וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מטות

מור בן עמי

19.1.2010 / 8:15

שלושה מטות מייצג הכרה בכישורים וביכולות שלנו, אך למרות זאת עלינו לזכור שממתינה לנו עבודה רבה להשגת המטרה

קלף שלושה המטות/וואלה!

בהמשך לקלף שני מטות, המייצג מסר למימוש פוטנציאל, קלף שלושה מטות מייצג את התוצאה של מימוש הפוטנציאל הזה. בשלב זה, מכירה הסביבה בכישורים וביכולות שלנו, מקבלת אותנו ומשתפת איתנו פעולה על מנת שנוכל להמשיך ולהשיג את רצוננו.

קלף זה הוא קלף משמח ובו אנחנו מקבלים תעודה או אישור על הכשרון והיכולת שלנו. סיימנו את הכשרתנו הראשונית וכעת בכוחות מחודשים נוכל להמשיך לעבר מטרתנו. עם זאת, עלינו לזכור, כי למרות ההצלחה, אנו עדיין בתחילת דרכנו ועבודה רבה עוד לפנינו. כמו במצבים בהם אנו מקבלים תעודת הסמכה (עו"ד, רופא וכדומה), ההצלחה בקלף זה היא רק אבן הדרך הראשונה ועלינו להתחיל בדרך חדשה, שבה נוכל לצעוד לקראת ההצלחה הגדולה של חיינו.

במערכת יחסים זהו קלף מבורך, משום שיש כאן הבנה והכרה בין שני הצדדים, שבן הזוג הוא אכן ה"אחד" או ה"אחת". בני הזוג מרגישים ומראים אחד לשני ש"זה זה" ושהם נועדו זה לזו.

© שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ
עריכה: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully