וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים באדום

שלומי סנדק

13.7.2007 / 14:12

הם מכורים לריגושים ואתגרים, אוהבים סקס, אבל לא את המחוייבות שקשורה אליו ורק אל תזכירו לידם את המלה שגרה - בעלי ההילה האדומה

החיפוש אחר האתגר

לאדומים יש כוח רצון חזק, אנרגיות פיזיות עוצמתיות, ביטחון ונחישות - כל אלה מאפשרים להם, במידה והם מאוזנים, להשיג את מטרותיהם. הם אנשים תחרותיים ביותר והם מ-א-ו-ד אוהבים לנצח ולהיות צודקים. האדומים הבהירים אוהבים לבטא את עצמם באמצעות הגוף הפיזי והמיניות: הם יודעים כיצד להנות מהחיים, כאן ועכשיו.

האדומים מחפשים באופן בלתי פוסק אחר ריגושים ואתגרים. הם מתפקדים טוב יותר באווירה מרגשת ואקטיבית, כזו שצבעים אחרים היו מגדירים אותה כ"מלחיצה" או "מותחת". לרוב, חייהם מלאי הרפתקאות ופעילות: האדומים לא אוהבים לשבת בשקט לפרק זמן ממושך מידי. כשהעניינים אינם מסתדרים על פי רצונם, האדומים עשוים להגיב בקוצר רוח, בתסכול ואף בזעם. מומלץ לאדומים ללמוד כיצד לנתב את הזעם החוצה מבלי לפגוע ברגשות של הסובבים אותם.

האדומים הם אנשים רגישים ופגיעים, אבל הם לא יפגינו זאת כלפי חוץ. אין הם רוצים להיתפש בעיני הסביבה כ"חלשים". לרוב האדומים יעדיפו את הגישה הישירה והכנה וזו גם הגישה שבה הם מעדיפים שיפנו אליהם. האדומים מלאי הערכה לאנשים ישירים ואמיצים. יש להם חושים פנימיים מפותחים המאותתים להם כאשר האדם שניצב מולם אינו דובר אמת.

מבחינה חברתית

האדומים הם חברותיים ולבביים, שאוהבים לבלות ולעשות חיים. אין להם בעיה לפתח שיחה עם מישהו שזה עתה פגשו, אבל בכל הקשור לעולם הפנימי שלהם, הנטייה שלהם תהיה להיחשף רק בפני מספר מצומצם של אנשים קרובים, שהוכיחו את נאמנותם המוחלטת בעבר. אם אחד מאותם קרובים מעל באמונו של האדום, יהיה לו קשה מאוד לרכוש את אמונו מחדש. לכן האדומים יכולים להיות מוקפים בהרבה חברים הנמשכים לאנרגיות העוצמתיות המוקרנות מהם, אך עם זאת, בתוך תוכם הם עלולים להרגיש לא פעם בדידות.

לעתים הם מתקשים להתאים את עצמם לנורמות המקובלות בחברה ויכולים להדהים בהתנהגות או בלבוש יוצא דופן. האדומים אוהבים לזכות בתשומת הלב של הסביבה. כשהם באיזון, אכן ימקדו אליהם את תשומת הלב מבלי להשקיע בכך מאמץ. בחוסר איזון, הם עשויים לנהוג בדרכים שונות ומשונות והכל במטרה לזכות בתשומת לב מצד הסביבה. האדומים מעדיפים פגישות חברתיות על פני דיונים פילוסופיים. הנאות פיזיות מרגשות אותם הרבה יותר מהנאות מנטליות.

זוגיות ואינטימיות

לאדומים יש יצר מיני חזק ולא פעם הוא הכוח שמניע אותם. סקס עבורם הוא כלי מופלא להטענת האנרגיות. אם האדומים יתנזרו מסקס לפרק זמן ממושך מידי, הם עשויים לצאת מאיזון. לפי תפישת עולמם, סקס לא מוכרח להיות מעורב במושגים כמו אהבה ומחוייבות: הוא מהווה עבורם חוויה בפני עצמה. כל עוד שיהיו ביחסיהם עם בני הזוג די להט ותשוקה, כל עוד המערכת לא תשקע לתוך שגרה, האדומים יהיו שותפים נאמנים. ככל שיקפידו לגלות יותר התחשבות ברגשות בני הזוג, הם יוכלו לחוות עומקים חדשים של ריגושים.

האתגר העיקרי עבורם בתחום האינטימי הוא להצליח לחיות חיים מרגשים, מלאי להט ותשוקה, אך עם זאת, לגלות הבנה ורגישות גם לנקודת המבט ולצרכים של בני הזוג. האדומים זקוקים לכך, שיבינו את הצורך שלהם בריגושים, בחופש ובעצמאות ולא ינסו "לכפות אותם באזיקים". כמובן, על בני הזוג של האדומים לדעת כיצד לספק את הלהט הרב שלהם ולהיות מסוגלים "לעמוד בקצב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עבודה, קריירה ולימודים

האדומים מעדיפים ללמוד תוך כדי עבודה. קשה מאוד לעצור אותם ברגע שהם ננעלים על המטרה. מאחר והם אוהבים אתגרים ואוהבים לנצח, קשה להם לקבל 'לא' כתשובה. יש להם יכולת גבוהה לתפוס עמדות מנהיגות, משום שהם מקרינים אומץ, עוצמה, נחישות, התלהבות ודוגמה אישית.

האדומים יעילים ביותר בכל הנוגע למציאת פתרונות, אבל עליהם ללמוד להתגבר על חוסר הסבלנות שלהם. הם רוצים פתרון מהיר ואם זה לא מתאפשר הם עלולים ליצור מתחים מיותרים עם עצמם ועם הסביבה. כסף חשוב להם, משום שהוא מייצג עבורם כוח וגמול הולם להצלחותיהם.

האדומים לא מסתדרים טוב במצבים של שגרה: הם זקוקים לעבודה שתאפשר להם להיות בתנועה, שתספק את הצורך שלהם באתגרים ובריגושים ושלא תפגע בתחושת החופש והעצמאות שלהם. לרוב הם יעדיפו להיות עצמאיים, שכן אין דבר האהוב עליהם פחות מאשר להיות במצב, שבו אומרים להם מה לעשות (וזה נכון גם לגבי התחום האינטימי והחברתי שלהם).

עיסוקים מתאימים: יזמות, מכירות, שיווק, משטרה, צבא, ביטחון, רפואה, ספורט, משחק או כל תחום המאפשר להם להיות על הבמה.

איזון מול חוסר איזון

האדומים עלולים לצאת מאיזון אם הם:
לא מקפידים לפרוק על בסיס יומי את האנרגיות רבות העוצמה שלהם.
מתנזרים לפרק זמן ממושך מידי מסקס.
נמצאים במצבים, שאין להם שליטה עליהם לפרק זמן ממושך מידי.
נאלצים לעסוק בעבודה שגרתית.

כשהם בחוסר איזון, הסימפטומים עשויים להיות: קוצר רוח, אגרסיביות מילולית, צורך מופרז בתשומת לב, חוסר יכולת לקבל הצעות או פתרונות של אחרים, חשדנות מוגזמת ותובענות.
בכדי להישאר במצב של איזון, עליהם להקפיד על פעילות פיזית סדירה מידי יום. בנוסף, על מנת שדרכם אל ההצלחה תהיה זורמת יותר, מאוד יעזור להם ללמוד לקבל גם פתרונות מאחרים, לגלות יותר גמישות, ללמוד להיות קשובים יותר לזולת ולהבין שניצחון זה לא הכל בחיים ושלא תמיד הם חייבים להיות צודקים.

הכותב עוסק מזה כעשר שנים באבחון והכוונה על פי מיפוי ממוחשב של צבעי ההילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully