וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים קלפים - תרגול אחרון

30.11.2008 / 21:39

מאמר אחרון בסדרת תרגול קלפי הטארוט. בחגיגת הסיום משתתפים קלף הירח, שמש, יום הדין וקלף העולם ושאלה אחת שמחכה לתשובה

בשבוע שעבר תרגלנו את קלף המוות, קלף המיזוג, קלף המגדל וקלף הכוכב וגילינו מה העצה שהם נותנים בקריאה. היום נתרגל את ארבעה הקלפים הבאים בסדרה המרכזית ונגלה מה עלינו לעשות, כיצד עלינו לפעול כשהם יוצאים בקריאה.

התרגיל

שרית (32), ביקשה מהבוס שלה לעבור תפקיד במקום עבודתה לפני כמה שבועות. התשובה מתמהמהת ולא רק זאת, אלא שיש שמועות שהתפקיד אליו היא רוצה לעבור, עומד להיות מאויש ע"י עובד אחר. שרית שואלת: "האם אכן אעבור לתפקיד החדש?".


לפני שאתם ממשיכים, עצרו כאן את קריאת המאמר. קחו עט ונייר וכתבו לעצמכם מה הייתם עונים לשרית, אם היה יוצא לכם קלף הירח, לאחר מכן חשבו מה הייתם עונים אם היה יוצא קלף השמש, יום הדין, ולבסוף ענו לפי קלף העולם. קחו את הזמן הנדרש לכם וקראו שוב את הפירושים באינדקס קלפי הטארוט. לאחר מכן, כתבו על דף מה הייתם עונים לשרית, ואחרי כן חזרו לכאן והשוו בין התשובות שלכם לתשובות שניתנו כאן. בהצלחה.

קלף הירח

קלף הירח הוא אחד משלושה קלפים, שמקשים עלינו להעניק תשובה סופית או מוחלטת כשהם יוצאים בקריאה, אולם במקרה שלנו תשובה סופית היא לא מה ששרית צריכה. למעשה החלק הפסיבי של "כן" או "לא" אינו חשוב כעת. מה שחשוב זה המסר: חשוב יותר להבין מה עליה לעשות.

שרית צריכה קודם כל להפיג את הערפל שמפריע לה לראות בבהירות את הבעיה, וכדי להפיג את הערפל שרית צריכה פשוט לדבר על זה. עליה לבקש פגישה עם הבוס שלה, בה תבהיר את עניין ההעברה ובמקביל לבקש ממנו לקבל חוות דעת על עבודתה.

השיחה יכולה להיות מפתיעה ונעימה מצד אחד ומאכזבת וכואבת מצד שני, ייתכן והיא תגלה שאין סיכוי שהיא תעבור תפקיד וייתכן והיא תגלה שהכול בסדר, אולם מה שלא יהיה, כשהערפל יוסר, היא תדע מה לעשות בשלב הבא.

באופן כללי חשוב לזכור, שלא תמיד התשובה היא הדבר החשוב. עלינו ללמוד לסמוך על הקלפים ולהבין שהם יודעים בדיוק מה השואל צריך לשמוע ולדעת, כדי לקדם את נושא השאלה. כך למשל, לאחר השיחה עם המעסיק שלה יכול להיות ששרית תבין שאין לה מה לעשות במקום העבודה שלה ותתחיל לחפש מקום אחר, בו היא תוכל להיות מוערכת יותר. הדבר לא היה קורה אם לא הייתה מתקיימת השיחה כפי שהקלף מייעץ לה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

קלף השמש

קלף השמש הוא קלף פשוט המייצג אושר, הצלחה, שפע ושמחה. לכן נראה ששרית עומדת לקבל בשורות טובות, ולמרות השמועות לעבור לתפקיד החדש.

יחד עם זאת, קלף השמש מרמז שיש לשרית נטייה להתמכר למקום העבודה ומזהיר שלמרות שיהיה לה טוב בתפקיד החדש, ואולי דווקא בשל כך, המשרה תהפוך לכל עולמה והיא עלולה להתחיל לאבד עניין בתחומים אחרים שהיו חשובים לה.

לכן הקלף קורא לשרית שלא לאבד פרופורציות ולא לשכוח שיש חיים אחרי העבודה: לא להזניח חברות, זוגיות ותחביבים.

קלף יום הדין

קלף יום הדין הוא קלף של התעוררות, מה שאומר ששרית מתחילה להתעורר ואין ספק שהתפקיד החדש מתאים לה ושייתן לה יותר סיפוק והנאה. הקלף גם מראה שהבקשה של שרית לעבור תפקיד, היא תוצאה של בשלות פנימית והבנה טובה יותר שלה לגבי מה שהיא ורצה לעשות, ושהתפקיד החדש הנו הצעד הנכון.

יחד עם זאת הקלף מראה שהשינוי יתרחש מעצמו ושאין דרך "לזרז" את התהליך. עליה להיאזר בסבלנות ולהבין שסביר להניח שזה ייקח זמן, יום אחד זה פשוט יקרה. הבוס יבשר לה את הבשורה הנפלאה.

אבל לפני שאנו מתלהבים והולכים לבשר לשרית שהכל בסדר, עלינו להבין שיש כאן תנאי. הקלף עוסק ברעיון של גולם ההופך לפרפר, מה שאומר שכדי שהאירוע יתרחש, עלינו לבדוק תחילה ששרית אכן עשתה את מה שצריך כדי לעבור תפקיד.

כך למשל, אם שרית לא באמת ביקשה כמו שצריך, אלא יותר רמזה, הקלף יראה שעליה לחזור ולבקש את זה בצורה הנכונה, הברורה ביותר ותוך מתן נימוקים משכנעים וטובים. לאחר שהיא תפעל כמו שצריך, עליה לחכות וזה יגיע.

קלף העולם

קלף העולם הוא קלף נפלא. קלף של סגירת מעגלים, הצלחות ושלמות, המראה שהתפקיד אותו עושה היום שרית כבר קטן עליה ושאכן הגיע הזמן לעבור לתפקיד גדול יותר. זהו קלף של חומר והצלחה חומרית, מה שאומר שהבוס אכן עומד לתת לה את התפקיד החדש.

יחד עם זאת, קלף העולם מביא עמו אזהרה קטנה לגבי התפקיד החדש. הוא רומז שהתפקיד החדש אינו מושלם, וסביר להניח ששרית תמצא בו הרבה פגמים, אולם אסור שזה ירפה את ידיה, כיוון שאת ההנאה היא צריכה להפיק מהתהליך עצמו, מהדרך שבה היא בונה בשתי ידיה את התפקיד שלה.

עליה לזכור שהשלמות האמיתית היא היכולת שלנו להמשיך להתפתח, לשאוף להתקדם וההנאה אינה צריכה להיות תלויה בתוצאה, אלא להיות חלק מהתהליך, סימן דרך לכך שהיא בדרך לשלמות.

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully