וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הרגש בשיאו

יאיר טריבלסקי

1.7.2007 / 22:03

גם השבוע מרקורי נמצא בהילוך אחורי, אבל יאיר טריבלסקי מציע לנצל אותו לטובתנו ולסגור מעגלים מהעבר

השבוע (שבין ה-1 ועד ה-8 ביולי) עולם הרגש שלנו ממשיך לתעתע ולהביא איתו שינויים תכופים במצב הרוח ותחושות של חוסר יציבות ואפילו בדידות מסויימת. כן, הכל מאוד רגשי השבוע ואפילו רגשני, אם כי לקראת סוף השבוע הדברים מתייצבים בהדרגה ואפשר כבר לראות ולהבין מי בעצם נגד מי, איך ולמה.

הזוית המעורפלת של השבוע

ונוס, אותו כוכבת בלונדית שסגרה את השבוע הקודם בזוית של עימות עם נפטון הרגשני והמתעתע, ממשיכה גם השבוע לככב בשמים. הזוית עם נפטון המטשטש, אותה דמות יצירתית, שכל הזמן לוחשת באוזן 'מי אוהב אותך?' ו'מהי משמעות החיים?' גורמת לכך שהרגשות חזקים מתמיד, אבל לא ממוקדים ולא ברורים. מה שבעיקר לא ברור עכשיו זו הדרך - לאן ללכת, מה לעשות ובעיקר עם מי. הזוית הזו תלווה אותנו עד מחצית השבוע ואחר כך הדברים יתבהרו חלקית.

עד אז – מומלץ מאוד לא לקבל החלטות בנושאי רגש ויחסים, לא להיפרד ואם אפשר גם לא לפנטז על קשר חלומי, שזה עתה התחיל ולהתאכזב בהמשך וכדאי להשאיר את ההחלטות האלה לסוף השבוע. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים ואריה.

הזוית הקשה של השבוע

ונוס הבלונדית יוצרת עוד זוית השבוע, זוית שהחלה בשבוע הקודם ומגיעה לשיאה בתחילת השבוע הזה. מדובר בצמידותה של ונוס הרגשנית לסטורן הנוקשה, שעלולה להביא איתה קושי מסויים לבטא רגשות ואולי גם תחושה שאין באמת מי שמבין, בעיקר כשאתם זקוקים כל כך להבנה הזו.

תחושות של בדידות עלולות להופיע השבוע, ביחד עם גל של דיכי קליל. מצד שני, יש גם בונוסים מסויימים: זהו מיקום מצויין לאלה מכם שצפויות להם פגישות מקצועיות חשובות, למי שהדרייב המקצועי מריץ אותו קדימה ולאלה שזקוקים לעצות חכמות, לעבודה נכונה עם כספים, לחתימה על חוזים ולהחלטות מקצועיות מסוגים שונים. כל זה בתנאי שתצליחו להניח את הרגש בצד ולהיענות לאתגר המקצועי או הכספי בלבד.

מבחינה רגשית – למרות התחושות המשתנות, הרי שלקראת סוף השבוע אפשר יהיה לראות התבהרות חלקית, עלייה במפלס הרגש והפידבק ואולי ונוס הבלונדית שלנו תזכה לחיבוקי מדוד סטורן שדורש ממנה להכין שיעורים לפני שהיא מתמכרת שוב לטלנובלה ההיא שעוסקת ברגשות ובמערכות יחסים... מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי ואריה.

מרקורי והתקשורת שלנו

זה השבוע האחרון שמרקורי, כוכב התקשורת של כולנו, נמצא בהילוך אחורי. בשבוע הבא הוא יחזור להילוכו הרגיל ואיתו נחזור גם כולנו. עד אז, התקשורת שלנו מלאה בבלבול, אי הבנות, החלטות מוטעות, חוסר יכולת להתמקד בדברים החשובים ופה ושם גם שיכחה של חפצים, פגישות, טלפונים לאנשים שחשובים לנו ואולי גם מלים שחשוב להם לשמוע... איך נוכל בכל זאת לנצל את המרקורי הזה לטובתנו? אפשר לסגור בו סופית מעגלים מהעבר שלא הצלחנו להיפטר מהם, להרים טלפון או שניים לאנשים שהגיע הזמן לסיים איתם את הקשר ולהיפרד בכבוד, להתנצל בפני מי שרבתם איתו לאחרונה ולהתפייס עם החיים, לפני שמתחילים בשבוע הבא שוב לנוע קדימה ולשכוח

את כל ההחלטות החשובות שהבטחנו לעצמנו בזמן הזה: בנושאי יחסים, דיאטה, החלטות מקצועיות, התחום החברתי וכל השאר.
לקראת סוף השבוע נכנס מרקורי בעדינות לזוית עימות חוזרת עם פלוטו, זוית שעלולה להביא איתה לא מעט מתחים בתקשורת שלנו עם העולם בתקופה הקרובה. לכן כדאי להיזהר ולחשוב פעמיים לפני שאנו זורקים מלים מיותרות לאחרים. מי עדיין מושפע בעיקר מהילוכו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה צפוי לשאר המזלות?

אז, על התאומים, הבתולות, השוורים, המאזנאים, הגדיים והדגים כבר דיברנו. ומה עם שאר המזלות?

אצל הטלאים – נושאי חומר וכספים ממשיכים להיות משמעותיים במיוחד. כוכב מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, מביא איתו להוצאות כספיות גדולות יותר ממה שחשבתם, אבל גם יכריח אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש.

הסרטנים נהנים משבוע אחרון של מרקורי במזל שלהם, שמאפשר לסגור מעגלים באופן אישי עם אנשים לפני שממשיכים לנוע קדימה, כוכב מרס גורם להשקיע יותר בתחום החברתי וונוס תביא איתה בונוסים נאים בנושאי כספים.

האריות – נהנים עדיין מונוס בסביבה, עם הרבה רגשות ויחסים. נסו להנות מונוס עד כמה שאפשר, כי אוטוטו היא כבר עוברת הלאה. יחסים, לבבות שבורים ודרמות – זה הזמן לכל אלה ושלא תגידו שלא אמרתי.

העקרבים – כוכב מרס עלול עדיין להביא איתו לא מעט סערות למערכות היחסים, בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל. אם תצליחו להגדיר מה בדיוק אתם רוצים וממי וגם לומר זאת במלים, זה יהיה קל יותר.

הקשתים – זמן להשקיע קצת יותר בקרקע שמתחת לרגליים, בנושאי חומר וכספים, בעבודה שעוזרת לכם לצוף ולשרוד ובפרטים הקטנים שבדרך כלל אתם נופלים בהם.
נצלו את ההתלהבות שלכם לתחומים שיעזרו לכם יותר בעתיד.

הדליים – זמן להנות ממערכות יחסים רכות יותר, כל זמן שונוס נמצאת ממול ומשרה אווירה זמנית של רוגע ופתיחות של הלב. כדאי להיזהר במקביל מסערות ביחסים עם אנשי הבית והמשפחה: במקום לכעוס, השקיעו בנושאים אלה קצת יותר. שווה.

ועד שנקרא את כל מה שכתוב בהורוסקופ היומי, נקשיב לכוכבים ונחכים קצת יותר –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully