וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - האקשן חוזר

יאיר טריבלסקי

5.8.2007 / 21:19

התחושה שליוותה אותנו לאחרונה, שהעניינים יוצאים משליטה רק תלך ותתעצם השבוע. יאיר טריבלסקי מציע לגלות איפוק

השבוע (שבין 5 ל-12 באוגוסט) נראה שהקוסמוס מעביר הילוך ואפילו נותן גז. אם עד עכשיו נראה היה שדברים הלכו וחזרו להם בלי שיכולנו לשלוט בהם, הרי שהתקופה הקרובה מביאה אלינו את אותה התחושה, רק במינון גבוה יותר ובקצב מהיר יותר.
הבה נתבונן מעט במה שנפגוש כבר השבוע.

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברו של כוכב מרס ממזל שור למזל תאומים. מרס הוא הכוכב שאחראי אצלנו על כל מה שקשור לדרייב, לכיבוש טריטוריה וליוזמות חדשות. במזל שור יצר מרס הרבה אקשן מסביב לנושאי אוכל וכספים: ההוצאות שלנו גדלו ואיתם גם יצר האכילה. מי ששרד אותו בהצלחה למרות הכל והצליח לשמור על מידת קלוריות סבירה, מוזמן להצטרף אליו לחדר הכושר ולהזיע קשות. זאת משום, שמרס במזל תאומים מביא איתו חוסר שקט בסיסי בכל מה שקשור לפעילות פיזית ורצון חזק לשחרר ולהוציא אנרגיה ולתת לגוף לעבוד. זמן טוב להגדיר מטרות הקשורות לפעילות פיזית, לרוץ, ללכת, לשחות, לרכב על אופניים ולעמוד בתור להליכון בחדר הכושר, כדי להזיע את כל מה שצברתם בחודשיים האחרונים.

מעבר לכך, מרס מביא איתו פעילות מילולית לא קטנה. כל מה שקשור עכשיו לדיבורים, שיחות ובעיקר ויכוחים אינסופיים, עולה עכשיו לסדר היום. כעת הזמן לתרגם למלים את מה שעובר עליכם, אבל להיזהר כי כל ויכוחון קטן עלול להפוך בקלות למלחמת גרילה מילולית, שבה אין מנצחים, אלא מפסידים סחוטים וצרודים בלבד, עם אגו פגוע ומבט מיוסר בעיניים. חשוב במיוחד לא לריב עם אנשים שאוהבים, שכן לחלק מאיתנו נדמה עכשיו שדווקא הם מחפשים סיבות לפגוע או להיפגע מאיתנו בגלל שטויות, להתווכח על דברים שלא חשובים, לעקוץ בציניות ולהפוך את המלים לנשק עוקצני ולא נעים.

מצד שני, זהו זמן מצוין לעשות סלקציה במספר המלים שלנו ובעיקר באיכותן. החשוב ביותר הוא לא להזדהות עם העקרונות והרעיונות שלנו באופן גורף. אפשר לא להסכים עם מישהו, אפשר בהחלט להתווכח, אבל חשוב שלא להפוך כל ויכוח למלחמת קיום ולנתק קשר עם מי שלא באמת מסכים איתנו, או 'להעניש' אותו ולעשות לו פרצופים. איפוק ושליטה עצמית עלולים להיות דווקא עכשיו קשים מתמיד, אבל כדאי לעשות חושבים לפני שבכל זאת מנתקים קשרים ולא לחכות לרגע האחרון או להתפייס כשמאוחר מידי.

הגיע הזמן להפגין בגרות, למרות שמרס הערס באמת מתנהג כמו ערס מצוי, שובר את כל החוקים, עושה לנו דווקא וגורם לנו להתנהג כמו ערסים זעירים דווקא כשהחלטנו שהפעם אנחנו לא מאבדים שליטה. מרס במזל תאומים הוא באמת מבחן שליטה מדהים ליכולת שלנו לשלוט במלים ובכוח הרצון שלנו – אתגר אמיתי לקיץ הזה. מי בעיקר יעמוד במבחן? מזלות תאומים, קשת, טלה ומאזניים.

התקשורת שלנו

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר בתחילת השבוע למזל אריה והתקשורת שלנו משתנה. אם בחודשיים האחרונים היינו רגשניים עד כדי קרצייתיות מוחלטת והפכנו להיות דבק מצוי בכל פעם שהלב הזרים אדרנלין, הרי שעכשיו המגמה הזו משתנה. מעכשיו נהיה רגשניים פחות ומעשיים יותר, נוכל לתרגם את הרגשות שלנו למעשים עוד לפני שיציפו אותנו ונוכל להתנער בבוז מכל ניסיון להפעיל עלינו מניפולציות רגשיות כאלה ואחרות. בעיקר – לא נושפע בקלות כזו ונאבד את היציבות שלנו בגלל כל גירוי קטנטן. מי בעיקר יושפע לטובה מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

התחום הרגשי

תחום הרגש לא קל במיוחד השבוע. זוית פעולה בין ונוס הקשורה לכל מה שנוגע לרגשות בכלל ולמערכות יחסים בפרט, לבין מרס הערס, עלולה להביא איתה דיאלוג לא קל ביחסים שבינו לבינה, אי הבנות קטנות ומרגיזות, שעלולות להסתיים מידי פעם בכעס כזה או אחר ובתחושות של תסכול או החמצה. כדאי לגלות איפוק ושליטה עצמית ביחסים ולא להיסחף בקלות רבה מידי לכעסים קטנים וריבים גדולים ורועשים. שליטה - זה שם המשחק גם כאן. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, שור ותאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המעבר הרגשי של השבוע

לקראת סוף השבוע נעה ונוס בהילוך אחורי וחוזרת למזל אריה פעם נוספת. זה אומר שהיחסים שלנו עשויים לקבל עכשיו שוב גוון תיאטרלי, עם לא מעט דרמות וסערות כמו שאנחנו אוהבים או לא - בעיקר בכל מה שקשור לסגירת מעגלים מכל סוג. שוב נידרש לאיפוק רב, אבל הפעם כל זה עשוי להיות בסטייל המלכותי של האריה - גדול מהחיים, לטוב ולרע. אם התכוונתם לחזור לקשר שנפסק, או החלטתם לעזוב קשר שמפריע לכם מזה זמן רב – החל מסוף השבוע, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

מה צפוי לשאר המזלות?

הטלאים נהנים סוף סוף מירידת לחץ בתחום הכספי, אבל כדאי להתחיל להשקיע בנושאי פעילות פיזית והרבה ממנה.

השוורים נהנים מירידת לחץ אמיתית באופן אישי, אבל נושא הנזילות בתחום החומרי עלול להביא איתו עוגמת נפש, אם לא תחליטו כבר עכשיו שלא מבזבזים.

התאומים – אלה מקבלים עכשיו זריקת מרץ אמיתית, כשמרס עובר למזל שלהם. היכנסו לנעלי ההתעמלות שלכם, סמנו מטרה ו...התחילו לרוץ!

הסרטנים – נושאי חומר וכספים עשויים להיות מתגמלים במיוחד בתקופה הקרובה, אם תחליטו לעשות מעשה ולהשקיע בהם קצת יותר מחשבה.

אריה – רוב האקשן זורם השבוע לכיוון שלכם וגם יישאר שם בתקופה הקרובה. מומלץ להכין תוכניות פעולה מפורטות ולהגדיר מטרות לפני שיוצאים לקרב.

בתולה – זמן טוב להתחיל להשקיע קצת יותר בנושאי קריירה, לשפר מיקוד ומיקום ולהתחיל להעז יותר. כדאי גם לשפר הופעה ונוכחות.

מאזניים – התחום החברתי חוזר לכותרות וזה הזמן לסלקציה זמנית. זהו גם הזמן לפעילות רבה יותר בנושאי חברות וארגונים.

עקרב – אקשן הוא שם המשחק ומקבץ הכוכבים במזל אריה מביא איתו יכולת לעמוד במרכז תשומת הלב ולזכות בחיבת העולם. קדימה!

קשתים – מערכות היחסים שלכם יעמדו בחודשיים הקרובים במרכז תשומת הלב. חשוב להיזהר במיוחד מסערות ודרמות ולהגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם.

גדי – לחצים מכל הסוגים מופעלים עדיין בגלל קירבה בין ונוס לסטורן שליט המזל שלכם, בעיקר בנושאי יחסים. נסו לדבר וכמה שיותר.

דלי – נראה שהדיאלוג עם מי שנמצא ממול שוב תופס תאוצה וזה אולי הזמן לומר את כל הדברים שלא אמרתם, לפתור בעיות ולשפר תקשורת עם אדם אהוב.

דגים – לחצים מכל הכיוונים, בעיקר בנושאי בית ומשפחה. מעברו של מרס למזל תאומים, מדגיש את הצורך להגדיר מחדש סדרי עדיפויות בבית ואפילו לחשוב על מעבר דירה, קניה או שכירות.

ועד שכל הפאזל הענק הזה יתחבר לו למהות אנושית וקוסמית, חיה, נושמת ומזיעה בקיץ הזה –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully