיע את הפתיל שקצר עכשיו אצל כולנו – נרויח בגדול. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, גדי, עקרב, סרטן ומאזניים.

הזוית הטובה של השבוע

כן, יש גם זויות כאלה. במקרה שלנו, נצמד מרקורי שליט התקשורת לכוכב יופיטר ומביא איתו לא מעט רגעים אופטימיים עבור כולנו. זה בדיוק הזמן לנסות להביא את האופטימיות הזו ליחסים הקרובים שלנו באופן מודע, לשתף ולדבר ולא להפקיר את המלים ליד המקרה. זמן טוב גם לשיחות שמחות ולשיתוף אחרים במה שעובר עלינו וזה אומר גם הזדמנויות עסקיות שעשויות לצוץ עכשיו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

המעבר המעניין של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, בתום הזוית שלו עם יופיטר, למזל דלי. המיקום הזה הופך את התקשורת שלנו לחברתית יותר וזהו זמן לצאת החוצה, לתקשר טוב יותר עם אחרים, לפעול בקבוצות ולשתף במה שעובר עלינו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - זהו אחד השבועות המתוחים שלכם והרבה תלוי במה תעשו ואיך תגיבו. איפוק, שליטה והרבה סבלנות יעזרו לכם ולסביבה.

שור - המעורבות הרגשית של סוף השבוע הולכת וקטנה ואתם חוזרים לעצמכם. זמן טוב להגדיר מחדש לאן הולכים בתקופה הקרובה.

תאומים - האופטימיות מתחזקת למרות הקושי והמצב, בגלל הצמידות המתקרבת עם יופיטר והמעבר לדלי. זה בדיוק הזמן לתוכניות ארוכות טווח.

סרטן - מקבץ הכוכבים במזל גדי מכביד עליכם לא מעט. זמן טוב לשיחות נפש עם אנשים קרובים, חברים וידידים ולחברה נעימה מסביב.

אריה - המתחים יורדים בהדרגה, אבל המעורבות הרגשית שלכם גדלה בזוית של השמש עם נפטון. חשוב לפעול בצורה יעילה וממוקדת ובעיקר מעשית.

בתולה – זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בפעולות שלכם, ואם אפשר גם קצת יותר רגש. ביקורתיות ושיפוטיות לא יקדמו אתכם עכשיו.

מאזניים – נושאי בית ומשפחה הולכים ותופסים מקום גדול יותר בחייכם, למרות שונוס במזל דלי ממשיכה להביא גל רומנטי חביב. תנו ללב עדיפות.

עקרב - הלחצים והמתחים עדיין גבוהים וכדאי לשחרר אותם מעט ולא להתבצר בעמדות נוקשות מדי. תנו עדיפות לעובדות ולא לרגשות.

קשת - זמן להתארגן מחדש מבחינת חומר וכספים, כמו גם לבדוק שוב את המלה המוזרה הזו "בטחון": כלכלי, אישי או זוגי – זמן לבדק בית.

גדי - יש הרבה אקשן בסביבה שלכם ואתם זקוקים למינון גבוה יותר של שקט נפשי ורגיעה. זמן לנקות משקעים ולדבר מהלב.

דלי - מרקורי עובר למזל שלכם השבוע ועוזר לכם לשתף אחרים במה שעובר עליכם ולדבר על הכל. זה בדיוק הזמן לתת למלים שלכם עומק ומשמעות.

דגים - הצד החברתי שלכם פעיל קצת יותר, אבל המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מאוד. נסו לשמור על פרופורציות ולא להיסחף בדאגות או באשליות.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 11.6.69 בשעה 4.30 בבוקר. אומרים שזאת שנה טובה לתאומים, אך אני עדיין לא חש אותה. הייתי סטודנט לפני מספר שנים, אך בשל המצב הכלכלי נאלצתי לעזוב. אני יודע שבשנה הבאה יופטר נכנס לדלי ושזה מסמן על לימודים ונסיעות. מה דעתך?

תשובה: ובכן, אין פלא שאינך מרגיש ממש כבן מזל תאומים אופייני: הירח, הנפש, במפת הלידה שלך, צמוד לסטורן הנוקשה ומכביד עליך וקצת גורם לך לאבד את הקלילות התאומית המוכרת. לגבי השאלה שלך: אם תשים לב, תראה ששתי מגמות עובדות כרגע על חייך בו זמנית ושתיהן משתקות/ממריצות אותך, אבל במקביל גם מנתקות אותך מהעבר ומכריחות אותך להסתכל קדימה וליצור לך מציאות חדשה.

במפה שלך: כוכב אורנוס יצר לא מעט ניתוקים בשנתיים האחרונות בחייך והכריח אותך לעזוב מקומות בטוחים שהכרת ולהגיע למקום חדש מבחינה רגשית, שבוחן את המציאות במבט אחר, מעט חסר שורשים. בנוסף, אפשר לראות את כוכב סטורן, שעוסק במימוש פוטנציאל, אבל גם מכביד מאוד. סטורן מבודד אותך מעט מהעולם ומטיל עליך הרבה משימות ודאגות שעליך לדאוג להן בעצמך, הן כלכלית והן רגשית.

המעניין הוא שהשניים האלה פועלים על השמש שלך ביחד ובמקביל. ממש כרגע אתה נמצא במרכזו של התהליך, שיגמר בעצם בעוד כשנה ויסתיים ביכולת שלך לבדוק מחדש את הדברים שחשובים לך באמת ובמקביל גם להתנתק ממה שאינו כזה. אתה בורא לך מציאות חדשה ותהליך ההישרדות שאתה עובר הוא הכרחי כדי שתוכל להתנתק מהעבר ולרוץ קדימה עם תובנות חדשות ומעניינות יותר, במקום להתאבל על מה שאיבדת.

הירח במזל שור מאפשר לך תמיד ליפול עם שתי הרגליים על הקרקע. נסה להשתמש בו בחדשים הקרובים כדי ליצור לך קרקע חדשה, שעליה תוכל להניח את הרגליים ומשם להתקדם. להתאבל על העבר לא יקדם אותך, אבל יש לך חוש הישרדות מפותח ויכולת להסתגל למצבים חדשים: נסה לנצל את כל אלה כדי להתמקד בעובדות חדשות. יופיטר שאכן עובר בשנה הבאה אצלך לבית הנסיעות והלימודים, יאפשר לך שנה שלמה של הרחבת אופקים, דרך טיולים ולימוד של משהו חדש. השנה שלאחר מכן כבר תיראה לגמרי אחרת, אבל היא תלויה במידת העומק שבה תתמסר לתהליך בשנה הזו שתעבור עליך עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully