וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - האקשן חוזר

יאיר טריבלסקי

30.11.2008 / 11:40

טוב ורע משמשים בשבוע הזה בערבוביה, וכדאי להבדיל ביניהם, לפעול בזהירות, אבל גם לנסות ולנצל הזדמנויות

הזוית הקשה של השבוע

זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס. הזוית הזו עלולה להביא איתה תקשורת אגרסיבית וחסרת סבלנות, עם פתיל קצר וזכרון ארוך, ובעיקר עם רצון לניתוקים ושינויים בכל פעם כשקורים דברים שאין לנו שליטה עליהם. זו זוית שמייצרת דרמות ענקיות ברגע, אבל גם יודעת להפטר מהן באותה המהירות כשהן מפסיקות לרגש.

כוכב אורנוס מביא איתו עצבנות וחוסר שקט, וזהו בהחלט מיקום שעלול לגרום לכולנו לפעול בחוסר סבלנות, ולומר מלים שאנו עלולים להצטער עליהן. מה עושים? חושבים עד עשר לפני שמגיבים, מסתכלים בעינים, ומעלים חיוך. בדרך כלל זה עובד, אלא אם זה שממול חושב שאתה צוחק ממנו, ואז מגיב מהמרקורי שלו בלי לספור. מי בעיקר מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי, וקשת.

הזוית האקטיבית של השבוע

זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרס המסמל את הצד היוזם ופועל אצל כולנו. בעצם זו צמידות בין שני הכוכבים עם האנרגיה ה'גברית' במערכת, אלמנט שעלול להביא איתו צורך חזק מאוד בפעילות פיזית ואפילו אגרסיבית, כמו גם צורך חזק במיוחד להיות צודק, למרות הכל. כמות הסבלנות עכשיו שואפת לאפס, והצורך החזק הוא בסיפוקים מיידים, או בתגובות קיצוניות.

עימותים ומאבקי כוח עלולים להתרחש כעת, וחשוב להזהר שלא לזהות בכל גרוי או מלה אויב פוטנציאלי, ולא להפוך כל שטות לכפפה שחייבים להרים, ולומר בקול חדשני: למה מה? למה מי? נצלו את האנרגיה הזו להרשמה לחדר הכושר, ולהרבה אקשן ספורטיבי, אבל לריב? חלילה וחסה! בי גוד, קידס, ותבואו על שכרכם בעין יפה: שני שוקו, או חפיסת קליק של שוקולד לבן. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, טלה, קשת ותאומים.

הזוית הטובה של השבוע

כן, יש גם זוית טובה השבוע בין הכוכבים, ואפילו זוית מעולה, אחת מהמעולות בכל אופן. כן, השבוע פוגשת לה ונוס את יופיטר כוכב השפע, וזה עשוי להיות בהחלט מיקום ממוזל למדי שמאפשר פתיחת דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, אפשרויות חדשות לפעולה, ויזמות מעניינות הקשורות לרגש מכל סוג. זמן להתחבר לחלקים הרכים של כולנו, לפעול ממקום של אהבה, לזהות את האפשרויות שיש עכשיו בכל כוון, ולהשתמש בהן. כרטיס פיס, לוטו טוטו וכל השאר – בהחלט מומלצים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי קשת וסרטן.

ולשאר המזלות

טלה – שבוע רגיש ומרוגש עובר על כוחותינו, אבל גם חסר סבלנות בצורה קיצונית. שמרו על עצמכם!

שור – שבוע ממוזל ומתוק מחכה בפתח, אם תוכלו לזהות באיזה צד מרוחה החמאה, ולמי לגשת.

תאומים – זהו שבוע עסבני וחסר שקט: פעילות פיזית בהחלט מומלצת כאמצעי לשחרור.

סרטן – ונוס שנפגשת עם יופיטר ממול, מאפשרת השקעה או נגיעה בקשר קרוב, ולעומק. נייס.

אריה – לחץ הוא שם המשחק, אבל אף אחד לא אמר שאתם צריכים לשחק אותו, נכון? אז בבקשה.

בתולה – במקום לחשוב מהר ולפעול בספיד. נסו להאט ולדחות פגישות לשבוע הבא.

מאזניים – שבוע ממוזל למדי: רכזו אליו את כל הפגישות החשובות באמת שלכם, עד כמה שאפשר.

עקרב – נושאי חומר וכספים מצריכים השקעה אמיתית של מחשבה: נסו למקד את הדברים, ולא לבזבז.

קשת – ימים של סופר אקשן לפנינו, והם מצריכים זהירות רבה בעשייה, בהוצאות, ובעיקר בכבישים.

גדי – שבוע מעניין ואפילו רגשי משהו, שכדאי לפתוח לקראתו את הלב, ולחכות בסבלנות לרגע...

דלי – שבוע חברתי במיוחד, עם דגש על קשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. אל תפעלו לבד!

דגים – אתם עדיין במרכז האקשן: פגישות חשובות, ראיונות עבודה או דייטים – זה הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

השפעת פלוטו על מזל סרטן

מערכות היחסים שלכם, הדיאלוג עם העולם ועם מי שנמצא ממול, בינו לבינה – כל אלה יודגשו בשנים הקרובות, בתהליך שמתחיל עכשיו. הגיע הזמן להעביר את מרכז הכובד מנושאי עבודה ובריאות, לנושאי זוגיות ויחסים, ופלוטו בהחלט יעזור לכם לעשות זאת, וישקיע עבורכם גם אם לא תרצו – כזה הוא פלוטו שלנו, כמו בולדוזר אמיתי: עושה חריש עמוק, מנקה את מערכות היחסים שכבר אין בהם צורך, ומכניס פנימה את כל מה שמרענן את הרגש, את המשיכה, את הגוף ואת הלב, ובעיקר מחבר ביניהם.

זמן טוב לשותפויות מכל הסוגים, ולתחושה שאתם לא לבד, למרות הרגש ההוא. נסו לעשות דברים ביחד עם אדם נוסף שגם יחלוק אתכם את האחריות בדרך כזו או אחרת, ולא לשמור את כל הקלפים קרוב לחזה: בסופו של דבר העומס יפול עליכם, ויהיה לכם קשה למצוא מישהו שיבין, וירצה לקחת חלק, למרות הרצון הטוב.

השפעת פלוטו על מזל אריה

נושאי עבודה, מקצוע, מצבים של שירות ונתינה, והתחום הבריאותי – אלה יהיו הנושאים בחייכם שיושפעו מכוכב פלוטו ב 16 השנים הקרובות. מיקומו של הכוכב הזה במזל גדי, יכריח אתכם להשקיע קצת יותר בנושאי עבודה מאשר השקעתם בשנים האחרונות, לחפש קידום או הסבה מקצועית אם התחום הזה איננו מתאים לכם כרגע בחייכם, ולשים את הדגש על נתינה רבה יותר, התמקצעות מעמיקה יותר, ואורח חיים בריא יותר בתקופה הקרובה. כן אריות, הגיע הזמן לקחת את עצמכם קצת יותר ברצינות, אחרי תקופה לא קצרה שבהם החיים חייכו אליכם, והרבה. כעת הזמן להוכיח לעולם מה אתם שוים באמת, ומה אתם מתכוונים לעשות כדי להוכיח את זה. זמן מצוין לשים לב לפרטים הקטנים ולא רק לתמונה הגדולה, לראות היכן בדיוק אתם נמצאים כרגע, ולהשקיע קצת יותר בתהליך ובדרך, ולא להתמקד רק במבחן התוצאה, ובשורה התחתונה.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב-17.1.1984 בשעה 23:30 בערך, ולפי השנה העברית 1984 הייתה שנה מעוברת (מבחינת הלוח בעברי נולדתי ב-י"ד בשבט). הרבה פעמים אני לא בטוחה אם אני באמת שייכת למזל גדי, ובכלל, מרגישה הרבה יותר הזדהות עם מה שכותבים לגבי מזל דלי. אז מה באמת נכון לגביי?

תשובה: ובכן, לא פלא שאת לא מרגישה את הצד ה'גדיי' שלך. במפת הלידה הזו אפשר ללמוד, שמה שאנו קוראים 'מזל', כלומר מיקומה של השמש, אינו אומר בהכרח שחווית ה'אני' שלנו קשורה רק לשמש.

במפת הלידה הזו, השמש במזל גדי נמצאת במגננה מסויימת. הירח נמצא מולה במזל סרטן, כלומר במיקום רגשני מאוד, הכוכבים יופיטר כוכב השפע וונוס הרגשית נמצאים במזל קשת, ומביאים איתם תחושות של מרחבים ואופטימיות בניגוד גמור לתחושת המיקוד המופנמת הגדיית האופיינית, כשהשמש יוצרת גם במקביל זוית פעולה לא קלה לכוכב מרס במזל עקרב, אלמנט שהופך אותה יצרית אקטיבית ועיקר רגשנית מאוד, שוב בניגוד לאופי הגדיי הבסיסי.

אם נוסיף לכך את האופק במזל מאזניים, נבין שאכן, הכוכב המשמעותי במפה הזו היא דווקא ונוס שליטת האופק שנמצאת במזל קשת, ומביאה איתה כאמור חווית 'אני' סוערת וספונטנית ששונה מאוד מחוויית השמש.

אבל.. השמש עדיין כאן, במקום של השפעה: אחרי הכל, היא מייצגת במפת הלידה את ה'אני האמיתי' של בעלת המפה. היכן השמש הזו כן באה לידי ביטוי? בבית הרביעי השייך לתיאור הבית המשפחה ואולי דמות האב, ובבית הראשון - שם היא מקרינה יכולת מיקוד וארגון כלפי חוץ, ואף יכולת להיות סמכותית משהו, ולעזור לך להפגין שליטה רבה בחייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully