וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - לא לשבור את הכלים

יאיר טריבלסקי

26.8.2007 / 16:12

אז מה מצפה לנו השבוע? חגיגה לאוהבים או שרשרת של ניתוקים? יאיר טריבלסקי על מפת הכוכבים

השבוע המעניין שעומד בפנינו (שנפתח ב-26 באוגוסט ומסתיים ב-1 בספטמבר), מצביע על שתי מגמות שונות: האחת – צורך בחיבור רגשי, ביחסים מספקים ובמעורבות רגשית ורומנטית גבוהה והשנייה – צורך להתנער מכל מה שקשור לרגש, להסתכל על הדברים בעין בוחנת ולהתבונן מבחוץ ללא מעורבות. שתי המגמות ישפיעו על כולנו בכל מקרה, כך שאין כאן בכלל שאלה של בחירה, אלא עניין של שתי חוויות שונות ומרתקות, כל אחת מהזוית שלה.

הזוית הרגשנית של השבוע

זוית של עימות בין ונוס, הקשורה לרגשות בכלל ולמקום הרגשי ביחסים ובזוגיות בפרט ואפילו לכספים, לבין נפטון המטשטש ומערפל, והופך כל דבר לרגשני וחסר פרופורציות. הזוית הזו עלולה להכות בכל מי שהתחיל מערכת יחסים ותיכף התחיל לרחף בענן ורוד שונוס הבלונדית מפזרת ביד רחבה לכל כיוון, ולטעת בליבו לא מעט אשליות לגבי הקשר, טיבו והרגשות שיש לבן או בת הזוג שלו. היא גם עלולה להכות בכל מי שנפרד לאחרונה מהפרטנר שלו ומרגיש שאיבד את אהבת חייו הגורלית לעולם ומכאן ואילך החיים יהיו רק טלנובלה מתמשכת רוויית סבל.

בשני המקרים יש פה איבוד פרופורציות נוראי, ואם נוסיף לכך גם את ראש השנה המתקרב ותחושת הבדידות המתחזקת של כל אלה שעברו ויעברו עוד שנה לבד, כולל הדרמה הסמויה שמאחורי הקלעים בעניין של 'כולם עושים חיים ואני לבד, זהו גורלי', כי אז ניטיב להבין שהזוית הזו עלולה לגרום לחלק מאיתנו לאבד את הראש ופה ושם גם את הקרקע. אבל הזוית הזו קצרת טווח וכולה שלושה עד ארבעה ימים, משבת עד רביעי, כך שאם לא החלטתם להתאבד בקפיצה בגלל אהבה נכזבת או להציע נישואים בקפריסין, כי אז סבלנות היא המלה המשתלמת ביותר עבורכם השבוע. כשיחלוף לו הערפל, וונוס הבלונדית תראה קצת פחות מושכת וקצת יותר מעצבנת, כי אז גם הפרופורציות יחזרו לעולמנו ואיתן גם החיוך. על מי בעיקר ישפיע הענן הרגשני הזה? על בני השור, מאזניים, אריה ודלי.

הרגשות

יעברו השבוע תהליך מעניין. זהו השבוע האחרון שבו נמצאת ונוס בהילוך אחורי במזל אריה וזה הזמן לסיים תהליכים רגשיים שעברנו בחודש וחצי האחרונים, להיפרד לשלום מהפנטזיות או מרגשות הסבל שליוו אותנו בזמן האחרון ולהתחיל להחזיר דברים לפרופורציות. חלק לא קטן מאיתנו עבר מסע מרתק של מודעות והוא מחזיר איתו הביתה כמה תובנות חדשות שבהחלט יעזרו לכולנו לסיים את הקיץ בכבוד ואפילו להסתכל בחיבה על הסתיו המתקרב.

חלק אחר מצא את האור, גילה את הפנס, או שמע שיש תאורת חירום בשטח בכל מה שקשור ליחסים קרובים ועבודה אישית או זוגית - בייחוד של שניים שהחליטו בכל זאת לתת צ'אנס לקשר ממקום בונה ומודע יותר, עשויה להביא איתה תוצאות נאות בחודשים הקרובים ולהראות שחלק מהסבל שזוגות מסוימים עברו עד שהחליטו להשקיע ביחסים ולקחת אותם ברצינות – היה שווה.

הזוית הקשה של השבוע

זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין אורנוס הקשור לשינויים וניתוקים. עדיין לא החלמנו מפגעי הזוית הקודמת וכבר באה אחת חדשה ומכה במקום קצת שונה. הנושא הפעם – תקשורת. זוית כזו עלולה להראות על צורך של רבים מאיתנו בהרבה יותר מרחב אישי מתמיד ועל מינון גבוה של חוסר סבלנות בתקשורת האישית והבינאישית. זהו מיקום לא פשוט, ולמרות שהוא קצר טווח הוא עלול להביא איתו תגובות קיצוניות כשנרגיש שמי שנמצא ממול קצת 'חונק' אותנו בדרישות אישיות או בצורך חזק בצומי ונרצה להשתחרר מעט ולהיות קצת יותר עם עצמנו.

קצב הדברים הופך אמנם מהיר יותר, אבל גם הסבלנות שלנו נגמרת מהר יותר, בעיקר למי שמנג'ס לנו ממול ויושב לנו על הוריד. הזוית הזו עלולה להראות בעיקר, משום כך, על ניתוקים קטנים או גדולים בתקשורת שלנו עם העולם ועם הסביבה הקרובה, על מאבק מילולי וחריף שמגיע משומקום ועל שינויים פתאומיים במצב הרוח ובתקשורת שלנו. הצורך הפתאומי, למשל, לקום וללכת כשדברים לא קורים כפי שרצינו, או לשבור את הכלים ולומר 'פוס' כשהם לא קורים מספיק מהר, עלולים להיות השבוע בעוכרנו וכדאי להיזהר שלא להתמכר להם ולהכניס שינויים קיצוניים גם בחלקים אחרים בחיינו.

חשוב במיוחד עכשיו להיזהר שלא לומר דברים שאחר כך נצטער עליהם ובמקביל – גם לא לקבל החלטות באופן מהיר מידי, אלא לחשוב פעמיים לפני כל החלטה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, ודלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ושאר המזלות?

אצל הטלה הקצב הולך ונהיה מהיר, כשמרס נכנס עמוק לתוך זוית הפעולה עם אורנוס. שימרו על עצמכם ואל תעשו שטויות.

הסרטן נהנה מתקשורת משופרת, במיקומם של השמש ומרקורי במזל בתולה: זמן לדבר על הדברים ולא להשאיר בבטן.

האריה נהנה משהותה של ונוס, אבל זויות לא קלות של השמש דורשות מכם קצת יותר מאמץ מהרגיל.

העקרבים נהנים מפריחה בתחום החברתי: זהו זמן להכיר אנשים חדשים ולהכניסם לחייכם.

הקשתים לא חווים חיים קלים עם כוכב מרס שממול במזל תאומים וכדאי להיזהר שלא לקלקל יחסים יפים. צאו לנסיעה.

לגדיים – זמן טוב לחשבון נפש ולהרבה תוכניות פעולה בדמיון או במגירה, אך עדיין לא בשטח.

ועד שהקיץ הזה יגמר סופית ואפשר יהיה לחבר בין כל ההשפעות שחווינו ולראות שבסופו של דבר הוא לא היה נורא כל כך –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully