וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שיתקדם כבר

יאיר טריבלסקי

24.6.2007 / 12:36

יאיר טריבלסקי מזכיר לכם, שמרקורי עדיין בהילוך אחורי ומזהיר מאי הבנות, ביטולים ושיכחה של חפצים

בגדול, זהו שבוע עם הרבה תהפוכות רגשיות, שינויים חדים במצב הרוח וכמה החלטות פרקטיות שעיקרן למצות את מה שיש, ללכת עד הסוף ולהשקיע יותר במעשים ובתוצאות ופחות בעולם הרגש. כמו בכל התקופה האחרונה, יש לא מעט אקשן השבוע בכוכבים שעלול להיות קצת לבלבל. מצב הכוכבים מורכב למעשה משני חלקים שונים: האחד - רגשי והשני - פרקטי.

בנושא הרגש: השמש מתחילה לנוע במזל סרטן והרגשות מתחזקים בהדרגה. נראה שכל דבר גורר איתו תגובה רגשית, לא תמיד לעניין, ומשום מה - תמיד אישית. גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל סרטן, אבל בהילוך אחורי. יש מפגש ביניהם השבוע, שמסמל אולי את שתי המגמות שמתרחשות עכשיו: היא הולכת קדימה, הוא הולך אחורה והמפגש באמצע השבוע מראה על היכולת שלנו לרוץ עם דברים קדימה, אבל לא לשכוח את העבר ואת ההווה. אין זה הזמן לפרוץ ביוזמות חדשות, אלא להשקיע בלימוד עצמי של מה שלא עבד עד כה, לסגור מעגלים תקשורתיים ומקצועיים לפני שמתחילים לזוז, להבין היכן היו השגיאות שלנו ומה לעשות כדי לתקן אותן ובעיקר - לחכות בסבלנות. מבחינה תקשורתית - זהו זמן לסגירת מעגלים, מאשר לפתיחת מעגלים חדשים.

מעבר לכך - כולנו סובלים עדיין משכחה של חפצים אישיים כאלה ואחרים, מדיאלוג שלא תמיד מובן עם הסביבה, מביטולי פגישות, אי הבנות ביחסים קרובים ולפעמים גם צורך לשבת רגע עם עצמנו, לקחת פסק זמן ולתת לאסימונים ליפול, להבין ולראות דברים קצת אחרת, אך עדיין לא לפעול. מוקדם מידי.

דרמות רגשיות

מעבר לשמש ומרקורי במזל סרטן, בולטת במיוחד השבוע ונוס הבלונדית, שמפעילה השבוע כמה מניפולציות פולניות נחמדות. היא נמצאת במזל אריה ומביאה איתה דרמות רגשיות לכל מקום: אין רגע דל וכל גירוי, כל אמירה, עלולים להפוך לתיאטרון רגשי קטן, שמופיע אי שם בורשה. בנוסף לכך יוצרת ונוס שתי זוויות השבוע, שתיהן לא קלות ועולם הרגש העדין שלנו עלול להיות מטולטל לא מעט, אם כי בגדול, אלה סערות בכוס מים, עדיף מינרלים.

הזווית הראשונה שהיא יוצרת, שמגיעה לשיא בסוף השבוע, היא עימות של ונוס עם נפטון המערפל והמטשטש. שני הכוכבים האלה הם רגשיים מאוד בעיקרון, מה שעלול להביא איתו הצפה רגשית אמיתית, שינויים קיצוניים במצב הרוח, דיכי קליל וקושי מסוים לראות את כל התמונה, בעיקר בצד המעשי של החיים. לכן כל החלטה פרקטית, כדאי להעביר לסוף השבוע או לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים ודגים.

לנצח את האוברדראפט

הזווית השניה, במקביל, שתגיע לשיאה בשבוע הבא, היא הצמידות שבין ונוס לסטורן. זו כבר זווית קשוחה באמת ואין בה מקום לסנטימנטים. אם קודם שלפנו את הממחטות שלנו בדרמתיות והגבנו באופן רגשני לכל שטות, עכשיו כדאי להעלים אפילו את הטישו ובכלל לעזוב את הלב לרגע בצד. לא, אין כאן רגשות רכים, להיפך: זו צמידות קשוחה באמת, שמכריחה את ונוס הבלונדית שלנו להוריד את הראש בהכנעה, להכות על חטא האוברדראפט שרק מתנפח לו, להבטיח להיות ילדה טובה ולא להוציא יותר כספים על שטויות ובכלל – להגדיר לעצמה – ולכולנו – מטרות אמיתיות כדי להתכוונן אליהן.

כן, נגמרו החגיגות (לפחות לשלושה ימים...) וכעת כולנו מצווים על הידוק החגורה, בחינה מדוקדקת של הדואר הזה שאנו מקבלים ובו פירוט התנועות בחשבון, כמה החלטות חשובות (מפסיקים עם הגלידה הזו!) ועוד כמה (נרשמים לחדר כושר!) ואפילו כאלה שלא נוח לנו איתן (מפסיקים לבזבז על שטויות!). זהו זמן טוב לשים את הדגש על הצד הפרקטי של החיים ולא לאפשר לרגש להכתיב לנו פעילות. מרגישים קצת לבד? הטלפון לא מצלצל? פתאום המוסך על הקו ורוצה לדעת למה הצ'ק חזר? הצירוף של הזווית הזו ושל הילוכו האחורי של מרקורי עלול להביא איתו את התחושה שהעולם כולו נגדנו, ובינינו – קצת בצדק. עם כל החפיפיות הזו של הזמן האחרון, דווקא הקצוות שלא סגרנו מתנפלים עלינו ודורשים צומי: עכשיו – ומהר!
כדאי לקחת את החיים ברצינות, להרים טלפון בעצמנו אם לבד לנו, לחפש חיבוק פנוי ממישהו שבאמת יודע לתת אותו ולא להישאר בבית.

מרס עובר למזל שור

ואחרון אחרון – כוכב מרס עובר למזל שור, אחרי חודשיים מלהיבים במזל טלה. כן, לא מזמן היה נדמה לנו שהחיים יפים ומדליקים ושאפשר באמת להתחיל הכל מחדש, עם גל האדרנלין האחרון. הרמנו טלפונים, לקחנו יוזמות, פתחנו דלתות והתחלנו להשקיע. כעת, עם מעברו של מרס למזל שור, שם ישהה כחודשיים, אפשר להתחיל לממש את כל ההבטחות האלו אחת לאחת, ליישם את הרעיונות היפים שלנו, לתת כיסוי לכל ההבטחות שלנו, לעולם ולעצמנו ולהשקיע בצד המעשי של החיים, למרות הבלבול המוזר בעולם הרגשי שמסביב. הגיע זמן לשים את הקלפים על השולחן, להבין מי נגד מי ולתת לשורה התחתונה את התפקיד המרכזי במערכת, או במלים אחרות מהסרט ההוא שאהבתי כל כך - שואו מי דה מאני!!!

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? השוורים יקבלו ים של אנרגיה ורק יצטרכו להחליט על חלוקת קשב נכונה כדי שלא לפגוע בסביבה עם כל ההתלהבות הזו, העקרבים עלולים לפגוש כמה דרמות במערכות היחסים שלהם, הדליים מבינים שאין ברירה וצריך להשקיע בבית ומשפחה ועדיף גם בלי לריב עם כולם, והאריות נותנים גז, מבליטים חזה ואגו ונכנסים עמוק לנושאי קריירה.

ומה לגבי שאר המזלות?
הטלאים חייבים עכשיו טיפול דחוף בנושאי חומר וכספים, או לפחות במה שנשאר מהם. התאומים ממשיכים לסגור מעגלים, כולל ניסיונות נואשים לסגור את האוברדראפט. הסרטנים קצת מבולבלים מיום ההולדת המהול בניסיון לשנות גישה וכיוון, אבל הדברים יסתדרו בסופו של דבר.
בני מזל בתולה יצטרכו להשקיע יותר בתחום החברתי ולהיעזר במוסדות וארגונים, ולא לפחד להיות קצת לבד, אם דברים לא הולכים.
המאזניים זקוקים להשקעה מסיבית יותר בקשרים עם סמכויות ובתוכניות בקריירה.
הקשתים – הגיע הזמן לעבוד קשה יותר ולהשקיע במה שלא מתחשק...
לגדיים – השקעה במערכות יחסים, שיתוף ודיבור רגשי ורומנטיקה שחוזרת לה...
והדגיגים – הגיע הזמן לאסרטיביות רבה יותר, לחוצפה דגיגית לא אופיינית, לצורך לעמוד על שלכם ולהרבה יותר פעילות פיזית וספורטיבית.

ועד שונוס תמשיך בדרכה המחושלת והסקסית, הים יראה וינוס והמדוזות ימשיכו להפציץ -
אבעיי געזונט!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully