וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מרקורי בנסיגה

יאיר טריבלסקי

17.6.2007 / 12:34

יאיר טריבלסקי מזהיר אתכם מהילוכו האחורי של מרקורי. זה מה שעלול לקרות: פגישות יתבטלו, חפצים אישיים ייעלמו ותוכניות ישתנו

בשבוע הזה שבין ה-17 ל-24 ביוני מגיעים לשיאם תהליכים שהחלו ללוות אותנו כבר בשבוע הקודם. זוכרים שדיברתי בשבועיים האחרונים על זווית הפעולה של השמש עם אורנוס ומשם כמעט מיד על זוית העימות עם פלוטו? ובכן, זה מה שקורה כעת בעולם ואפילו כאן לידנו, מעבר לגבול ובהרבה מקומות אחרים, בהם האלימות מתפרצת כשהיא מוצאת לה פתח, כמו אש שלהבותיה רק מחכות לסימן להתעורר מחדש לאחר שכבו זמן רב בתוך הגחלים. השבוע הלהבות האלה אמורות להגיע לשיא, כשזווית הפעולה בין השמש לפלוטו שליוותה אותנו בשבוע הקודם מגיעה לדיוקה. זהו זמן להתמקד דווקא בכיבוי הלהבות ולא ביצירתן, למרות שהפיתוי לכך עלול להיות גבוה במיוחד.

הזווית המסוכנת של השבוע

זווית העימות בין השמש במזל תאומים, מיקוד הדברים, לפלוטו הכוחני והיצרי במזל קשת. אין ספק שזו זווית מסוכנת מאוד, אך מכיוון שהיא מתרחשת בערך פעם בשנה, כבר למדנו באופן לא מודע לשלוט עליה, או לפחות בחלקה. הזווית הזו עלולה להבעיר באופן פתאומי אזור שלם, כפי שעשתה רק כשהתחילה בשבוע שעבר ולהביא כעת לשיא את הלהבות ההן. חשוב במיוחד לשמור על איפוק, לא לעשות גלים גבוהים מידי כשמתחיל איזה סכסוכון תועה ולא לחפש בכוח להראות למישהו איזה גברים אתם או להקצין את הצורך לומר את המלה האחרונה. להיפך: זהו זמן להתפשר, לוותר, לזכור שאין באמת הרבה מאוד דברים ששווה להפוך את העולם בגללם ובעיקר – לא לשכוח את החיוך. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, אריה, תאומים וקשת.

השינוי בשמים השבוע

השמש, מיקוד הדברים, עוברת בסוף השבוע ממזל תאומים האקטיבי למזל סרטן הרגשני. המעבר הזה עלול להביא איתו לא מעט דרמות, מכיוון שכאן בעיקר הרגש שולט, אבל במקביל גם מגביר את הצורך של כולנו בחום, בביטחון, בבית חם עם שניצל ופירה וחיבוק של אמא ואהבה אמיתית ללא תנאי.
כן, פתאום עכשיו צץ לו הצורך הזה, וונוס במזל אריה גם עלולה להפוך את זה לדרמה אמיתית אם לא נזהר. מה עושים? מנקים ומסדרים את הבית שיש לנו כדי להפוך את האווירה לביתית כמו שאנחנו אוהבים, משקיעים קצת יותר בבני הבית הקרובים שלנו כדי להפגין שאנחנו אוהבים אותם למרות הכל ונהנים ממה שיש קצת יותר ומקטינים את הצורך הזה להסתכל החוצה ולקנא. כן, יש גם רגעים כאלה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות סרטן, גדי, אריה ודלי.

השבוע התקשורת שלנו תהיה קצת הפוכה ממה שאנחנו מתכננים. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא השבוע בהילוך אחורי ומשפיע על כל התוכניות שלנו בדרך מיוחדת משלו: פגישות מתבטלות להן, חפצים אישיים זעירים – ארנק, מפתחות ולפעמים אפילו הראש – נשכחים להם, אי הבנות גורמות לריבים קטנים ומרים ותוכניות משתנות במהירות, עולות ויורדות ופושטות צורה. נראה שלפעמים העולם פשוט עושה מאתנו צחוק ודווקא לפני הפגישה החשובה מעלים את החולצה הלבנה שממש לפני רגע הייתה תלויה לה כאן, מול העיניים. אולי משום כך נהוג לומר שבזמן כזה לא חותמים על חוזים, לא מסכמים דברים ולא נכנסים להתחלות ויוזמות חדשות. מי בעיקר יושפע מהילוכו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

ועד שנדע לחבר בין כל ההשפעות האלה, אחת לאחת, ולהבין שהעולם מורכב מכו-לן, אולמרט, פרס, ברק ופרץ כמקשה אחת ואפילו קמצוץ של ביבי פה ושם –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully