וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אין רגע דל

21.12.2008 / 12:26

יאיר טריבלסקי מבקש שתנשמו עמוק, כי השבוע שעומד בפתח גדוש בדרמות ובסערות רגשיות. התחזית השבועית

השבוע הזה עמוס בהכל מהכל ונראה שלא נחים שם למעלה, בקוסמוס. הצמידויות של השמש ושל מרס לכוכב פלוטו, לא קלות ודורשות תשומת לב מיוחדת.

מעבר השמש למזל גדי

האירוע הבולט בשמים הוא ללא ספק מעברה של השמש למזל גדי. זה אומר שהאוירה תהפוך בתקופה הקרובה לרצינית ואחראית כיאה למזל האדמה הקשוח הזה, מה גם שהכוכבים יופיטר ומרקורי כבר נמצאים שם ומסוף השבוע גם כוכב מרס. הגיע הזמן להדק מעט את החגורה, להתחיל לעשות חשבונות של מי אוכל מה, איפה וכמה זה עולה, לשלם חשבונות ולראות אם לא הגזימו שם ולהיערך נכון כלכלית. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, גדי סרטן ומאזניים.

מעבר מרס למזל גדי

אחרי חודשיים גדי עובר למזל אחר, מה שאומר שהוא מיצה את עצמו במזל קשת. ואכן, חודשיים סוערים למדי עברו על כוחותינו, לטוב ולרע, עם הרבה דרמות וסערות רגשיות. כעת, כשמרס עובר למשך חודשיים למזל גדי, החיים הופכים פרקטיים יותר והדרייב שלנו מעשי מאוד. כן, מרס הערס מחליף את הג'ינס המשופשפים בחליפת עסקים מחוייטת, מתחיל לעשות חישובים ולארגן מחדש את חשבון הבנק שלנו ומאפשר לכולנו לעשות חושבים בנוגע לחלוקת זמן נכונה של האנרגיה והעשייה שלנו: על מה לשים את הדגש? היכן להשקיע מרץ ואיפה לשחרר?

כן, הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר ומרס הוא בהחלט העדות לכך שהזמנים משתנים ואם לא נשתנה ביחד איתם, החרגול ישאר עם הכינור בלבד בחורף, בזמן שהנמלים יחגגו בארוחה טובה עם חברים בסילבסטר. מי בעיקר יושפע ממרס?מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע

הצמידות בין השמש לפלוטו. איך שלא נסתכל על זה, הצמידות הזו בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הכוחני והיצרי, עלולה להיות חבית לא קטנה של חומר נפץ. יש כמה זירות מאוד נפיצות עכשיו בסביבה, בין המתנחלים לפלסטינים והצבא, הבחירות הקרבות ובעיקר סיום ההפוגה בעזה והקסאמים שחוזרים, כדי להבין שכל דבר קטן מעבר למה שקורה ממילא, עלול להדליק לא רק שמש של חנוכה אלא גם אבוקה של ממש, שלא תשכך זמן רב.

כן, פלוטו עושה צעד ראשון במזל גדי, מתחיל להיכנס לזוית עם ונוס במזל סרטן מולו והצמידות עם השמש הופכת להיות פתיל שכדאי להיזהר ממנו. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שכועסים על מישהו ולא נכנסים למאבקים בשום פנים ואופן, אלא מראים חיוך רגוע, גם אם בפנים יש כעס. עוד מעט גם מרס עובר לגדי ונצמד לפלוטו וזה עלול להיות כבר גרוע יותר. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, דלי, גדי וסרטן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הזוית המסוכנת של השבוע

הצמידות בין מרס לפלוטו. אם יש זוית מלחמתית בסביבה, זו הזוית הזו. מרס, אותו כוכב אסרטיבי שנקרא על שמו של אל המלחמה, נצמד לפלוטו, הכוכב האגרסיבי ביותר על פני גלגל המזלות. משהו טוב בדרך כלל לא קורה בצמידויות האלה ויש גם אסטרולוגים שאומרים שזו הולכת להיות צמידות הרסנית במיוחד.

זירות המלחמה שסביבנו רגישות מאוד עכשיו וכל תנועה קיצונית עלולה להצית הכל, מה גם שהשמש נצמדת לפלוטו בתחילת השבוע ויוצרת מצב מתוח ממילא. זה אומר שהימים שבין שישי בסוף השבוע הזה לבין רביעי באמצע השבוע הבא, רגישים במיוחד. כולנו זקוקים עכשיו לעינים בגב, למינון גבוה של זהירות בכל מה שאנחנו עושים ולהרבה סבלנות ואורך רוח, הן מבחינה גלובלית והן ביחסים שבין אדם לחברו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, גדי, סרטן, עקרב, מאזניים ושור. בעצם כולנו.

הזוית המבלבלת של השבוע

הצמידות בין ונוס לנפטון. כאילו לא מספיק כל מה שקורה השבוע, נצמד לו גם ונוס, אותו כוכב שמייצג את עולם הרגשות שלנו, לנפטון המטשטש ומערפל. כן, ונוס הסקסית שלנו נכנסת למאורתו של הזרוק מהשאנטי באנטי, הם עושים סיאנס ולערפל שבחדרו יש ריח מתקתק...משהו מוזר קורה לרגשות שלנו ואנו עלולים בקלות לאבד פרופורציות ולשקוע בערפל רומנטי או רגשי שאין לו קשר אמיתי לעובדות או למציאות.

מצבי רוח לא קלים, אופוריה או דיכי קליל - כל אלה יכולים להופיע גם הם עכשיו, באחד השבועות היותר עמוסים רגשית שהיו פה לאחרונה. מה עושים? פותחים חלון, נותנים לשמש להיכנס (כשאין גשם), עוזבים את הרגש לרגע ונצמדים לעובדות. בכל מקרה, החלטות חשובות כדאי לדחות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דגים דלי ואריה.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע עמוס רגשית ולא קל. הימנעו ממאבקים, סעו בזהירות וגלו איפוק.

שור - לשמור היטב על מה שיש ולא להמר על מה שאין. שימו את הרגש בצד.

תאומים - החיים הופכים למעשיים יותר: הגיע הזמן לפעול ולא רק לתכנן.

סרטן - עומס רגשי גבוה או לחצים ביחסים? ראו את חצי הכוס המלאה ובזהירות.

אריה - הפתיל שלכם קצר במיוחד: נסו שלא לשבור את הכלים ולא לאבד שליטה.

בתולה - התמקדו בעבודה וביחסים מקצועיים והימנעו מניתוקים מכל סוג.

מאזניים - לא רואים ממטר והרגשות עלולים לתעתע. החזיקו חזק במוט האוהל.

עקרב - שליטה, איפוק, הרבה סבלנות ואורך רוח והכי הכי חשוב: החיוך...

קשת - הגיע הזמן לחפש ביטחון ולא הרפתקאות, הן ביחסים והן בכספים.

גדי - מרוב אקשן לא רואים את העובדות. קבעו לכם לו"ז מדויק לפעילות.

דלי - מעורבות רגשית גבוהה במיוחד עלולה לגרום לבלבול. סבלנות.

דגים - עובדות ומעשים: התמקדו בהם השבוע ותנו ללב קצת מנוחה.

שאלות ותשובות

שאלה: שמי נ'. נולדתי ב-6.11.1984 בערך בשעה 4 אחר הצהריים. רציתי לדעת האם תהיה לי זוגיות בקרוב. מרגישה סוג של חסימה.

תשובה: נושא הזוגיות הוא אכן עניין מרכזי במפת הלידה שלך. הכוונה היא לא לטוב או לרע, אלא שמדובר בעניין מורכב, שצריך להבין אותו לעומק. ראשית, רוב הכוכבים נמצאים מול האופק, מה שנקרא - מפה מערבית, כלומר ההתפתחות האישית ומימוש הפוטנציאל מגיעים לשיאם בגילאים מאוחרים יחסית. אם נוסיף לכך את השמש, שמייצגת את ה"אני האמיתי" כשהיא צמודה לסטורן המכביד, נראה שנושא הזוגיות גם הוא יגיע לשיא בגילאים מאוחרים יחסית, כי אז תהיי מוכנה יחסית באופן מלא לזוגיות טובה ומלאה.

נוסיף לכך את שני הכוכבים הרגשיים הקשורים לנשיות שלך, שנמצאים במזלות האש. ונוס, זה שנחשב כמסמל את נושא הזוגיות בכלל והיכולת שלך לתת ולקבל ביחסים, נמצא במזל קשת שאוהב חופש ולא ממש אוהב מסגרות. הירח, הנפש, זה שמסמל את כל מה שקשור למודל הנשי שלך, נמצא במזל טלה ובבית ה-12.

מזל טלה הוא מזל עצמאי מאוד ובעיקר תחרותי: כשהוא נמצא בבית ה-12, אפשר לומר שעמוק בפנים יש מין ילדה קטנה שכזו, שקצת מחבלת לך פה ושם ביחסים, אומרת את דעתה בדיוק כשלא מתאים, מתחרה בגבר כשצריך בעצם להתמסר, רוצה שיקבלו אותה כמו שהיא ועושה פרצופים כשמגיע רגע האמת. זוגיות מבחינתך היא משהו שעלול לכבול את הילדה הזו, שעדיין לא מיצתה מספיק ומעדיפה עדיין להיות חופשייה. אז למה לעבוד נגד עצמך? צאי ותחווי את החיים עד הסוף ורק שתרגישי שמיצית - זה יקרה, לא רגע קודם, אחרת הילדה שוב תתעורר. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully