וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - רגשות מעורבים

14.12.2008 / 12:32

השבוע יתחיל בסערה רגשית, אבל מי שיצלח אותה בשלום יזכה לחוות את השקט שאחרי - והרי התחזית של טריבלסקי

סערות, דרמות, שינויים, ניתוקים ואכזבות, עליות וירידות, תובנות חדשות וכאבים ישנים - אחד השבועות היותר מוזרים וטעונים עבר עלינו וכעת מגיע שבוע קצת יותר רגוע יחסית, אם כי בתחילתו הוא בהחלט מושפע עדיין מהשבוע שעבר. אם נצלח את המחצית הראשונה של השבוע בשלום, השניה כבר תהיה קלה הרבה יותר.

הזוית האגרסיבית של השבוע

זוהי זוית שהתרחשה בשבוע שעבר בין כוכב מרס האגו טריפר לאורנוס שאוהב שינויים ולקצץ למרס את הכנפיים, אבל ממשיכה בחלקה גם השבוע. נראה שהתגובות של כולנו עלולות להיות השבוע הזה קיצוניות במיוחד, כשדברים לא קורים כפי שרצינו ואנו עלולים לאבד שליטה. זה גם אומר שאנחנו עלולים לירות לעצמנו ברגל ולעשות שטויות רציניות, אם לא נתמקד, ובעיקר נשים את הרגש בצד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, דלי, קשת ותאומים.

הזוית המעצבנת של השבוע

זוית הפעולה בין מרס, כוכב העשייה שלנו, לבין סטורן הכוחני. אחרי כל הזויות בשבוע הקודם, נכנס עכשיו כוכב מרס לזוית פעולה נוספת והפעם - עם סטורן. האפקט של הזוית הזו אינו קל: היא מביאה איתה תחושות של עצירה, שיתוק ואפילו קיפאון מסויים. אנחנו רצים קדימה ואז נתקלים במכשול, באדם שעוצר אותנו, בסיטואציה שמקשה עלינו, או בביקורת עצמית לא קלה.
כן, גם אנחנו הם חלק מהמעצורים שמייצגת הזוית הזו השבוע, אלא אם נחליט מראש שזהו בית ספר מצוין, שבא ללמד אותנו איך לעשות מה, מבלי להיקלע לתסכול – אלא ללימוד עצמו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, גדי, קשת תאומים ובתולה.

התקשורת שלנו

לא קלה השבוע. מרקורי נצמד בסוף השבוע הקודם לפלוטו והוא ממשיך להיות קרוב אליו גם בהמשך השבוע, מיקום שעלול לגרום לתקשורת טעונה למדי. למרות זאת, החיים הופכים עכשיו בגדול להרבה יותר מעשיים ופרקטיים. נסו לדחות את ההחלטות שלכם לסוף השבוע וגלו איפוק אם אתם שייכים למזלות תאומים, בתולה, עקרב גדי וסרטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - תסכול ועצבנות עלולים להופיע השבוע: זמן טוב לחופשה, או לפסק זמן ובעיקר לנשימה ארוכה וסבלנית.

שור - מתחים קטנים וויכוחים גדולים: נסו להרגיע את הרוחות, לפני שמגיעה הסערה האמיתית.

תאומים – החיים הופכים למעשיים יותר והגיע הזמן להתמקד בפרטים הקטנים.

מאזניים - הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הם הנושא המרכזי השבוע, ואם תפסיקו להיות מוטרדים מהדברים השוליים ותתמקדו בעיקר - הם גם יעלו ויפרחו.

סרטן - תחילתו של השבוע מצוינת ובהמשך פשוט לדבר הרבה בעזרת מרקורי.

אריה - המתחים עדיין חזקים בתחילת השבוע, אבל מתפוגגים בהמשך. סבלנות.

בתולה - דיאלוג יצירתי עשוי להביא איתו לב פתוח והרבה רומנטיקה.

עקרב - הגיע זמן להחלטות חשובות על שינויים אמיתיים. החיים ממליצים!

קשת - יש הרבה אקשן לא ממוקד בסביבה: נסו להזרים אותו לעשייה ממוקדת.

גדי - מעברו של מרקורי מביא איתו הרבה מלים שמזמן לא אמרתם. שווה לנסות.

דלי - השבוע יהיה פחות מתוח, עם רגעים יפים של רגשות ואהבה. נייס.

דגים - זמן טוב להחלטות חשובות הקשורות לעתיד הקרוב ובראש רציני.

שאלות תשובות

שאלה: שלום יאיר נולדתי בתאריך 14.11.1960 בשעה 4.46 בבוקר בתל אביב. אני גרושה משנת 87' ורציתי לדעת אם צפויה לי זוגיות שתוביל למגורים משותפים או שעלי להשלים עם הבדידות.

תשובה: ובכן, ברשותך אנצל את השאלה שלך כדי להתמודד עם שאלה שחוזרת שוב ושוב, בנוסח האם תהיה לי זוגיות? האם תהיה לי עבודה? האם תהיה לי דירה? האם תהיה לי אהבה? ועוד ועוד.

אסטרולוגיה בהחלט יכולה לראות תהליכים רגשיים שהאדם עובר עם עצמו ולזהות מצבים שבהם האפשרויות רבות יותר והסבירות שהדברים יתרחשו גבוהה יותר, גם מכיון שהאדם עצמו פתוח יותר ומוכן להשקיע. אבל אם לא קונים כרטיס פיס - קשה גם לזכות, נכון? כבר נתתי את הדוגמא הזו בשאלה אחרת ואני חוזר עליה שוב, כי היא רלוונטית גם עכשיו: נושא הזוגיות שלך תלוי קודם כל ובעיקר בך עצמך.

מתי? ובכן, כאן דווקא אסטרולוגיה יכולה לייעץ וכשפלוטו יעלה על יופיטר במפת הלידה שלך בעוד כחצי שנה בערך, הוא יפתח פתח גם להיכרויות חדשות. פלוטו הוא שליט האופק וגם שליט השמש וככזה נפתחות לפניו הרבה דלתות במעברו על פני יופיטר בהמשך שנת 2009. אחת הדלתות האלה קשורה גם לזוגיות: אם לא תתייאשי עד אז, ותשקיעי קצת יותר מאמצים מחודש מאי והלאה, הסיכוי לכך גדול מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully