וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סערה רגשית

7.12.2008 / 13:22

כעסים באוויר, קבלת החלטות שגויה והרבה חוסר שקט מסביב - טריבלסקי על השבוע שיהיה

נראה שהשבוע (שבין 7 ל-13 בדצמבר) מישהו שם למעלה התעקש לדחוס את כל האקשן האפשרי אל תוך הימים האלו והכי מרגיז שזה גם אקשן מעצבן. אז מאיפה נתחיל? מכל הזויות האלה שעושות לנו חיים קשים השבוע ומהן כדאי להיזהר.

הזוית הקשה של השבוע

זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזוית הנחשבות כקשות באסטרולוגיה, מכיוון שהיא משפיעה על כולנו בדרך כזו או אחרת. אורנוס מאיץ את פעילות השמש והופך אותנו לכאלו המגיבים לכל שטות ובעיקר לעצבניים. אולי משום כך גם יכולת קבלת ההחלטות שלנו אינה בשיאה ואנו עלולים פשוט להחליט לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שרצינו או לנתק קשרים בדיוק בגלל אותה סיבה. מה עושים? מחליטים מראש שצריך לחשוב פעמיים לפני שפועלים וגם אם דברים יוצאים משליטה – לא מפסיקים לחייך. מי בעיקר מושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

הזוית המתסכלת של השבוע

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן. זהו מיקום לא קל, שעלול להביא איתו תחושות של תסכול כשלא מבינים אותנו, לא רואים אותנו ולא סופרים אותנו ממטר: יש הרבה כובד באוויר, שמקשה עלינו לדבר ולפעול. מה עושים? מחכים בסבלנות לשבוע הבא ובינתיים - מדברים לאט, בעיקר אם אתם שייכים למזלות גדי, תאומים, בתולה וסרטן.

הזוית הפזיזה של השבוע

זוית פעולה בין מרקורי לבין אורנוס, שעלולה להביא איתה החלטות פזיזות במיוחד שמגיעות בן רגע ושליפות מהשרוול של ניתוקים ושינוים של הרגע האחרון. לכן, חשוב להימנע מהחלטות כאלה, כי הן עלולות לחזור אלינו כמו בומרנג ולפגוע בנו בהמשך, בעיקר אם אנחנו שייכים לבני ובנות מזל בתולה, תאומים ודלי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הזוית הממריצה של השבוע

השמש נצמדת השבוע לכוכב מרס ומביאה איתה ים של אקשן ורצון לפעילות פיזית. זמן טוב להגדיר מחדש לאן אנו רוצים להגיע, אבל לא כדאי להגזים בפעילות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, טלה, קשת ותאומים.

המעבר של השבוע

ונוס עוברת השבוע למזל דלי והרגשות הופכים לנעימים ולחברתיים יותר. זה בדיוק הזמן לעשות קצת יותר עבור החברה שמסביב ולהיפתח לחברים חדשים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דלי, מאזניים, שור ואריה.

השינוי בתקשורת השבוע

מרקורי עובר למזל גדי בסוף השבוע, אחרי שהוא נצמד לפלוטו ועלול להביא איתו רגעים לא קלים בשישי ושבת. מומלץ להיזהר במלים שלנו, לנסוע בזהירות ולא לעשות דברים שאנו עלולים להצטער עליהם בהמשך, בעיקר אם אנחנו שייכים למזלות תאומים ובתולה. בשבוע הבא דברים יראו כבר רציניים ואחראיים יותר.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע מסוכן ואימפולסיבי עובר על כוחותינו: נסו לא לריב וסעו בזהירות.

שור - לחץ הוא שם המשחק: נסו להימנע ממנו ולא להיסחף יותר מדי. בי קול!

תאומים – אולי השבוע הלחוץ של התקופה האחרונה: נסו לנוע עקב בצד אגודל.

סרטן – הרגשות מתחזקים בהדרגה והתקשורת משתפרת. זמן טוב לשיחות זוגיות.

אריה – חוסר הסבלנות שלכם עלול להביא איתו לא מעט צרות: נסו להתארגן ולפעול בשקט.

בתולה - מעורבות רגשית גבוהה עלולה להביא להחלטות חסרות שיקול דעת. התמקדו בפרטים הקטנים.

מאזניים – הרומנטיקה חוזרת והרגשות מתחזקים. זמן טוב לפתוח את הלב, מאזנאים.

עקרב – היכולת שלכם לדבר ולשתף גבוהה במיוחד: אולי זה באמת הזמן לכך.

קשת - יש ים של אקשן בסביבה, אבל חשוב למדר הכל ולפעול לפי לו"ז מדויק.

גדי – מעבר מרקורי למזל שלכם, הופך אתכם תקשורתיים במיוחד. זמן לדבר!

דלי – חוסר שקט עלול להביא לתקשורת עצבנית. אל תנתקו קשרים!

דגים – לעשות דברים באופן מדויק ורגוע ולא להיסחף ללחצים של אנשים אחרים.

אתם שואלים, טריבלסקי עונה

שאלה: נולדתי בתאריך 13.6.1954 בשעה שבע בערב בערך. מזה זמן רב שאני מרגישה על סף פריצה בחיי וזה לא קורה: אני עדין תקועה. אני קוראת באופן כללי כל מה שאתה כותב על הצפוי באותו שבוע ולא קוראת את מזל תאומים, כי אני מרגישה שהוא לא שם בשבילי (הוא לא ממש מתאים לי ואני רוצה לדעת למה?) אשמח לקבל לחיי איזה עידוד קטן.

תשובה: ובכן, לא פלא שאת לא מרגישה במיוחד כמו בת מזל תאומים: רק השמש שלך נמצאת במזל הזה, בעוד מקבץ כוכבים גדול במיוחד נמצא במזל סרטן והירח שליט המזל הזה נמצא במזל עקרב - יש הרבה מאוד מיסוד המים במפה הזו, ואין זה מפתיע שהקלילות התאומית לא ממש שכיחה ומוכרת לך.

יותר מזה: זוית של מתח בין השמש לירח, מראה גם על דאגנות לא קטנה וקושי לתרגם את מה שאת באמת מרגישה לחיי היומיום שלך. אם נוסיף לכך את כוכב מרס במזל גדי מול מקבץ הכוכבים במזל סרטן, נגלה שחלק נכבד מחייך את מבלה במאבקים מסוגים שונים ובהרבה עימותים. זה אולי מגיע לשיא השנה הזו: כוכב סטורן יוצר זוית פעולה לשמש שלך והכובד חזק מהרגיל. זה יהיה כך עד תחילת 2009 ואחר כך תגיע הקלה.

כמה חדשים לאחר מכן יוצר פלוטו זוית של עימות ליופיטר שלך שבתחילת מזל סרטן, והרבה אופקים חדשים נפתחים לפניך: זו לא תהיה תקופה קלה, אלא תקופה אתגרית, שבה תדרשי להשקיע קצת יותר מעצמך בפתיחתם של אופקים חדשים עבורך ועבור ילדיך, ועם הכוחות שיש לך - אני בטוח שתצליחי. יש הבדל משמעותי בין תקופה של קשיים לתקופה של אתגרים: התגייסות אישית אמיתית אכן תפתח לך לא מעט הזדמנויות, אם תרימי את הכפפה הזו ואולי בכל זאת תצליחי להרגיש מעט את הקלילות של אותה שמש במזל תאומים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully