וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סטורן בשטח

יאיר טריבלסקי

2.9.2007 / 12:40

מעברו של סטורן ממזל אריה לבתולה ישפיע השבוע על כולנו וילמד אותנו לעמוד על הרגליים מבלי להזדקק לאחרים

ובכן, השבוע הקרוב (שבין 2 ל-7 בספטמבר) הוא ללא ספק אחד השבועות העמוסים ביותר מבחינת אירועים אסטרולוגיים. נראה שלקוסמוס נגמרה קצת הסבלנות, או שסתם נשבר לו מהחום והתקלקל לו המזגן והוא החליט לדחוס בפרקי זמן קצרים מעברי כוכבים, מיקומים משתנים, זוויות פעולה, שינוי הילוך ומעבר כוכב אחד משמעותי במיוחד שמתרחש לו כל שנתיים וחצי ופשוט לגמור את זה. נראה שהמדור הזה קצת התרחב לו בזמן האחרון, כי גם האקשן גדל ואיתו גם הצורך בהסברים, אבל יש גבול! אי אפשר לעכב קצת את התנועה שם למעלה, כדי שאספיק להתבונן בכל מה שקורה שם בהילוך מהיר ולהספיק לרשום?

האירוע המשמעותי בשמים השבוע, אם כי יש ללא ספק כמה כאלה, הוא מעברו של כוכב סטורן ממזל אריה למזל בתולה. סטורן הוא כוכב נוקשה ומעשי, ואחרי כשנתיים וחצי במזל אריה שבו הוא לימד את האריות איך להתגבר על אוברדראפט ועל בעיות במערכות היחסים, הוא עובר למזל בתולה ויעשה שם פחות או יותר את אותו התהליך בשינויים קלים. סטורן נקרא גם 'המורה הגדול', הוא מלמד אותנו בדיוק כמו מורה קפדן את השיעורים שאנו צריכים לעבור בכל מה שקשור לדיאלוג שלנו עם העולם ועם החוקים שלו.

עיקרון השיעור הסטורני הוא פשוט: ללמוד לעמוד על הרגליים שלך באופן עצמאי, מבלי להזדקק לאחרים. אולם הדרכים לכך לא פשוטות, מכיוון שבתוך התהליך הזה אנו פוגשים את הפחדים האמיתיים שלנו, שמנעו מאיתנו עד עכשיו לעשות את הדברים האלה. מערכות יחסים עם גבולות מוגדרים, דיאלוג משופר עם חשבון הבנק ועם נושא הכספים בכלל, היכולת לממש רעיונות ויוזמות ולא להשאיר אותם במגירה או להמשיך לחלום ולפנטז ולוותר על הדברים שחשובים לנו בתירוצים כאלה ואחרים.

ללמוד את השיעור

לסטורן אין תירוצים: לא הצלחת – פנה את המקום למי שכן יכול להצליח, כי שום תירוץ לא באמת מתקבל. כן, הגיע הזמן לגלות אחריות ובגרות, שתי תכונות שסטורן מביא איתו בשפע, אלא שהפעם בניגוד לפעמים אחרות, אתם גם משלמים מחיר על כל שגיאה, עד שתלמדו לעשות זאת כמו שצריך. בכייינות לא תתקבל בברכה. להפך, כדאי כבר עכשיו לא לקטר על המעבר הסטורני אם אתם שייכים לאחד המזלות שאותם הוא יפעיל במיוחד, אלא לשמוח - כמו השמחה על המורה הקפדן שכולם מקטרים עליו, אבל בסופו של דבר הוא זה שקידם אתכם באמת, בעיקר בגלל שלא עשה לכם הנחות.

מרגישים לבד במערכה? לפתע הכל נופל עליכם? הבנק מחזיר צ'קים? אולי הגיע הזמן להתעמת סוף סוף עם כל הנושאים האלה באופן מעמיק ומשמעותי יותר ולקחת אחריות ולהיפטר מחוסר האונים או התסכול שליוו אותנו בתהליכים האלה בשנים האחרונות. זה נכון כמובן גם לגבי מערכות יחסים, שבהם גבולות מוגדרים עוזרים לכולנו להיות יעילים ופעילים ולא למסמס קשרים, לפנטז על מה שנמצא בחוץ בזמן שאנחנו בפנים, או לא להשקיע בקשר כי ממילא אנחנו שם עד שנמצא משהו טוב יותר.

סטורן מכריח אותנו להסתכל על הדברים בגובה העיניים, לעזוב את מה שלא מתאים לנו, או להשקיע במה שמתאים, ללא קיצורי דרך. בחרתי להתייחס השבוע בעיקר למעברו של סטורן למזל בתולה, משום שסטורן הוא אחד הכוכבים שמשפיעים עלינו ביותר. בנוסף, זהו מעבר שמתרחש פעם בשנתיים וחצי, סיבה טובה לכל הדעות להקדיש לו לפחות מדור אחד. בקשר לכל השאר – למרות האקשן בשמים, לא נראה שאין שם משהו שלא יסכים לחכות עוד קצת, מקווה שגם לכם תהיה סבלנות לקרוא את כל השאר וכל מה שקשור לשאר המזלות בהקשר הכוכבי, בשבוע הבא.

איך מעברו של סטורן ישפיע על כל המזלות?

טלה – סטורן יכריח אתכם בשנתיים הקרובות להתמקד בכל הפרטים הקטנים שמהם ברחתם עד עכשיו, להשקיע יותר בתחום המקצועי ובעיקר בבריאות שלכם. זמן טוב לקחת את החיים ברצינות בנושאי עבודה וקידום, לחזור למשטר בריאותי נבון של אוכל ופעילות ספורטיבית ולא לחפף. קשה אבל אפשרי...

שור – מעברו של סטורן ישפיע בין היתר על התחום שחשוב לכם במיוחד - הרומנטיקה. הוא יכריח אתכם להגדיר לעצמכם מה באמת חשוב לכם באיזור הלב, אבל יותר מתמיד ידרוש תשובות ובעיקר עובדות. זמן ליחסים רומנטיים עם עתיד ועם קרקע מתחת לרגליים וכך גם לגבי כל מה שקשור ליצירתיות שהגיע הזמן לממש.

תאומים – נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים יותר עבורכם. באיזה סוג של בית הייתם רוצים לחיות? האם הבית הזה מתאים לצרכים שלנו? ואולי כדאי להשקיע בשיפוצים או אפילו לעבור דירה? כל השאלות האלה תופסות מקום גדול יותר בחייכם, ביחד עם הצורך לממש יחסים במסגרת של בית ומשפחה.

סרטן – נראה שסטורן יכריח אתכם להיות אחראיים יותר על מה שאתם אומרים, להתמקד בפעילות ספורטיבית ובפעילות פיזית בכלל ואולי גם לוותר מעט על נסיעות לצורך הנאה ולהפוך אותן לנסיעות לצרכים מעשיים. זמן טוב להשקיע במכונית שלכם, להירשם למכון הכושר, לחזור לתת תשומת לב לגוף ולגרום לרעיונות חדשים להפוך למציאות.

אריה – לאחר שנתיים וחצי של בית ספר, נראה שאתם מוכנים לעלות כיתה וליישם את מה שלמדתם. בפרק הזמן הזה למדתם לא מעט על הכישורים שלכם במערכות יחסים ובצד הקרייריסטי. כעת הזמן להתמודד לבד, בלי סבא סטורן עם אתגרים גדולים באמת והפעם ממקום שמאמין בעצמכם ורץ קדימה. בהצלחה!

בתולה – הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, בתולות. הצורך שלכם לפעול ולעשות מצריך עכשיו הרבה יותר עבודה עצמית ואין יותר תירוצים. זמן ללכת על מה שיש ואם תפעלו ממקום פנימי אמיתי ולא תפחדו להעז, תגלו שהכל באמת אפשרי. זמן טוב למקצה שיפורים אמיתי ולהרבה התחלות מעשיות.

מאזניים – הרבה לחצים מצטברים עכשיו מתחת לפני השטח וכדאי לעסוק בעיקר בניקוי רעלים וכעסים. זמן מצוין ללכת לייעוץ או לטיפול, לקחת סדנאות מסוגים שונים, להשקיע בדברים שעד עכשיו פחדתם לגעת בהם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהתמודד עם השדים שעד עכשיו פחדתם לגעת בהם. הגיע הזמן.

עקרב – מעברו של סטורן ישפיע בעיקר על הצד החברתי שלכם. העקרב הוא מזל סוליסטי למדי ואחרי שנתיים וחצי של קידום יוזמות ואתגרים - שחלקם הצליח יותר וחלקם פחות, הגיע הזמן להיפתח מבחינה חברתית. זמן לשדרג את התחום החברתי, להכיר אנשים חדשים ולשתף פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם למטרות מעשיות ומקצועיות ולא לפעול לבד.

קשת – אתם נכנסים לפרק זמן דורשני במיוחד. סטורן יפעיל אתם חזק בענייני קריירה, ידרוש מכם כיסוי וגיבוי להצהרות שלכם, כמו גם שדרוג תדמית אמיתי. יותר מתמיד תצטרכו להראות עכשיו קבלות של עשייה בשטח ולא סתם לסחוף אחרים בהבל פה. זמן לקריירה אמיתית, לאתגרים גדולים ולמחויבות אמיתית לעצמכם להצליח.

גדי – מעבר סטורן ישפיע עליכם יותר מאשר על אחרים, כי סטורן הוא שליט המזל שלכם. בשנתיים וחצי שחלפו פגשתם לא מעט שדים פנימיים, שעם חלקם התמודדתם בהצלחה. פחדים מנושאי כספים, מבסיס פעולה יציב, מהצלחה אמיתית, מלהיבלע במערכת יחסים – לא מעט נושאים עמדו על הפרק. כעת הגיע הזמן לצאת לאור ולהרחיב אופקים, בין אם בנסיעות ובין אם בלימודים. זמן להיפתח אל העולם ובגדול.

דלי – אתם נכנסים לתקופה מרתקת, שדורשת הגדרות ומעלה שאלות חשובות. הדלי הוא מזל שכלתני ואוורירי, אבל כעת הגיע הזמן לשאלות הקשורות לרגשות. שייכות – לאן, למי ואיך? מעורבות רגשית באיזה יחסים? כספים – איך משיגים אותם והאם כדאי להסתכן? ובכלל, האם אפשר לטבוע ברגש, או להשקיע ביחסים מוגנים? זמן טוב לעזוב לרגע את הראש ולהגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם.

דגים – גם עליכם ישפיע באופן מודגש מעברו של סטורן למזל בתולה. מזל דגים נמצא ממש ממול והצורך להגדיר לעצמכם מחדש את המקום שלכם ביחסים בכלל ובזוגיות בפרט, משמעותי במיוחד. מי באמת אוהב אתכם ואיך הופכים אהבה למחויבות? איך שמים גבולות בקשר ולא הולכים לאיבוד בתוכו? ואיך הופכים ביקורתיות למנוף מעשי לעבודה אישית, במקום להיפגע ממנה? הגיע הזמן להגדיר את הדיאלוג עם העולם, בעיקר בכל מה שקשור למערכות יחסים.

ועד שתגמרו להפנים את כל זה ויגיע השבוע הבא ובו הפירוט של מה שמתרחש בשמים - שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully