וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - זהירות, רגשנות

יאיר טריבלסקי

22.7.2007 / 11:49

מצבי רוח משתנים, ביקורת עצמית מסרסת, אבל לצידם גם מעשיות חיובית - יאיר טריבלסקי על השבוע שמצפה לנו

שלושה אירועים מרכזיים מתרחשים בשמים השבוע (שבין 22 ל-29 ביולי), שניים בעייתיים וקשורים לכוכב מרס הערס והאחד חיובי וקשור לשמש שלנו ובסופו של השבוע, מתרחש לו גם אירוע רביעי, שאולי משמעותי יותר משניהם וילווה אותנו לאורך זמן רב יותר. מוכנים?

אחת הזויות הקשות של השבוע מתרחשת בין כוכב מרס לנפטון. הזוית הזו מלווה אותנו למעשה כבר מהשבוע הקודם, אבל עכשיו היא מגיעה לשיאה. מרס מייצג את הדרייב שלנו, נפטון מייצג את מצבי הרוח המשתנים, הערפול ומסמוס המטרות והתוצאה הסופית היא מצבי רוח משתנים ולא ברורים, שמעלים אותנו מעלה ומטה במורד הדרמות ותיאטרון הרגש ולא ממש תורמים לנו הרבה.

אולי משום כך, לא כדאי לתת לדרמות האלה מקום גדול מידי בחיינו, אלמנט שלמדנו עליו מעט כבר בשבוע הקודם וכדאי לעסוק יותר בעובדות ופחות ברגשות ולא להתפעל מכל דרמה שצצה לה משומקום. להיפך: זהו זמן טוב ללמוד ולהתנהל עם הדרמות. כשמישהו אחר בסביבה נכנס לסרט משל עצמו ולא רואה ממטר אף אחד: משתעלים לרגע כדי לנקות את הגרון ובקול סמכותי מבקשים ממנו שיעזוב את השטויות לרגע, יראה שבעצם לא קרה שום דבר רציני ולהזמין אותו להיכנס לרגע לחיבוק הזה שאתם מכינים לו שם, לחזור לעצמו ולראות שהשמים לא נפלו. אז מה אם שכחתם את הפגישה, הסלולארי נפל לכיור, או שגררו את הרכב?

יש דברים גרועים יותר בחיים: את החיבוק הזה, למשל, בהחלט היה יכול לקבל מישהו אחר, יש מדינות שבהם סלולרי הוא אפילו לא מלה שיודעים איך לאיית אותה וכדאי לשמוח שיש רכב שאפשר לגרור אותו, כי לפעמים גם את זה אין. צריך לזכור שתמיד – אבל תמיד – יכול להיות יותר גרוע. לשם כך כדאי שקודם כל גם אתם תאמינו בזה, אבל זה כבר סיפור אחר: אתם הרי יודעים ממני שזה זמני, שהדרמה הזו היא לא סוף העולם ואוטוטו הכוכבים זזים קדימה ואפשר יהיה להירגע ולחזור לאייס קפה שלנו עם החיוך הקטן. מי בכל זאת עלולים להיות מושפעים מהמיקום הזה? מזלות טלה, דגים, שור ועקרב.

הזוית הקשה השניה של השבוע

גם היא קשורה למרס, שלא מפסיק לעשות לנו צרות השבוע. היא מתרחשת בינו, לבין כוכב סטורן, שנמצא במזל אריה. מרס הוא כזכור אותו כוכב שקשור לדרייב שלנו, זה שמריץ אותנו קדימה לכבוש טריטוריות, מניף את דגל המלחמה כשפוגעים בנו וקובע עובדות בשטח עבורנו. סטורן הוא כוכב ביקורתי ונוקשה, שמביא איתו את הצורך לעצור ולבחון דברים, לפני שממשיכים הלאה, אם בכלל. סטורן בוחן אותנו ואת הכוח הפנימי שלנו, על ידי מעצורים ולא על ידי נתינת אור ירוק.

זה הקול הפנימי שגורם לנו להסס ולעצור את העגלה עם הסוסים, הן בגלל חוסר בטחון עצמי והן בגלל ביקורת עצמית גבוהה, מצוקה כספית, מבנה שלא נבנה נכון ועוד. הזוית הזו מובילה אותנו לביקורת גבוהה על עצמנו או על הסביבה ולפעמים גם עוצרת אותנו מלפעול. עוד מעלילות הזוית – תחושה של בדידות מסוימת, הרגשה שאין באמת מישהו שמבין אותנו, אכזבות רגשיות ומצוקה חברתית. הזוית הזו הפוכה לזוית הפעולה של מרס עם נפטון, שם הכל הופך לרגשי: כאן הכל הופך מעשי, דורש קבלות ועושה פרצופים כשאין לנו את היכולת לספק אותן.

הזוית הזו דורשת מאתנו להתמקצע, לקחת את החיים ברצינות ולשים את הרגש בצד. יש בזה גם משהו חיובי מאוד, ביכולת להניח לרגע את הרגש המתעתע ולהתמודד אך ורק עם מעשים בשטח. אם ניקח את הזוית הזו מהאספקט הזה, נוכל להשתמש בה כדי לקדם עניינים באופן פרקטי, ללא דרמות וסערות מיותרות ונרכז את הכוחות לצורך מטרה או שתיים חשובות במיוחד, אם יש לנו כאלה. אם נוכל לעשות זאת, סביר להניח שגם נוכל להשיג אותן או את חלקן, או לפחות לפתור בעיה אחת שהציקה לנו עד כה, בעיקר כי התייחסנו אליה מהפן הרגשי שלה ולא מהפן המעשי. מי יושפע בעיקר מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, שור ואריה.

המעבר החיובי של השבוע

השמש, מיקוד הדברים הקוסמי, שליטת מזל אריה, עוברת השבוע ל...מזל אריה. זהו מעבר חיובי ואופטימי, בעיקר אחרי שהשמש שהתה במזל סרטן הרגשני וגרמה לכל פעולה שלנו בחודש האחרון להיות רגשית ורגשנית, לטוב ולרע, ובעיקר לקחת כל דבר באופן אישי, לעתים אישי מידי. מזל אריה שייך ליסוד האש והאנרגיה שהשמש מקבלת ומעבירה כשהיא עוברת אליו היא אופטימית וחזקה. האלמנט המשמעותי במזל אריה הוא לא רגש או שכל, אלא פעולה ואכן – כל מה שקשור לצורך שלנו לפעול ולעשות יקבל השבוע דגש מיוחד, מחסומים שעיכבו אותנו עד כה יראו קלים יותר והמלים יחווירו מעט מול המעשים שילוו אותם ויתנו להן תוקף.

אם יש לכם אריה בסביבה, כדאי לזכור שיום ההולדת חשוב לו מאוד והוא רוצה לבדוק מי זוכר אותו: מסיבת הפתעה סטייליסטית תהיה מתנה עצומה מבחינתו ולמרות שמלך הג'ונגל שלנו יעשה פוזות של צנוע, סטייל 'נו באמת, לא הייתם צריכים...' בסגנון הפולני, הרי שדיפ דאון הוא ירקוד עד הגג ואתם גם תראו את התוצאות בתקופה הקרובה. מעבר ליום ההולדת, השמש גם מביאה איתה כוח ועוצמה לאריות, דגש על מערכות יחסים לדליים, מיקוד בבית ובמשפחה לשוורים, דרייב חזק לקריירה ולאתגרים אצל העקרבים – אלה יושפעו ממנה באופן משמעותי יותר מאחרים.

במוצאי השבת הרחוקים, מתרחש השינוי האחרון המשמעותי מבחינתנו: ונוס הבלונדית ששוהה עכשיו במזל בתולה הביקורתי ולא עושה חיים קלים ליחסים של כולנו, הופכת את עורה, משחקת אותה פרימדונה ומחליטה שהיא הולכת הביתה. כן, ממוצאי שבת עוברת ונוס להילוך אחורי במזל בתולה, הילוך שבו תשהה כחודש וחצי, תביא איתה כמה וכמה מחשבות מעניינות על רגשות, כספים ועל הדרך שבה הלב מתפקד לו ותגרום לחלק מאיתנו להתנהג אחרת ביחסים או מחוץ להם.

מה קורה השבוע לשאר המזלות?

כאמור, הטלאים עוברים כמה וכמה תהפוכות בנוסח רגש-עובדות, כפי שראינו.

השוורים, רומנטיים מתמיד בגלל מיקומה של ונוס ונרדפים על ידי מרס שבמזל שלכם והצורך שהוא מעורר - לעשות ולרוץ קדימה.

התאומים חוזרים לעצמם, ברגישות ובביישנות, כשמרקורי שליט המזל שלכם בהילוך רגיל עדיין במזל סרטן הרגשי.

הסרטנים מתקשרים מצוין עם המרקורי הזה במזל שלהם ויכולים לדבר הרבה מתמיד...

האריות נהנים מהשמש ומיום ההולדת.

הבתולות נהנות מונוס על כל המשתמע ויש ממה ליהנות...

המאזנאים לחוצים בגלל ונוס שליטת המאזניים במזל בתולה, שמזמינה הרבה ביקורתיות, עבודה, מתחים וצורך להשקיע בבריאות.

העקרבים נהנים יותר מדרייב לעשייה ומחברים חדשים.

הקשתים רצים קדימה ומשפרים עמדות.

הגדיים חורקים שיניים בגלל זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לכוכב מרס, אבל עשויים לראות פירות יפים בקרוב.

הדליים יזכו לעדנה ביחסים הקרובים בגלל מיקומה של השמש במזל אריה.

ומה עם הדגיגים - ונוס שממול עשויה להביא איתה רגעים יפים ביחסים קרובים, אם אכן תסכימו לפרוש סנפיר ולפתוח את הלב קצת יותר.

ועד שנוכל לראות את ונוס מתרחקת לה בהבעה מרוגזת ובהילוך סקסי במורד מזל בתולה, כשהיא מחפשת לה מונית בדרך הביתה...

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully