וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סערות מיותרות

יאיר טריבלסקי

15.7.2007 / 11:56

רגשנות, דרמות, כעסים ומצבי רוח משתנים - יאיר טריבלסקי מציע לכם לגלות איפוק השבוע

הרגשות משתלטים כהוגן על השבוע הזה ומכתיבים את המהלכים. חשוב לא לאבד את הצפון, כי השבוע אפשר בקלות לאבד אותו וגם לקבל תוספת. מומלץ להישען קצת יותר על העובדות, לזכור את מי אתם אוהבים ובעיקר למה ולא להיסחף למצבי רוח מוזרים, לביקורתיות יתר ולהרהורים נוגים על מהות הקשר ומי נגד מי.

הזוית המבלבלת של השבוע

זוית הפעולה בין כוכב מרס לכוכב נפטון. מרס הוא הכוכב שאחראי על הדרייב שלנו ועל הצורך לכבוש טריטוריה ולהפוך אותה לשלנו. נפטון הוא כוכב מטשטש, מערפל ומבלבל, שהופך את הכל לסופר רגשני, אבל המעורבות הרגשית הזו הופכת את הכל לאישי לוחץ ומכאן גם מביאה איתה לא מעט טעויות בשיקול דעת.

אולי משום כך עלולות חלק מהיוזמות שלנו השבוע לעלות על שרטון בגלל מצבי רוח לא יציבים, דיכי קליל, תחושה זמנית של אובדן דרך ואולי גם קושי לדעת לאן הולכים מכאן. חשוב במיוחד להיזהר מהשקעת כספים במקום שבו אפשר להפסיד, מספקולציות למיניהן ומהחלטות חשובות שמתקבלות במצב רוח מסוים ומשתנות מהר מאוד כי מצב הרוח משתנה. מה עושים? חוזרים ונשענים כמו שאמרתי על העובדות ולא נותנים לרגש לבלבל אתכם. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דגים, שור ובתולה.

המעבר המעניין של השבוע

מעברה של ונוס, אותו כוכב שאחראי על רגשות ומערכות יחסים, ממזל אריה למזל בתולה. לאחר חודש עם סערות ודרמות, עוברת ונוס למזל בתולה וחיי הרגש שלנו משתנים מעט. נראה שחלק מאיתנו התעייף מכל הדרמות האלה ומעדיף להשקיע את רגשותיו במקום בטוח ויציב יותר. זהו זמן להעמיק את היחסים ולקבוע עובדות בשטח, למסד קשרים, לבנות סדר עדיפויות חדש ולהתמקד בכל מה שקשור למספרים הקטנים ולא רק לרגש נטו, שפתאום אפעס נראה קצת לא מספיק, האמת.

כן, מהשבוע נדרש קצת יותר ביטחון ביחסים ולא רק ללכת לאיבוד, לנתק טלפונים ואז להתקשר באנחת רווחה שעוד אוהבים אותנו. הדרמות כבר לא מספיקות, חברים: מעכשיו, הולכים על מה שגם נותן איזה קרקע מתחת לרגלים, חיבוק שנשאר עד הבוקר וטלפון שאפשר להרים גם כמה ימים אחרי ולא לפחד שלא אוהבים אותנו יותר. ונוס במזל בתולה גם מדגישה את כל מה שקשור לבריאות שלנו: כעת מגיע הזמן להשקיע קצת יותר באכילה נכונה, תזונה בריאה, פעילות פיזית וספורטיבית וכל מה שקשור לחזרה לגוף בריא יותר, עם כושר טוב יותר. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

הזוית המתוחה של השבוע

זוית של מתח בין השמש ששוהה במזל סרטן ומייצגת את מיקוד הדברים, לבין פלוטו הכוחני והיצרי ששוהה במזל קשת. זו זוית שמגיעה לשיאה באמצע השבוע. היא קצרת טווח בעיקרון, אבל עלולה להכות במפתיע דרך אירוע אלים ובלתי צפוי, ידיעה תקשורתית לא קלה, כעסים פתאומיים שבין אדם לחברו בגלל שטויות ומאבקי כוח מיותרים על עקרונות, שאולי בפעמים אחרות גם לא היו מתעוררים בכלל.

חשוב מאוד לגלות איפוק השבוע, לחשוב פעמיים לפני שמבטאים כעס או רוגז, לנסות ולראות את כל התמונה ומכאן גם לצפות מה יקרה עם תבטאו את הכעס הזה ולא להתעקש על מצב רוח מרדני רק בגלל שזה עולה פתאום. סבלנות היא מלת המפתח שלכם, בעיקר אם אתם שייכים למזלות אריה, סרטן, עקרב וקשת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו משתפרת והולכת. מרקורי כוכב התקשורת עבר להילוך רגיל בשבוע הקודם, אבל השבוע הזה הדברים סוף סוף מתייצבים בהדרגה וכולנו חוזרים לתקשורת נעימה והגיונית יותר, למרות שהרגשות עדיין שולטים בשטח, מכיוון שמרקורי נמצא במזל סרטן הקשור ליסוד הרגש.

אולי זה באמת הזמן ללמוד לבטא רגשות באופן הרמוני יותר ולהיעזר גם בזוית המעשית שיוצר מרקורי עם ונוס כדי לשתף פעולה עם אנשים אחרים בתחום המקצועי והאישי, לחפש מטרות משותפות, להפעיל קשרים או כישורים באופן מדויק ויעיל יותר ולתת ביטוי אמיתי ליכולת שלכם להפוך את המלים לגשר אמיתי בין אנשים שונים, יכולות שונות, מצבים שונים וכל אלה – למען מטרה אחת. מי בעיקר יושפע ויוכל ליהנות מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן, שור ומאזניים.

ומה עם שאר המזלות?

הטלאים עדיין מפעילים הרבה מאוד כוח במישור הפרקטי, אבל אולי דווקא כאן כדאי להיזהר מהוצאות גדולות מידי. נסו לתכנן את התחום הכספי והחומרי באופן מדויק.

השוורים רצים קדימה, אבל הריצה הזו עלולה להביא איתה גם כמה וכמה אויבים, בגלל הדרך שבה אתם עושים דברים: גלו עדינות ואיפוק. הרומנטיקה בכל מקרה הופכת מודגשת במיוחד...

לתאומים – זמן תקשורתי מצוין ורק חשוב להגדיר לאן הולכים.

הסרטנים – הילוכו הרגיל של מרקורי מביא איתו תקשורת מעולה בין אדם לחברו ובדיאלוג עם העולם.

האריות – להיזהר ממצבי מתח ולחץ ולפעול בזהירות.

הבתולות – זמן להתחיל לחגוג, עם מעברה של ונוס למזל שלכם.

מאזניים – תקופה של הרבה פרטים ועבודה קשה.

עקרב – להיזהר מדרמות מיותרות ביחסים ולצאת לפעילות ספורטיבית.

קשתים – הדרייב להצליח מתחזק ואיתו מגיעות גם הזדמנויות. שפרו הופעה.

גדי – זמן לחשוב קצת אחרת ולתכנן נסיעות.

דלי – להיזהר מהוצאות גדולות ולא לעשות שטויות.

דגים – זמן להשקעה מסיבית יותר בקשרים הקרובים שלכם ובמערכות היחסים.


ועד שנצליח לחבר את כל הרגש הגדול הזה עם המעשים הקטנים בשטח ולהבין לעומק את הקשר בין השניים –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully