וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - רביעי

יאיר טריבלסקי

18.2.2008 / 16:50

הגיע הזמן לנשום לרווחה: טריבלסקי מכריז שמרקורי חוזר להילוך רגיל ואפשר לתכנן שוב תוכניות קדימה - התחזית בווידאו

ShutterStock

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il)

היום הירח במזל אריה, מיקום שמאפשר התלהבות, יוזמות חדשות, חיפוש אחר גירויים שיניעו אותנו לפעול והרבה אקשן. מי יושפע לטובה מהירח הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

אז מה מיוחד ביום הזה? מרקורי מתחיל לנוע בהילוך רגיל. לאחר תקופה שבה בעיקר סגרנו מעגלים, התקשורת שלנו משתפרת. כעת אפשר לתכנן תוכניות ולא לחשוב רק אחורנית, לעבר. לא צפויים עוד ביטולי תוכניות ופגישות, שיכחה של כל הפרטים הקטנים, הפגישות עם החברים מהעבר והזיכרונות. הגיע הזמן להסתכל קדימה, לתכנן את המהלכים שלנו ולהזיז דברים. מי בעיקר יהנה מזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

מבחינת רגשית, צפויים מתחים ולחצים. ונוס יוצרת זוית פעולה קטנה עם כוכב אורנוס, כוכב השינויים והניתוקים, ולכן כדאי להיזהר מחוסר שקט וחוסר סבלנות ביחסים הקרובים שלנו, לא לכעוס על שטויות ולא להתבצר בעקרונות או לנתק קשרים. מי בעיקר עלול לסבול מהזוית שבין ונוס לאורנוס? מזלות שור, מאזניים, דלי ודגים.

האלימות – כוכב מרס ממשיך גם היום להתקדם לקראת עימות עם פלוטו, מיקום לא קל שיגיע לשיאו בתחילת מרץ. כדאי להיזהר לא לאפשר לריבים קטנים להתפתח למלחמת עולם גדולה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, מאזניים קשת וגדי.

כמה טיפים ליום הזה: כשאנחנו שוקעים במצב רוח בעייתי - להלהיב את עצמנו, לגלות מרץ והתלהבות וליזום תקשורת בונה עם אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully