וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - חוזרים הביתה

יאיר טריבלסקי

23.9.2007 / 12:59

אחרי סוף שבוע רגשני, קשוח ולא מובן, יאיר טריבלסקי מבשר שהימים הבאים יעברו עלינו קצת אחרת, עם יותר שקט נפשי

השבוע הזה (שנפתח ב-23 ומסתיים ב-30 בספטמבר) מתחיל עם תחושות מעניינות ולא קלות שהגיעו לשיאן דווקא בסוף השבוע שזה עתה נגמר, אבל בהמשך המגמה משתנה ולקראת סוף השבוע משתנה אפילו פעם נוספת. מעניין.

אישית, השבוע הקודם השאיר אותי מרוקן וחסר כוחות, כמו רבים אחרים. אסטרולוגים הם – ואולי קודם כל – בני אדם ובהחלט אינם פטורים מעונשה של זוית פעולה בין פלוטו למרס או ונוס לנפטון. ואולי להיפך, הידיעה שהן שם, גורמת לנו לחכות ואפילו לזהות אותן הרבה לפני האחרים?

אז בגדול, אחרי סוף שבוע קשוח אך רגשני, מוזר ולא מובן עדיין, עם הרבה יותר אוכל מהרגיל לאלה שלא צמו והרבה תובנות שעדיין לא הגיעו אל קיצן – אם הסכמתם אכן להבין ולהפיל את האסימונים שהגיעו איתן – מסכימים הכוכבים להתרכך מעט לקראת החג וחול המועד שבעקבותיו.

המעבר המשמעותי של השבוע

השמש, אותה ענקית אימתנית שמייצגת כאן את כל מה שקשור למיקוד שלנו, מסכימה סוף סוף לארוז את עצמה מהמקום הביקורתי הזה במזל בתולה ולעבור בעדינות למזל מאזניים.

כן, אולי אפשר עכשיו סוף סוף להפסיק עם הצלפות הביקורת שלנו, להסתכל הצידה ולראות שיש לא מעט אנשים שבעצם אוהבים אותנו ולא ממש שמנו לב אליהם יותר מידי לאחרונה, או שאולי לקחנו אותם כמובנים מאליהם.

אנשים שמחכים למלה טובה ומודעת לזה שהם שם, כמו שקורה בדרך כלל במזל מאזניים. בני או בנות זוג, ידידים, חברים טובים, בני משפחה – אולי זה הזמן לצ'פר אותם בחיוך שאומר שאנחנו שמחים שהם בחיינו, מן חיוך סוכתי כזה לפני החג שמביא איתו שרשראות מנייר, ריח של דבק שקדים, מספריים, תמונות של שבעת המינים והסוכה שסבא עשה במרפסת או בחצר ושגם השכנים ישבו בה ואכלו גפילטע פיש שסבתא הכינה (בסגנון הפולני, מודה באשמה).

מה נשאר מהחג הזה? הרבה זיכרונות, שאפשר להעלות דווקא עכשיו בסוכה שכנראה רובנו כבר לא נבנה יותר, או בסלון אחרי ארוחת החג, שבה התברר ששוב אכלנו יותר מידי.

אבל את השמש במאזניים כדאי לחזק, מכיוון שגם מרקורי שוהה עכשיו במזל מאזניים, לפחות עד סוף השבוע. כדאי לאפשר לאהבה הזו שאנו רוחשים לאלה שאוהבים אותנו, לבלוט ולהראות נוכחות רבה יותר. מקובל עליכם? מי בעיקר יושפע ממעבר השמש אם לא בני מאזניים, טלה וכמובן אריה.

שינוי האנרגיה של השבוע

יתבטא במעבר של כוכב מרס ממזל תאומים למזל סרטן. אחרי כחודשיים של שנינויות ומלים חריפות, של תקשורת אינטליגנטית יודעת כל ושל הרבה הברקות שלא זכורות להרבה מאיתנו, כמו גם של תקשורת חסרת מנוח עם ים של טלפונים ואנשים ומה לא, מסכים מרס הערס לאסוף את האנרגיה התזזיתית שלו ולקחת אותה למזל סרטן.

מאחר ומזל סרטן הוא רגשני ורומנטי מאוד וכוכב מרס מקצין מאוד את פעילות המזל שבו הוא נמצא, הרגישות שלנו תגבר מאוד בתקופה הקרובה ותביא איתה גם לא מעט סערות ודרמות הקשורות לבית, למשפחה, ליחסים קרובים מאוד ולצורך לבדוק לעומק נושאים ומלים כמו ביטחון רגשי, בסיס, קרקע, שורשים והשתייכות משפחתית.

רבים מאיתנו גם יחשבו על מעבר דירה או בית ורבים אחרים יגלו שהשקט הנפשי שבית מביא הוא מהם והלאה. מכיוון שבהמשך הדרך יחזור גם מרס להילוך אחורי ועל כך אפרט בהמשך, זה אומר שבגדול זו תהיה תקופה ארוכה מאוד יחסית של כמה חודשים טובים, שבהם השקט הביתי יעבור תהליך של חשיבה מחודשת, החלטות חדשות, הכרה בצרכים חדשים ומימוש ההחלטות האלה כדי שתחושת הביתיות שלנו תחזור ותישמר.

זה נכון גם לגבי המדינה שלנו, זה נכון גם לגבי הבית הפנימי והחיצוני של כל אחד מאיתנו - שצריכים לעבור בדק בית מסוים וזה נכון בעיקר לגבי המזלות סרטן, גדי, טלה ומאזניים. זהו ללא ספק פרק זמן מרתק, ששווה לעבור בעיניים פקוחות, מבלי לתת לרגש להכתיב לנו את המהלכים.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו משתנה לקראת סוף השבוע. אחרי כחודש של הרמוניה בסיסית, עובר כוכב מרקורי למזל עקרב, ומביא איתו סוג אחר של תקשורת למערכת. כן, הגיע הזמן לחטט ולא סתם לפטפט בנינוחות, זמן לשיחות נפש ועומק שמביאות איתן הרבה תובנות חדשות ואת הקושי סתם לחייך ולהיות נחמדים.

לא, הזמן של כל זה נגמר, לפחות זמנית, ומעכשיו הגיע הזמן להעלות מהבטן את כל הדברים שאגרנו ושמרנו שם, כל הכעסים שהצטברו להם ולהתחיל לטפל בהם ברצינות. זמן מצוין לתקשורת כנה שאומרת את האמת גם אם היא לא נעימה, ולו רק כדי לנקות משקעים רגשיים שבאמת הצטברו יותר מידי ולפתוח דף תקשורתי חדש וכן יותר. לא חיים קלים במיוחד עבור אלה שמעדיפים מלים רכות ופטפוטים נעימים, אבל גם זה שלב ואפילו הכרחי לניקוי המערכת ופתיחת דף תקשורתי חדש מאוחר יותר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, שור, תאומים ובתולה.

בגדול, מראים שני המעברים האלה על מגמה ברורה: הדגש עובר מהקלילות והפעולה החיצונית, לרגשות, ההפנמה, התהליכים הפנימיים והעבודה האישית, שבדרך כלל מגיעות אחרי המעבר הקודם. זמן לעיכול אינפורמציה, לחזרה לתחושות הבסיס שלנו, לעבודה אישית על נושאי בית ומשפחה ולתקשורת כנה שלא מפחדת לחפור כדי לפגוש את השדים ולהתמודד איתם באומץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ומה צפוי לשאר המזלות?

הטלאים – יעברו מהשבוע שינוי משמעותי. החיים יהפכו לרגשניים יותר, סוערים יותר ומרדניים יותר. שימרו על קשרים טובים עם בני הבית למרות חוסר השקט שלכם.

השוורים – יגלו בקרוב שהחיים זקוקים להרחבת האופקים כדי להתפתח, מנטלית ומעשית. מצד שני, חלק מהלחצים עליהם ייעלמו ושוב אפשר יהיה לנשום לרווחה.

התאומים – מעבר מרס מהמזל שלכם למזל סרטן, ישחרר מעט חלק מהדרמות ומאבקי הכוח שליוו את החודשים האחרונים. סוף סוף אפשר יהיה קצת לנוח... אבל מנוחה זה גם שעמום. לא קל.

סרטן – נראה שהגיע הזמן לאקשן, סרטנונים. מעברו של מרס מביא איתו ים של אנרגיה שחיכתה עד עכשיו כדי להכריח אתכם לעשות דברים, לממש פוטנציאל ולנוע קדימה. אולם מרס מביא איתו גם ים של דרמות... משעמם לא יהיה כאן.

אריה – הלחצים ממשיכים לרדת והדגש עובר לתחום הכספי והחומרי בחיים. זמן טוב לעשות מעשה, לסגור אוברדראפט ולנצל את חול המועד והחג להחלטות חשובות.

בתולה – סוף סוף האקשן עובר הלאה, כשהשמש עוברת למאזניים וונוס כבר חוזרת לה, ואיתה גם הלב יחזור למקומו, או שימצא לו את הלב התואם המיוחל שיביא את האושר...

מאזניים – מעבר ליום ההולדת שלכם נוספת לכם גם מנה מעניינת של אנרגיה: נסו להשתמש בה בחוכמה בתקופה הקרובה ולקדם את כל מה שעלה על שרטון לאחרונה.

עקרב – מעברו של מרקורי למזל שלכם מעודד אתכם לדבר, לשתף ולחלוק עם אחרים את מה שעובר עליכם. שימו את הדגש עכשיו על המלים שלכם והקפידו להיות ברורים.

קשת – מעברו של מרס למזל סרטן עלול להביא איתו שרשרת של החלטות רגשניות ולא תמיד ברורות או נכונות. הקפידו לעבוד קצת יותר עם הראש ולא עם הלב.

גדי – מעברו של מרס למזל סרטן עלול להביא איתו סערות ודרמות במערכות היחסים שלכם בחודשים הקרובים ועימותים עם העולם שממול. זמן טוב להגדיר מחדש רצונות ומטרות.

דלי – הלחצים נמצאים בקו ירידה והצורך בחודשים הקרובים הוא להתמקד בנושאי עבודה, מקצוע ובריאות. השבוע – קחו פסק זמן מהכל, סעו לסדנה או לפסטיבל ושחררו לחצים.

דגים – הרומנטיקה חוזרת בגדול, עם מעברו של מרס למזל סרטן, ואיתה גם היצירתיות המתחזקת שלכם. זמן טוב לאפשר ללב להוביל את המהלכים, אבל בשום פנים ואופן לא לאבד את הראש, כמו שקורה לכם במצבים כאלה.

יאללה, חקשמח, מזלות שלי: נסו ליהנות כאילו זה הקיצסתיו האחרון שלכם וכאילו אין מחר...
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully