וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - חוזרים לשגרה

יאיר טריבלסקי

8.7.2007 / 11:51

יאיר טריבלסקי מבשר לנו, שהשבוע אפשר לנשום לרווחה. לאחר שבועות ארוכים מידי, מרקורי חוזר להילוכו הרגיל

אין ספק שהאירוע החשוב ביותר השבוע (שבין ה-8 ועד ה-15 ביולי) בשמים, הוא חזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת של כולנו, להילוך רגיל. אחרי כמה שבועות של סגירת מעגלים מסוגים שונים, חשבונות נפש כאלה ואחרים, כסיסת ציפורניים, הססנות לגבי המשך של קשרים, שיחות עומק שלא נעשו מזמן וכמה החלטות חשובות לגבי הכאן ועכשיו, חוזר לו כוכב מרקורי להילוך רגיל השבוע ומאפשר לנו לחזור לעצמנו בהדרגה ולהתחיל בשבוע הבא ליישם את התובנות האחרונות שלנו והמסקנות שהגענו אליהם בפרק הזמן הזה.

באמצע השבוע, פחות או יותר, המגמה תשתנה. כעת אפשר להתחיל לעשות מאזן, שמנסה להבין מה קרה ומה עברנו בשלושת השבועות האחרונים, להיזכר בשיחות המעניינות ובכל מה שהתרחש עד עכשיו. הגיע הזמן להתעורר, להזיז דברים ובעיקר את עצמנו ומה שחשוב יותר – לתקשר קצת אחרת, חיובי, להסתכל קדימה ובעיקר באופן פעיל. מי בעיקר יושפע מהילוכו הרגיל של מרקורי שלנו? מזלות סרטן, גדי, תאומים ובתולה.

עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, מתחילה להיעלם זוית של עימות ששהתה בסביבה בימים האחרונים. בהילוכו האחורי חזר מרקורי שוב לזוית העימות עם פלוטו, שהחזירה לתמונה הרבה כעסים שלא נפתרו, פרידות שהיו על הסף ופתאום התרחשו להן וצורך לומר בקול רם את האמת, גם אם לא ממש מתחשק לצד השני לשמוע אותה. לרגע נראה שהרבה עימותים חוזרים לסביבה ואוטוטו מתחילים שוב מאבקי כוח, אבל מהשבוע ילכו רוחות המלחמה וייחלשו להן ואת גרזן הכעס אפשר יהיה שוב להחזיר למקומו, למגירה, מתחת לבגדים המקופלים. לפחות זמנית. מי יהנה מההקלה הזו בעומס החום? תאומים, בתולה, עקרב וקשת.

כשהלב פתוח

לאלה מאיתנו שתוהים מה מצב הרגש השבוע – ובכן, זהו השבוע האחרון של ונוס הבלונדית שלנו במזל אריה וגם זה באופן זמני. אוטוטו היא עוברת למזל בתולה והרגשות משתנים להם. חלק מהדרמות שליוו את השבועות האחרונים ייעלמו להן באופן זמני ובמקומם תגיע השקפת עולם מעשית יותר. זהו זמן להסתכל על הקשרים הרגשיים שלנו קצת אחרת, להתעלם מעט מהצד הדרמטי שלהם ולהתבונן דיפ דאון פנימה, במבט מעשי יותר. האם הקשר שלנו מעשי, יכול להתממש ומספק את כל הצרכים שלנו? האם באמת אוהבים אותנו? האם אפשר לבנות משהו אמיתי, יציב, או שכדאי להבין שאין לו באמת סיכוי? כן, בקרוב יגיע חשבון הנפש הרגשי האמיתי, כשונוס תעבור למזל בתולה המעשי ובהמשך גם תנוע בהילוך אחורי, אבל עד אז אפשר בהחלט לאסוף רמזים על מה שבאמת מתרחש לנו בלב, להרגיש לאן הדברים הולכים ולתהות אם באמת לכיוון הזה התכוונו מלכתחילה.

ונוס קרובה עדיין לזוית מול נפטון ולצמידות עם סטורן, כך שיש כובד לא קטן עכשיו בסביבה, לא ממש עם סיבה מוגדרת. זהו זמן מצוין להתמודד עם רגשות בכלל. לאלה מכם שאין להם קשר קבוע כרגע, הבלונדית המלכותית הזו לא תעזור במיוחד, אלא אם תגדירו לעצמכם באופן מדויק יותר מה אתם באמת רוצים, למה אתם באמת זקוקים וכמה אתם מוכנים להשקיע כדי הדברים אכן יקרו, באופן שאתם רוצים.

אחרי הכל, במה מדובר? לב פתוח שמוכן לפגוש מישהו אחר, קצת רגש, ככה בפינות, יד, לחי, עיניים... תשקיע – תזכה בכל העולם המדהים הזה איתך, לידך. לא תשקיע – תעבור לידו פה ושם, מידי פעם תפגשו, אבל זה לא ממש יישאר. ונוס במזל אריה הופכת את הכל עדיין לדרמטי במיוחד, אבל דרמות הן רק תחליף זמני לחיי אהבה, לא האהבה עצמה. אהבה היא רגש, קיים, סוחף, אמיתי. מי מאיתנו יוכל להצטרף למעגל הרגש הזה בתקופה הקרובה? בעיקרון כולנו, אבל בעיקר מזלות אריה, שור, מאזניים ובקרוב גם בתולה ודגים.

מה קורה עם שאר המזלות?

מזל טלה ממשיך לפעול באופן מעשי, להתמודד עם עובדות שיכולות לעזור ולקדם ובעיקר לעשות עבודה בענייני כספים. זמן להתעורר, לבזבז קצת פחות ולהשקיע יותר בנושאי חומר וכספים.

מזל שור מוזמן לרוץ קדימה ולפתוח ביוזמות חדשות. אבל... בזהירות. מרס גורם לכולנו להגזים.

תאומים ובתולה – אלה יושפעו כאמור מהילוכו של מרקורי. בהצלחה!

סרטן – זמן טוב לסגור מעגלים עם עצמכם ולקבל החלטות אישיות.

אריות – דרייב, קריירה, עשייה – אל תעצרו ולא יזיק גם לסגור אוברדראפט.

מאזניים – זמן להעמיק את כל הרגש הזה ולחקור אותו קצת לעומק.

עקרבים – להיזהר עדיין מכעסים ודרמות במערכות היחסים.

קשתים – בקרוב תוכלו להזיז דברים בנושאי אמביציה. זמן טוב להכין את עצמכם.

גדיים – הלחץ יורד זמנית והוא יחזור שוב בקרוב. זמן מצוין למסד יחסים.

דלי – נצלו את השבוע האחרון של ונוס לפרגן, להעניק ובעיקר לאהוב.

דגים – מטרות, מטרות, מטרות: אישית, זוגית, מעשית – לאן הולכים? זמן לסמן דרכים.

ועד שנבין איך לסגור את כל המעגלים האלה אחד לאחד ולהשתמש בכוכבים לטובתנו האישית, שכן בעצם לכך הם נועדו, כמו גם הקוסמוס כולו –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully