וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מלכת הלבבות חוזרת

יאיר טריבלסקי

9.9.2007 / 12:29

יאיר טריבלסקי מבשר שונוס חוזרת להילוך רגיל ואיתה חוזרים גם חיי הרגש והרומנטיקה להיות יציבים

השבוע הזה (שבין 9 ל-16 בספטמבר) מתאפיין בשתי מגמות שונות לגמרי זו מזו: ההמלצה שלי היא להיזהר מאחת מהן ולהתמסר לשניה. איך, מי ולמה? נתחיל מחזרתה לעניינים של מלכת הלבבות שלנו.

לאחר כחודש וחצי של שכרון חושים, הרי שאין ספק שהאירוע המשמעותי ביותר בשמים השבוע הוא חזרתה של ונוס להילוך רגיל. במשך חודש וחצי הלכה ונוס הבלונדית לאחור, הרימה טלפון או שניים לאקסים מיתולוגיים כאלה ואחרים, בדקה לעומק את מחוזות הרגש שלה ושל אלה שהייתה איתם בקשר בעבר, שאלה שאלות נוקבות (מה אני עושה פה בכלל? מי זה שנמצא לידי? מה השעה?) או נקטה בצעדים דרסטיים למיניהם כדי לדעת מה היא מרגישה ונראה שכל דבר קטן שקרה עכשיו ביחסים שימש טריגר כלשהו למחשבות מרחיקות לכת על מהות החיים, ביחד או בזוגיות, ומחשבות בכלל.

גם רוב השיחות שלנו פגשו בפרק הזמן הזה מקומות רגשיים לגמרי ודיברנו שעות על יחסים, ניתחנו ופירקנו ושוב הרכבנו, כדי לדעת ולהבין את הסוד הפנימי הזה שמרכיב שני אנשים יחד וגורם להם לומר שטויות מטוגנות זה לזה כשערפל ורוד עוטף את השניים ואחר כך להיכנס זה בזו ולומר שטויות מטוגנות אחרות כשערפל קרב אדום עוטף אותם ואז להיפרד... ואז לחזור.

חיי הרגש יציבים שוב

עם זאת, עכשיו כשונוס חוזרת לפעילות בהילוך רגיל וישיר, נראה שחיי הרגש חוזרים לקרקע מוצקה פחות או יותר. יש כאלה שהחליטו לתת לקשר צ'אנס נוסף, יש כאלה שהחליטו שחופשי זה לגמרי לבד ויש כאלה שהחליטו לא להחליט. כן, גם זו דרך, בעיקר עד שנסיים לברר עם עצמנו מה אנחנו באמת רוצים ובעיקר מה רוצה הוא, אותו איבר קטן ומסתורי שנקרא לב. אבל מכיוון שלב זה לא הכל, צריך עכשיו לקחת עוד חלקים בחשבון, כמו הראש. נראה שבשבועיים הקרובים ההחלטה תיפול לה ממילא ואז גם החלקים האחרונים של הפאזל הזה יראו לנו את התשובה ובעיקר את הכיוון שהרגש הולך אליו ובעיקר עם מי.

גם לאלה מאתנו שאין עכשיו מערכות יחסים, נגמר פרק זמן שבו היינו חייבים להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלנו מקשר כזה או אחר ובעיקר את הצורך בדיאלוג רגשי ואמיתי בגובה העיניים ולא כזה שמשאיר אותנו בערפל, צועקים בחושך ולא יודעים מי עוד נמצא שם ובעיקר מה הוא מרגיש. אז זהו שהוא מרגיש. אלה אנחנו שלא מאמינים, כי כבר פגעו בנו במקום הזה בעבר. ועכשיו, אחרי שונוס חוזרת להילוכה הרגיל, אולי נוכל סוף סוף להגדיר מחדש מה באמת יעשה לנו טוב ועם מי נוכל שוב לחוות את הענן המדהים הזה שנקרא אהבה ואולי בכל זאת לשמור שם גם על עצמנו, למרות שזה נראה בלתי אפשרי - כמו תמיד במקרים שהראש שותק והרגש שולט.

כל זה קורה ממש לפני שהשנה העברית החדשה נכנסת לתוקף וראש השנה מפציע לו, למרות שאלה שתי מערכות שונות: ונוס קשורה לאסטרולוגיה הלועזית וראש השנה לשנה העברית. אולי משום כך אני מעדיף שלא לתת תחזיות מפורטות לשנה החדשה (את זה אני עושה בסוף דצמבר) ורק אספר לכם שכשונוס חוזרת בהילוך רגיל לשטח – כבר אין סיבה למתח.

מי בעיקר יושפע מחזרתה של מלכת הלבבות להילוך רגיל? מזלות שור, מאזניים, טלה, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע

זוית של עימות בין השמש לבין אורנוס. על הרקע הנעים שבו חוזרת ונוס הביתה במונית, עם מזוודה ואפילו חיוך, יוצרת השמש היבט מרגיז של עימות עם כוכב אורנוס. השמש היא מיקוד הדברים הגדול ואורנוס הוא כוכב שאחראי בעיקר על שינויים וניתוקים.

זוית פעולה כזו, שמתרחשת בתחילת השבוע ונמשכת בצורה פחותה יותר בראש השנה, מראה על חוסר שקט וחוסר סבלנות, אירועים שמתרחשים בפתאומיות, רצון לסיים דברים מהר למרות שהם עדיין לא גמורים ואולי גם פעולות דרמטיות מפתיעות מאוד, הן אישית והן גלובלית, ואולי אפילו הסבר מפתיע – או שלא – לחדירת המטוסים לסוריה, פעולה שיש לה בהחלט גוון אורני שמתאים לזוית הזו.

כן, הימים ראשון ושני עלולים עדיין להביא איתה הפתעה או שתיים, וכדאי להיזהר מאוד שלא לפעול בשליפה מהמותן אלא לחשוב לפני שכועסים או מחליטים לשבור את הכלים. החלטות קיצוניות כאלה עלולות להביא איתן חרטה בהמשך וכדאי להמשיך לחפש את המכנה המשותף ולא להגיב מהבטן. חשוב במיוחד עכשיו גם להיזהר בכבישים ובדרכים ולנהוג באיפוק כשעוקפים אתם ברמזור. מקובל עליכם?

מה צפוי לשאר המזלות?

ומה עם שאר המזלות בשבוע המוזר הזה, שבו נאכל כולנו תפוח בדבש ונחשוב שזה לא ישבור לנו את הדיאטה ואפילו באמת יגרום לכך שתהיה לנו שנה מתוקה.

טלה – מרס שליט המזל שלכם נמצא בזויות פעולה לשמש ובהמשך גם לפלוטו, מה שאומר שהלחצים והמתחים נמצאים בקו עלייה. איפוק ושליטה – אלה הן מלות המפתח של השבוע, גם כשדברים לא קורים כפי שרציתם.

שור – חזרתה של ונוס המתוקה לזירה בהילוך רגיל מבשרת על שינוי מגמה, הן ביחסים והן בנושאי כספים. זמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, אבל להיזהר מערפל רגשי שלא מאפשר לכם עדיין לראות את כל התמונה.

תאומים – מרס ממשיך לשוט במזל שלכם ולהביא דרמות זעירות ואולי אפילו אפיסת כוחות מסוימת שמתרחשת כשהגוף שלנו לא מכוון, אבל מעבר מרקורי למאזניים מעדן ומרכך אתכם ומביא לאהבה קטנה בין השורות...

סרטן – הילוכה החוזר של ונוס מאפשר לכם אולי סוף סוף עבודת עומק אמיתית בנושאי כספים בזמן הקרוב, אם תסכימו להתאפס ולעשות חושבים בכל מה שקשור לכסף. זמן טוב להתארגן מחדש ולא לבזבז כספים בחג.

אריה – אתם מרגישים אולי את השינוי באופן משמעותי יותר, עם הילוכה הרגשי החוזר של ונוס. הגיע הזמן להפסיק עם חיבוטי הנפש, לקבל את הדברים כפי שהם, לחזור ליחסים שהתנתקו לאחרונה ולהתיידד עם העולם.

בתולה – יש צורך חזק לעמוד על הרגלים ולאפס את המונה. מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצורך להתייצב ולבנות לכם מערך כלכלי ורגשי חדש - ולשמור על הכסף שלכם.

מאזניים – כוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם מאפשר לכם יכולת מילולית מדהימה ותקשורת משופרת. אולי זה באמת הזמן לדבר על כל מה שהחזקתם בבטן עד עכשיו ולנהל שיחו מופלאות על מהות החיים.

עקרב – התקשורת שלכם אינה במיטבה עכשיו, אבל מי צריך תקשורת כשונוס חוזרת בגאון להילוך רגיל במזל אריה, מזקיפה קומה, משפרת נוכחות ומחזירה את הקסם שלכם לתמונה. זמן להקסים את העולם ולבלות בכיף.

קשת – התקשורת שלכם עם חברים וידידים הולכת ומשתפרת. מרקורי במזל מאזניים מאפשר לכם לשכנע אחרים לטייל או לפעול אתכם וחזרתה של ונוס מביאה טיולים מתוקים. תיהנו.

גדי – סטורן שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל בתולה ונראה שזהו זמן טוב לקחת את החיים ברצינות הראויה ואיתם גם לאפשר לאופטימיות לחזור. הגיע הזמן לבנות את החיים באופן מאורגן יותר.

דלי – זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד, דליים. זוית של עימות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם שמה את הדגש עכשיו על הצורך לפעול באיטיות ובמתינות ולא להתפרץ, לכעוס או לנתק קשרים כשדברים יוצאים משליטה. שמרו על עצמכם.

דגים – הילוכה החוזר של ונוס מאפשר לכם לקחת את כל מה שקשור לבריאות בכלל ולגוף בפרט ברצינות הראויה. זמן טוב לפתוח בדיאטה יעילה, לעשות ספורט, לצאת לפעילות פיזית, להירשם לחדר הכושר ולתת לגוף לדבר.

ועד שיאזל הדבש, יגמרו התפוחים, נבין סוף סוף מה באמת היה שם בסוריה ותתחיל שנה חדשה, טרייה כבגט חם וצופנת סוד ככוכב נולד -

שנה טופה!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully