וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של לאון

16.12.2008 / 11:12

הוא במרכז תשומת הלב, משדר קלילות עליזה וכריזמה בולטת, אך עמוק בפנים מסתתר לאון אחר. ניתוח מפת הלידה שלו

את מפת הלידה של לאון (17.8.1986) מאפיין פיזור כוכבים נרחב במיוחד, שמראה על אופקים רחבים, איזורי פעולה שונים וראיית עולם רבת היקף. השמש ומרקורי נמצאים במזל אריה, שהוא פרפורמר מלידה, אוהב להופיע ולהראות את עצמו לעולם ובעיקר להיות במרכז תשומת הלב של כולם.

ואולם זוית פעולה שיוצרת השמש עם סטורן הנוקשה, מראה לנו שעמוק בפנים הדברים קצת שונים: זהו מיקום ביקורתי ושיפוטי, בעיקר פנימי, ובו אפשר לראות שלאון אוהב לעזור לאחרים, אבל לעצמו הוא מפרגן קצת פחות ודורש מעצמו דברים שאחרים אינם דורשים ממנו. זה מראה על תקופה לא קלה בגיל צעיר, אך ככל שהשנים עוברות הזוית הזו מתרככת והאיש אוהב את עצמו יותר.

זוית נוספת שנוכל למצוא כאן היא זוית פעולה בין מרקורי - התקשורת שלנו - לפלוטו העוצמתי והיצרי. זוית כזו מצאנו גם אצל איתי והיא מראה על צורך בתקשורת מעמיקה ואיכותית מצד אחד, אך מצד שני מודעות רבה לנושא התקשורת וליכולת להפוך אותה לאלמנט משמעותי בחייו.

אוהב אנשים

ונוס, כוכב משמעותי בדיאלוג עם העולם מבחינת זוגיות, יחסים ונתינה, נמצאת אצל לאון במאזניים, מזל שאוהב מאוד אנשים וזקוק להם אולי יותר ממזלות אחרים. יכולת הנתינה של ונוס גבוהה מאוד, גם בגלל זוית הפעולה שהיא יוצרת עם כוכב נפטון. זוית הפעולה שלה עם כוכב מרס מראה על חוסר שקט, וצורך בהרבה פעילות פיזית ולא רק רגשית.

הירח, הנפש, שוהה במזל גדי, מזל נוקשה ודורשני ויוצר זוית של מתח עם השמש. ירח כזה אנחנו מוצאים גם אצל שפרה, והוא מסמל ילדות לא קלה, עם כובד רגשי לא קטן - ניגוד מעניין (ומכאן גם זוית המתח) לשמש במזל אריה, הזקוקה לסיפוקים מיידיים ולצורך להראות את עצמה ולהיות במרכז. ביישנות וגישה מחושבת - שמבוטאת על ידי הכוכבים מרס וירח – מול הגישה הספונטנית והצורך למשוך תשומת לב - המבוטאת על ידי השמש ומרקורי – הוא הקונפליקט של לאון. מזל גדי הוא גם מעשי מאוד וללאון יש יכולת נאה לתרגם את הצד הבידורי ומושך תשומת הלב שלו לעובדות בשטח, אלמנטים שיתממשו בעיקר בגילאים מאוחרים יותר אף בהצלחה רבה יותר.

נוכחות חזקה

בניגוד לזויות הפעולה המראות על דברים שאין עליהם שליטה, יש במפה הזו גם לא מעט זויות הרמוניות, שמראות על יכולת להצליח ולהוכיח, כשהאדם לוקח על עצמו ליזום ולשפר את חייו. אלה זויות שמראות על הצלחה ואפשרויות חדשות, אך כאמור על האיש עצמו ללחוץ על הידית כדי שהדלת תיפתח.

זוית כזו היא למשל הזוית המעשית בין הירח, היכולת לממש פוטנציאל בחיי היומיום, לבין יופיטר, כוכב הצמיחה והשפע. ללאון יש יכולת להתחבר למקומות הנכונים, להגיע לאנשים שיכולים לעזור לו וליצור לעצמו הזדמנויות פרקטיות בשטח כדי לרוץ איתן קדימה. כל זאת אם יגלה יוזמה וימנף את האפשרויות שיש לו ולפי הזויות האלו - אכן יש לו.

זויות נוספות כאלה הן אלו שיוצרת השמש עם הכוכבים אורנוס ונפטון, שמראות כי חייו של לאון התחילו אמנם ממקום כואב ולא קל, אבל הוא בהחלט יכול להפוך אותם למשהו הרבה יותר יצירתי, חכם ובעיקר פרודוקטיבי. זה לא יקרה מעצמו, אבל האפשרויות כאן רבות מאוד.

זוית נוספת שכזו היא זוית הרמונית בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן: זו אינה זוית מרדנית, אלא להיפך: זוית שיודעת היטב לשתף פעולה מבחינה תקשורתית עם אחרים ולקדם את לאון למקום של נוכחות חזקה, שליטה ומיצוי הפוטנציאל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully