וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - זהירות: אגו

יאיר טריבלסקי

10.6.2007 / 11:39

השמש וכוכב פלוטו בזוית של עימות ויאיר טריבלסקי מציע לכם להיזהר ממאבקי כוח ואגרסיביות מיותרת

עוד לא הסתיים לו שבוע מתוח אחד, שבו יצרה השמש - מוקד הפעילות שלנו - זוית פעולה אגרסיבית עם כוכב אורנוס והביאה איתה שרשרת של ניתוקים קטנים לשולחן העבודה האישי והחברתי ואפילו הזוגי וכבר מתחילה זוית אגרסיבית נוספת: הפעם – זוית של עימות בין אותה שמש לפלוטו הכוחני והיצרי. זו ללא ספק זוית קשה יותר והיא תלווה את השבוע הזה – שבין ה-10 ל-16 ביוני - במתח עולה וכדאי להתבונן בה לרגע, כדי להבין מי נגד מי ובעיקר למה.

הזוית המתוחה של השבוע – זוית של עימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו האגרסיבי. הזוית הזו נחשבת לאחת הקשות באסטרולוגיה והיא מצריכה מכולנו הרבה יותר זהירות ותשומת לב לפעולות שלנו מאשר בימים רגילים. זוית כזו עלולה להביא איתה מאבקי כוח לא קטנים עם העולם ועם מי שנמצא ממול, אבל עם סיום הקרבות אנו עלולים לגלות שהמלחמה האמיתית הייתה בעצם עם עצמנו ועם אותו חלק שבתוכנו שנקרא אגו, שמרים את ראשו כשהוא חושב שמזלזלים בו. זוית כזו עלולה לעורר בכל אחד מאיתנו את הצד המרדני שבו, זה שרוצה לעשות דווקא ולהראות לעולם שאסור לקחת אותו כמובן מאליו, לא משנה באיזו סיטואציה מדובר.

להיזהר מעימותים

כן, המתח עולה השבוע וכדאי להיזהר מאוד בפעולות שלנו. כל פעולה פשוטה ללא תשומת לב מספקת עלולה להילקח כאילו היא נגדנו באופן אישי, על כל המשתמע. כל ריב פעוט עלול להפוך בשניות למאבק כוח, מה גם שזוית זו עלולה להביא איתה גם הכרזת מלחמה אמיתית על העולם, תרתי משמע. לא בגלל משהו רציונלי, אלא רק בעקבות המתח באוויר, שמזמין פעילות כזו. ביחסים קרובים ובדיאלוג עם העולם – חשוב להיזהר מעימותים מכל סוג, לספור עד עשר לפני שכועסים ואם בכל זאת החליקה לכם איזו מלה קשה או שתיים – מהרו לבקש סליחה, כי דברים עלולים לצאת משליטה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. מי בעיקר יושפע מהזוית המעצבנת הזו? מזלות אריה, עקרב, תאומים וקשת.

הזוית המעשית של השבוע – זוית פרקטית בין השמש לכוכב מרס. כאן לפחות יש זוית שמצביעה על הצלחה יחסית בפעולות של ביחד ובשיתופי פעולה מסוגים שונים, הצלחה במסעות שכנוע עם אנשים שחושבים כמוכם, הצלחה בסיעור מוחות, ביוזמות מקוריות ובעיקר במימושן של יוזמות מעניינות שעד עכשיו עלו על שרטון משום מה. כן, הצד הפרקטי של החיים עובד עכשיו במקביל לצד ההרסני שמגיע ממול ומנסה לאזן את השורות. כל זאת בתנאי שנבין שרק שיתוף אמיתי שבא עכשיו מכל הלב יכול להתמודד עם הצד ההרסני הזה של הזוית בין השמש לפלוטו.

מה צפוי לבני המזלות השבוע?

הטלאים נהנים מעוד שבוע מעניין של יוזמות, דקה אחת לפני שכוכב מרס עובר למזל שור ומביא איתו את הצד המעשי של החיים, שגם דואג לכספים. מצפה לכם עבודה לא קטנה בנושא...

השוורים הופכים גנדרניים ודרמטיים יותר, כשונוס במזל אריה מביאה איתה את הצורך להשקיע בהופעה, במקביל לצורך למקד את הפעולות שלכם בבית ובמשפחה.

התאומים מביאים איתם דיאלוג קצת אילם, כשמרקורי שליט המזל שלהם לא יוצר הרבה זויות פעולה השבוע עם כוכבים אחרים. לכן כדאי לקבל החלטות עצמאיות ולא לסמוך על אף אחד. זה נכון גם לגבי הבתולות.

מרקורי במזל סרטן ממשיך להביא איתו הרבה מלים יפות לסרטנים, מלים שאפשר להשתמש בהן ולהפעיל אותן. ונוס במזל אריה מביאה עדנה לצד הכספי והחומרי שלהם.

האריות נהנים עכשיו ישירות מאותה ונוס ומרגעים יפים של אהבה, ריגושים והתרגשויות, של פעילויות נעימות, הנאות ובילויים ביחד, להרבה זמן...

המאזנאים עלולים עדיין לפגוש לא מעט דרמות ביחסים קרובים וחשוב מאוד שלא להיסחף למקום הזה, אלא לגלות בגרות, איפוק ולא להיכנס לסכסוכים מרגיזים.

העקרבים מושפעים גם הם ישירות מזוית העימות שבין פלוטו שליט המזל שלכם לבין השמש. לכן עליהם באמת להיזהר השבוע ולא לחפש בכוח את המקום הזה שנקרא שופוני-יא-נס. לא אתם.

והקשתים? יש הרבה אש בשמים, עם ונוס באריה ומרס בקשת וזה משפיע גם עליכם לטובה, עם לחיים בורקות בחדווה והרבה פעילות רגשית ענפה. צאו לעשות קצת ספורט.

מזלות גדי נהנים מתקשורת משופרת במערכות היחסים. הגדי אינו דברן גדול בדרך כלל, אבל כשמרקורי נמצא ממול במזל סרטן, אפשר לדבר, לבטא רגשות ולפתור בעיות.

הדליים יכולים ליהנות עכשיו מגל רומנטי מודגש: השמש במזל תאומים מאפשרת יצירתיות רבה, הנאות הקשורות ללב ובילוי רומנטי אמיתי.

והדגיגים? מרקורי במזל סרטן הופך את התקשורת שלכם עם העולם לקסם אמיתי, גם כשבפנים לא קל. היזהרו שלא להוציא יותר כספים ממה שתכננתם וחכו בסבלנות שהגלגל יסתובב לטובתכם.

אז מה נשאר? שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully