וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא-ווילי יא-ווילי, עינב

יאיר טריבלסקי

2.12.2008 / 19:25

היא שחקנית מעולה, דרמה קווין שעושה את הכל בגדול והעיקר: נצר למשפחת בובליל. טריבלסקי מנתח את מפות הלידה של דיירי "האח הגדול"

מפת הלידה של עינב בובליל, מצביעה על אישיות המורכבת מכמה וכמה ניגודים. השמש שלה (מסומנת בחץ אדום) נמצאת במזל תאומים, מזל שנהנה לדבר ולתקשר עם אחרים, ובראש צעיר מאוד. זויות של מתח בין מרקורי (מסומן בחץ ירוק) שליט מזל תאומים, לבין כוכב אורנוס (מסומן בחץ ורוד) וכוכב יופיטר, גורמות לקצב הדיבור להיות מהיר במיוחד, והיא יורה מלים לכל עבר.

יש לה מה לומר כמעט על כל נושא, קצת כמו יוסי, אבל בשונה ממנו. היא עושה את זה הרבה הרבה יותר מהר. כמות המלים שעינב מסוגלת לומר בדקה, כפולה כמעט מהכמות של כל אחד מהחבורה (לטוב ולרע). כדאי לא לשכוח שהשמש נמצאת ממש בסוף מזל תאומים, מה שאומר שיש כאן השפעה חזקה של מזל סרטן, מזל חם וביתי. ביחד עם מרקורי ומרס שנמצאים גם הם במזל סרטן, אין פלא שעינב עדיין קצת ילדה, וקשורה מאוד לבית.

למרות שאצל עינב הירח (מסומן בחץ כחול) במזל אריה האריסטוקרטי, היה לה קצת קשה עם המשימה להיות אדונית. היה לה נוח הרבה יותר לבשל ולנקות, ולהעניק מעצמה, ואכן ונוס (מסומנת בחץ צהוב) במזל שור נותנת לא מעט לאלה שסביבה. משום כך היה לה קשה עם המשימות שהטילו עליה: לגמור לכולם את המים החמים, לבקש מכולם למלא אחר רצונותיה או לבקש מאביה לצאת מהמקלחת.

במקרה הזה היה לה קשה לעמוד מולו, אבל כמו לאביה, גם לה יש ירח במזל אריה, והירח הזה הופך את עינב שלנו לווינרית: היא מאוד אוהבת תחרויות, ובעיקר אוהבת לנצח, ואין מצב בכלל של לחשוב על הפסדים. עם ירח כזה, אגב, מספיקה מחמאה קטנה כדי שתרגיש על גג העולם. זו אולי הדרך גם להתיידד איתה. ומה עם מלה טובה לאחרים? זה כבר סיפור מורכב יותר: הירח במזל אריה אוהב לעזור, אבל הוא גם אגואיסט לא קטן.

נשוב לרגע לוונוס במזל שור. ונוס, החלק הנשי במפת הלידה, מראה את הדברים שאנחנו באמת אוהבים. עם הוונוס הזו עינב אוהבת מאוד נוחות וקרקע יציבה מתחת לרגליים. היא אוהבת להסתכל הרבה בראי ולאכול אוכל טוב וטעים (של אמא ורד, אלא של מי, בעיקר הכבדים של אמא עם האורז - אוכל בסיסי ופשוט, בעיקרון עם חריף), והיא אוהבת גם בעלי חיים (בעיקר מסוג ירבוע שקוראים להם באבי...). עוד היא אוהבת, ביחד עם מרקורי ומרס במזל סרטן, להתפנק. שישירו לה שיר ערש למשל לפני שהיא נרדמת (אז מה אם היא בת 23), ושלא יתווכחו איתה (כי היא תמיד צודקת, גם כשלא).

ועל חלק מהפינוקים (למשל קרמבו), היא מגינה בחירוף נפש ביחד עם שפרה ואוכלת אותם בתיאבון (למרות שכבר איבדו צורה בתוך השקית). כאמור, קשורה לבית ולאמה, ולא נשכח איך בכתה, כשאמא ורד נפגשה עם יוסי, ולא איתה.

גם השמש וגם מרס נמצאים מול כוכב נפטון, מה שאומר שהיא רגשנית מאוד, ובקלות עוברת ממצב רוח שקט והגיוני למצב רגשני מאוד. זויות של מתח בין אורנוס למרקורי ולוונוס, מביאות איתן תגובות מהירות מאוד ולא צפויות, בכי מהיר או שמחה קיצונית, ותחושה שיש יותר מעינב אחת בכל סיטואציה, ולא תמיד אפשר לדעת למה לצפות ממנה, או מהן.

לביאה מפונקת

הזויות האלה מעניקות לעינב מתנה נוספת: יכולת נפלאה לדרמה, וכושר משחק מעולה. כשקיבלה את המשימות, התגלה כושר המשחק הזה. כשהזילה דמעות בקלות רבה, הפכה תינוקת מפונקת, כשהיתה צריכה לשחק את האדונית, החליפה מסכות בצורה משכנעת מאוד וכמעט תמיד השיגה את מה שרצתה. אין ספק, עינב היא דרמה-קווין, ובגדול! מעין תינוקת ענק שבוכה בגדול, צוחקת בגדול, מאשימה בגדול. גדולה מהחיים.

הירח במזל אריה אצל אשה, משמעותי יותר מאשר במפת לידה של גבר. יוסי מאופק יחסית משום כך, ויושב בצד, כמו אריה רגוע. היא לעומת זאת לא מפסיקה ליצור דרמות, כמו לביאה צעירה ומפונקת.

אבל עינב היא שחקנית מעולה, עד שהיא מתאהבת. כשהלב נכנס לתמונה, היא מאבדת את הקרקע מתחת לרגליים, שוכחת את עצמה ועושה שטויות (ראו מקרה חזני) ואז הירח במזל אריה נכנס לדלי, והופך למשהו שונה לגמרי.

אבל מופנמת או מוחצנת, שמחה או עצובה, עינב היא אמיתית, שבאה מהלב: מה שאתה רואה - זה מה שיש. אי אפשר לומר עליה שהיא מעמידה פנים, אבל אפשר בקלות לראות איך הבעות הפנים האלה מתחלפות במהירות, ביחד עם החיוכים או הבעות הפינוק.

האם תצליח עינב להמשיך באח הגדול, למרות הדרמות? האם תצליח להשאיר את חזית הבובלילים מאוחדת מול שפרה והפרידמנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully