וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לא שקט

16.12.2008 / 9:33

קליל וכבד, זורם וביקורתי, רגיש ומופנם. טריבלסקי ניתח את מפת הלידה של איתי זיו והרי המסקנות לגבי האישיות המורכבת של הבחור

מפת הלידה של איתי (8.6.1980) מראה על כמה חלקים מאוד שונים זה מזה. מצד אחד הוא בן מזל תאומים, כלומר השמש נמצאת במזל תאומים וביחד איתה – ונוס. זהו מיקום קליל וזורם, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת אקשן והדברים שאיתי אוהב: משהו תקשורתי, כיפי ושמח. גם הירח, זה שמתרגם את האנרגיה של השמש, נמצא במזל אקטיבי ואפילו סופר אקטיבי, מזל טלה, מקום שדורש הרבה סיפוקים מיידיים, צורך להגיב מיד על כל מה שקורה, חיוכים רחבים והרבה פתיחות.

אבל מפת לידה היא בדרך כלל מורכבת יותר ממה שנראה כלפי חוץ. מעבר לאנרגיה הצעירה והשמחה של איתי, ישנו צד רגשי מעמיק ומפותח, שלא תמיד רואים על פני השטח. ואכן, במבט נוסף אנחנו מוצאים מול השמש וונוס את כוכב נפטון הרגשני, כוכב מתעתע ולא יציב, שמביא איתו מצבי רוח קיצוניים לשני הכיוונים והופך כל תגובה לרגשית ואישית מאוד. נפטון במיקום שכזה מביא איתו לעתים תחושה של חוסר כיוון מוגדר ובצד הקלילות גם צורך בעומק וברגשות חזקים.

רגשני ונוסטלגי

מוסיף לזה מיקומו של מרקורי, שליט התאומים. השמש וונוס אולי מאוד תקשורתיות, אבל מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו ואצל איתי הוא נמצא דווקא במזל סרטן הרגשי מאוד השייך ליסוד המים האמוציונלי ולא ליסוד האוויר הקליל. המשמעות היא שאיתי הוא למעשה בן תאומים סרטני, כלומר הרבה יותר רגשני ונוסטלגי מבן תאומים אופייני. מבעד למסך הקלילות הוא לוקח כל דבר באופן אישי מאוד, נעלב ונפגע בקלות. מבחינה רגשית, איתי לא באמת אוהב להיחשף ולא קל לו להיות באור הזרקורים. הוא מעדיף לפעול באופן פיזי יותר מאשר מילולי.

לעומת זאת, זוית פעולה שיוצר מרקורי עם כוכב פלוטו, מראה על צורך בעומק ומשמעות במלים שלו כשהן כבר יוצאות, על חיפוש אחר עוצמה, על יכולת לדבר בכנות ובהרבה קסם אישי ויכולת השפעה. אבל גם על מרדנות פוטנציאלית כשמנסים לדחוף אותו לעשות דברים שאינו רוצה או שאינו מעוניין לחשוף.

ביקורת עצמית

צד נוסף שנמצא אצל איתי הוא הצד הפיזי. כוכב מרס, שמסמל גבריות ופעילות פיזית, נמצא אצלו במזל בתולה השייך ליסוד האדמה והוא יוצר זוית פעולה עם השמש שגם היא נחשבת לכוכב פיזי. בגדול, זה מצביע על חוסר שקט מסוים, על צורך בהרבה פעילות פיזית וספורטיבית, שמירה על כושר ושחרור הגוף. אולם מיקומו של מרס במזל בתולה מצביע גם על מינון לא נמוך של ביקורת עצמית, על צורך פרפקציוניסטי של איתי שלעתים רחוקות מתממש ועל שיפוט עצמי מחמיר.

במפה של איתי נוכל למצוא גם זוית מעניינת בין הירח - הנפש - במזל טלה, שמראה על נשמה של ילד, לבין סטורן הנוקשה והזקן, שמכריח את איתי להתבגר מאוד כבר בגיל צעיר, להראות רצינות ואחריות ולהתאכזב לא מעט. גם הזוית הזו מראה על ביקורתיות גבוהה של איתי, על צורך לשפר ולהשתפר ואולי גם על בדידות מסויימת, בעיקר במצבי לחץ.

זוית הרמונית בין אורנוס לסטורן מראה על תושייה במצבים קשים ומציאת פתרונות מקוריים למצבי לחץ וזווית הרמונית בין הירח לנפטון מראה על יכולת להיות לבד ולא להיכנס למשברים נפשיים, גם כשהמצב קשה. זוית הרמונית בין השמש לפלוטו מראה גם על יכולת הישרדות גבוהה. העובדה שהגיע לגמר, רק מראה עד כמה היא עובדת...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully