וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אהבה לצד שנאה

יאיר טריבלסקי

29.7.2007 / 12:23

מצד אחד - הרצון לסיפוק מיידי, האלימות והכעס, אבל מצד שני - האהבה והרגשנות בשיאה. יאיר טריבלסקי על השבוע שצפוי לנו

השבוע (שבין 29 ביולי ועד 5 באוגוסט) יהיה מלא במימוש רעיונות ויוזמות, הרבה עשייה בשטח והתמקדות בדברים שחשובים באמת. אבל מעבר לכך, זה עשוי להיות גם שבוע מתסכל למדי, בעיקר לכל אלה שרוצים לראות תוצאות מיידיות של פעולות ומתברר שהתהליך ארוך יותר ועליהם לחכות ולפעול יותר. מכיוון שהשבוע הבא כבר יביא איתו שינויים ברמת האנרגיה, בפעילות ואפילו במצב הרוח, כדאי לחכות בסבלנות...

הזוית הקשה של השבוע

זווית פעולה שמגיעה לדיוקה בין כוכב מרס לכוכב סטורן. מרס הוא הכוכב שאחראי אצלנו על עשייה, על כיבוש טריטוריות, על הפיכת כל חלקה לשלו ולמעשה - על האגו שלנו. סטורן הוא כוכב נוקשה ומקשה, עסוק בהדחקות, בעצירת פעולה והוא מביא איתו תחושות של תסכול ואכזבה לכל אלה שרוצים סיפוק מיידי. הזווית הזו כבר בפעולה. כך שכבר בשבוע הקודם ניתן היה לזהות חלק ממה שמרס, שאני קורא לו מרס הערס בגלל הישירות והאגו הפעיל שלו, מביא איתו - בעיקר כשהוא פועל כבר מתוך הזוית עם סטורן.

כל מקרי האלימות הם חלק מאותו תהליך שבו הצורך בסיפוק מיידי לא מתממש ותחושות התסכול מביאות לכעסים ואפילו לאלימות. אם נוסיף לכך גם את הימים החמים בטירוף, נראה צירוף מאוד לא קל שמצריך מאיתנו הרבה יכולת איפוק ובגרות. מה בעצם קורה? האגו שלך רוצה הכל כאן ועכשיו, אבל נראה שהעולם מתעקש לעשות לך דווקא, ללמד אותך לקח, לומר לך שאתה עדיין אינך מוכן מספיק ואולי אפילו לבקש ממך לעזוב את החדר ולחזור בזמן אחר, במקום אחר, עם מצב רוח אחר.

הזוית הזו נקראת באסטרולוגיה סטופ-גו, זוית שבה בו זמנית אנו גם רוצים לרוץ קדימה ולפעול וגם עוצרים את עצמנו בגלל הפחדים שלנו, או נותנים לעולם לעצור אותנו ו...כועסים עליו. זוהי בעצם זוית של שיוף הפרוייקט שלנו, או הבאה של דברים לכלל מימוש בטרם עת. חלק אחר מאיתנו יפגוש דרך הזוית הזו את הביקורת האישית שלו וייתכן והפרפקציוניזם הפנימי יחגוג עכשיו, בעיקר אצל אלה מאיתנו שרודפים שלמות ולא מוכנים להתפשר על פחות. ייתכן שדווקא הם יביאו איתם למערכת כמה דרמות, אכזבות כשאחרים לא עומדים בציפיות שלהם ואולי גם צורך לנתק קשר כדי לראות אם השני יגיב לכך, או אם הוא אוהב אותנו כמו שאנחנו רוצים שיאהב.

מבחנים קטנים של אישיות, תסכולים קטנים, תחושה של תקיעות ביוזמות חדשות ובעיקר – צורך לעמוד על הקרקע בצורה איתנה בתקופה הזו, פיזית, רגשית וכספית, תוך הנחת הרגשות בצד והתמקדות בעובדות. אם כך תעשו השבוע, ייתכן שאפילו תרוויחו את היכולת להראות לעצמכם, שכשאתם מתמקדים במשהו והולכים עד הסוף למרות הקשיים, אתם באמת עשויים להצליח בגדול.

והרגש? הוא עכשיו בהמתנה, עסוק בכיוון המזגן, או באהבה פרטית משלו וכדאי שלא לערב אותו בכל מה שקורה מסביב השבוע, מכיוון שיהיה לו לא קל. ואכן, חלק לא קטן מאיתנו, בעיקר אלה שמרס מודגש במפת הלידה שלהם, ירגישו קצת לבד, בודדים במערכה עם כל האחריות ומתוסכלים מהתסכול של מי שלא מבינים אותו. גם זה עלול להביא איתו דרמות וסערות, אבל אלה יחלפו להם בשבוע הבא. אז כאמור הרבה סבלנות וסובלנות, התמקדות בעובדות, פתיל ארוך, הרבה מים ומזגן תקין - עד כמה שאפשר - ונעבור גם את השבוע הזה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, גדי, שור ואריה.

ומה עוד קורה השבוע?

הילוכה האחורי של ונוס הבלונדית, שגם השבוע עושה לא מעט פוזות, מסרבת ללכת בתלם והולכת אחורנית לעבר, מקום בו ספרי הזיכרונות, השירים שעושים לנו את זה והאנשים שאהבו אותנו כל כך. לרגע באמת כיף להתרפק, להיזכר ולתת לאהבה של פעם להציף אותנו.

ונוס שוהה עכשיו בהילוך אחורי במזל בתולה וכאמור כל חיי הרגש שלנו עוברים תהליך מעניין. כבר כתבתי בשבוע שעבר על ההילוך האחורי הזה, שימשך כחודש וחצי ורק אומר בקיצור למי ששכח, שכדאי דווקא עכשיו להרים את כפפת הרגש, לערוך בדק בית בנושא רגשות בכלל וזוגיות בפרט, להבין לעומק מי נגד מי בקשר שלכם, להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים מבן או בת הזוג ואפילו מעצמכם, לפרק לגורמים את כל מה שנראה לכם קשה ולא מובן בחיי הרגש העכשוויים כדי להבין דברים לעומק, לפתור בעיות שהתעוררו ביחסים לאחרונה ולא לוותר לעצמכם.

כן, נצלו את המומנטום כדי להיכנס לקישקעס של אותה מלה מוזרה שקוראים לה אהבה ולבדוק לעומק במקביל גם את מערכות היחסים שלכם בכלל, על כל ההשפעות האישיות והסביבתיות שיש להן עלינו. התחלות חדשות של יחסים כעת עלולות להסתיים במהירות יחסית, מכיוון שחלקן נועדו ללמד אותנו משהו על מערכות היחסים שלנו ועל עצמנו.

עם זאת, דווקא עכשיו אנו עשויים לפגוש לא מעט אנשים מהעבר, בעיקר אקסים מיתולוגיים או אנשים שהיה לנו איתם קשר רגשי כזה או אחר, מעין צ'ק אאוט של הקוסמוס, שבודק היכן אנחנו עכשיו ביחס לרגשות שלנו ומאפשר לנו לעשות התאמה בין מה שאנחנו רוצים ורצינו שיהיה, לבין מה שקורה עכשיו. מעניין... מי בעיקר יושפע מהתהליך הזה? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו עדיין רגשית מאוד. מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל סרטן ונושאי בית ומשפחה עדיין עומדים על הפרק, בעיקר כשמדובר בתהליכים ארוכי טווח שליוו אותנו בחודשיים האחרונים וכעת עומדים לפני סיום או התחלה חדשה, אחרי שקיבלנו החלטה בנושא. זהו זמן טוב להתמקד בהחלטות ביתיות הקשורות לבית ולמשפחה בכלל, למעבר דירה (קניה או שכירות) ואפילו מיסוד יחסים. זהו גם זמן לדבר בכנות ובאומץ על עולם הרגש האישי שלנו, לחשוף ולהיחשף ולתת למלים לגעת ברבדים עמוקים במיוחד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

לעומת כל אלה, השמש במזל אריה, מיקוד הדברים, ממשיכה להאיר באור אופטימי ולמרות כל הקשיים, עיכובי הרגש והתסכולים למיניהם, מביאה איתה תחושה שהכל בסופו של דבר יהיה בסדר, בעיקר אם ניצמד לתוכניות הפעולה הבסיסיות שלנו ולא נוותר. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה ודלי.

מה צפוי למזלות השבוע?

שבוע דורשני ושיפוטי לטלאים ולמאזניים, שדורש מהם להתמקד בדברים שחשובים באמת, לעזוב את הרגש, להתמקד בעובדות ולהזיז קדימה יוזמות.

שבוע אסרטיבי לשוורים, עם הרבה אקשן שחלקו עלול לרדת לטמיון באופן זמני. ונוס במזל בתולה מצריכה בדק בית בנושאי רומנטיקה.

התאומים רגשניים במיוחד, אבל בקרוב מאוד ישתנה מערך הכוחות. עד אז – המשיכו לפמפם מלים רכות ורגשות עדינים.

הסרטנים תקשורתיים במיוחד וכדאי לנצל זאת לומר את כל הדברים שלא אמרתם לאחרונה ויש לא מעט כאלה... זמן לדבר!

האריות חוזרים לעצמם ובגדול ומהשבוע הבא נראה שכל האקשן יתרכז דווקא במגרש הביתי שלכם. הכינו את הפלאפונים ונקו את הלב!

הבתולות נהנות ממשבי רוח רגשיים ומעניינים ומחזרתה של ונוס. זמן טוב לסגור סופית יחסים הקשורים לעבר, להתרפק מעט על הנוסטלגיה ולתת לאהבה לנצח...

העקרבים – חשוב להיזהר עדיין ממאבקי כוח מסוגים שונים ומכל מה שקשור לעימותים. נסו לוותר ולהתפשר, בעיקר בדברים הקשורים לסמכויות.

הקשתים – זמן טוב לרוץ קדימה ולהתמקד בנסיעות, ארוכות או קצרות. גם לימוד של משהו חדש בתקופה הקרובה עשוי להביא איתו רצון חזק להתפתח אחרת.

הגדיים – שבוע קשה במיוחד, שבו אתם עלולים למצוא את עצמכם במאבקים לא קטנים, חיצוניים או פנימיים, בעיקר בגלל הזוית בין סטורן שליט המזל שלכם למרס. זהירות.

הדליים – זמן טוב להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, לפעול בצורה ממוקדת עם מי שנמצא ממול ולאפשר לעולם להתקרב קצת יותר.

הדגים – היכולת שלכם לומר מלים רכות מתחזקת, בגלל מיקומו של מרקורי. זמן טוב לתת לרגשות העדינים יותר לנצח, אבל לא לשכוח במקביל את הרגליים על הקרקע.

ועד שנדע לחבר היטב בין התסכול והצורך להיות מעשיים לבין המלים הרכות ואותו לב רך, שהם בעצם לב העניין –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וכמה מלים לחג האהבה...

השנה חג האהבה נופל על הילוכה האחורי של ונוס במזל בתולה. על פניו, זו עלולה להיות שנה שבה אנו עוסקים בפרטים ולא בעיקר, שמים לב לביקורת ולא רואים את החיובי ובעיקר עוסקים בליקוק פצעים ובהגדרת כוונות, יותר מאשר בהתמסרות אמיתית, כיאה למי שרוצים אהבה נטו, בלי בלבולי ביצים. האמנם?

על פניו – זו שנת הפרטים הקטנים ולא התמונה הגדולה, אבל הילוכה האחורי של ונוס מציע לסגור את המעגל הזה סופית ולא לפתוח אותו שוב. בעיקר כי אהבה מגיעה כשמשחררים את החבל ולא כשמותחים אותו וכשמוותרים מראש על הידע ועל הציפיות ונותנים ללב להשתחרר. אולי משום כך כדאי לראות את הדברים קצת אחרת: ונוס במזל בתולה רק מדגישה את המקום, שבו אנו בדרך כלל נופלים ולא קמים ממנו. לכן היא שמה את הדגש על היכולת הזו להוריד ציפיות ולהעלות כוונות, לתת ללב לדבר ולא לפרטים שתמיד מפריעים לנו ובעיקר להשתחרר מסטיגמות ודעות קדומות ולרוץ חופשי אל אותה אהבה שמחכה לנו שם בפינה. מוכנים? אחת, שתיים... רוץ!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully