וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודו של בובליל

יאיר טריבלסקי

29.11.2008 / 11:24

אז מה סוד הקסם של יוסי בובליל ומה אומרים הכוכבים על סיכוייו לקחת את המיליון? טריבלסקי מנתח את מפות הלידה של דיירי "האח הגדול"

מה לא אמרו על יוסי בובליל? שהוא מקסים, שהוא נורא, שיש לו חן עממי, שהוא ערס בתחפושת, שהדעות שלו מייצגות את כולנו, שהדעות שלו מייצגות אותו בלבד, שהוא שוביניסט, שהוא נעים, שהוא אלים, שהוא עדין. נראה שאין הרבה אנשים שהצליחו למשוך כל כך הרבה תשומת לב בפרק זמן כה קצר כמו הבובליל. אין ספק שליוסי יש סוד, אבל מהו? אתן לכם רמז, או כמו שאומר יוסי בעצמו: "עוף זה כמו לחם - אין לו טעם: רק אם מורחים עליו משהו הוא טעים!".

את סודו של בובליל אפשר לראות במפה האסטרולוגית שלו. הוא לא מסובך, אבל צריך להבין אותו ובעיקר איך אסטרולוגיה עובדת: מצד אחד, יש לנו את מה שמכונה 'מזל', וכאן יוסי שייך למזל בתולה מבחינת התאריך. מזל בתולה מייצג אנשים אחראים, מסודרים, אוהבים לעזור ופרפקציוניסטים.

אלה אנשים צנועים וביישנים בדרך כלל, שלא אומרים לאחרים מה לעשות, אלא רק נותנים עצות טובות ובשקט. נשמע לכם כמו בובליל שלנו? ממש לא, והסיבה פשוטה: השמש אמנם במזל בתולה, אבל ריכוז הכוכבים שלו הוא במזל אריה. יושבים כאן גם ונוס הרגשנית שאוהבת את הכל בסטייל ועם הרבה דרמה, גם הירח שצריך הרבה כבוד וגם מרס - שמייצג את הגבריות של בובליל נמצא במזל אריה ואפילו צמוד לפלוטו הכוחני. עם מרס כזה האיש יודע הכל ובדרך כלל גם יותר טוב ממך. ומה קורה בינתיים לשמש הצנועה במזל בתולה? היא יושבת שם בשקט מול הבריכה, עושה את עצמה שותקת ומחכה ללילה, כי אז ייצא מרס ויעשה את התעלולים שלו.

לא דורבן אלא דוברמן

ומאיפה הפנינים של בובליל? על זה אחראי כוכב יופיטר. אצל יוסי הוא נמצא במזל תאומים, והופך את התקשורת הבסיסית שלו למין חוכמת רחוב שכולנו אוהבים לצחוק איתה או עליה ואחר כך סתם לחשוב אם יש בזה משהו. זוהי חוכמת רחוב שיש לטיפוסים העממיים האלה, ששמחת החיים שלהם לפעמים היא משהו שחלק מאיתנו קצת שכח.

לשמש יש גם זוית לסטורן שמראה על הקושי של יוסי שלנו עם מסגרות פעולה, או בקיצור - שאף אחד כאן לא יגיד לי מה לעשות. או כמו שיוסי אומר: לא זאב , לא שפנפן , אלא הדורבן שקולע בזמן! במקרה הזה זה לא דורבן אלא מלך הדורבנים, או אפילו דוברמן, ביחד עם מרס שצמוד שם לפלוטו ומתחת למרדן הקטן מסתתר אגו ענק שמשגע את המדינה כבר כמה שבועות, גם כי הוא נחרץ, חד משמעי ויודע הכל וגם כי הוא מזכיר לנו את עצמנו.

כן, בתוך כל אחד מאיתנו מסתתר לו בובליל קטן שיודע ה-כל בכביש, בתור לקולנוע, או בטוקבקים. בובליל הוא כולנו. עובדה: גם במפת המדינה נמצא מרס במזל אריה, מה שאומר שיש משהו באופי הישראלי הזה של כולנו שדומה לו ואולי בגלל זה הוא מצליח גם לעצבן וגם להצחיק, גם לשעשע וגם להביא עצבים.

אבל נדרשת בדיוק שניה לקלוט שמתחת לכל זה בובליל הוא איש חם וחביב שגם לו חם מאוד לפעמים ("השמש הזאת מסוכנת, היא דופקת לנו את כל החלקים הפנימיים של המוח"), שאין לו גיל ("היא בת 23 ומתנהגת כמו בת 22 וחצי!" ) שהוא לא באמת מזיק ("יש לי חשק, אבל אין לי נשק") ושאפשר תמיד לחייך כשרואים אותו או לכבות את הטלוויזיה ("כבדהו וחשדהו ואם לא מתאים לך שפדהו").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully