וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - ראשון

יאיר טריבלסקי

15.3.2008 / 16:40

השבוע נפתח ביום רגשני במיוחד וטריבלסקי מבקש לא להיעלב ולהימנע מדרמות מיותרות - התחזית היומית בווידאו

מערכת וואלה!

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

היום הדגש הוא על מזלות המים - הירח שוהה במזל סרטן והשמש במזל דגים. המשמעות היא שצפוי לנו יום מאוד ביתי ומשפחתי. היום אנחנו מופנמים יותר מהרגיל, זקוקים לתחושת ביטחון וחום ולוקחים כל דבר באופן אישי מידי. מי בעיקר יושפע מהירח הזה? מזלות סרטן, טלה, מאזניים וגדי.

חשוב לשים לב למתרחש בשמים כעת: הירח, השמש, מרקורי, ונוס, מרס ואורנוס - נמצאים במזלות המים. כלומר, שישה מתוך עשרת הכוכבים שבהם אנו מתבוננים, וזה אומר שהדגש עכשיו הוא על כל מה שקשור לרגשות ולא להגיון, גם לא לצד החברתי או האקטיבי.

מה זה אומר בעצם? שהכל מאוד רגיש עכשיו, שאנשים לוקחים כל דבר באופן אישי מידי, נעלבים בקלות, נפגעים משטויות ומאוד מעורבים רגשית בכל פעולה. זה גם אומר שקצת קשה לנו עכשיו לראות דברים כמו שהם ולשפוט אותם באופן אובייקטיבי. זהו מיקום לא קל, שהופך כל אלמנט רגעי ולא חשוב לבעל משמעות גדולה עבורנו. כל דבר עלול לעורר את השאלות האם התכוונו אלינו, האם אוהבים אותנו והאם מעריכים אותנו. חוסר הודאות שולט עכשיו וכל ריב קטן עלול לעורר סערות ודרמות בכוס מים.

מצד שני, זהו זמן יצירתי מאוד, שמתאים לחיזור עדין, לחום, לאמפטיה, לנתינה לאחרים ולכל מה שמייפה את המציאות - סרטים, מוזיקה, תיאטרון, שיחות עומק ובעיקר הרבה אהבה... מי יושפע ממקבץ הכוכבים במזלות המים? מזלות דגים, בתולה, סרטן, גדי, עקרב, שור ומאזניים. למעשה, כמעט כולנו.

כמה טיפים ליום הזה: לשמור על פרופורציות גם כשרבים ולא לאבד את הראש. לא לקחת דברים באופן אישי מדי, אלא להתבונן מעט מבחוץ. לתת קצת יותר מעצמנו לאחרים, בלי לחשוב כל הזמן מה אנחנו מקבלים בתמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully