וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש חרבות

מור בן עמי

30.10.2010 / 10:35

אחרי שהתנתקתם מהמציאות אתם הולכים לסבול, אך הסבל הזה חיוני להתפתחות ולצמיחה שלכם ובדיעבד עוד תברכו עליו

קלף 3 חרבות/וואלה!

קלף שלוש חרבות הוא התוצאה הישירה של ההתעלמות וההתנתקות מהמציאות שבקלף שתי חרבות. זהו קלף של כאב וצער אמיתיים ועוסק באובדן, קשיים וסבל. אנו סובלים, מכיוון שהתעלמנו מבעיות בחיינו. זה אינו המקרה, שבו אנו מגיעים לעבודה ומקבלים בהפתעה מכתב פיטורים. אלא הכוונה לכך, שנהיה מודעים לזה שהמשרה שלנו בסכנה, שהעסק עומד להיסגר ובכל זאת נמשיך כאילו דבר לא השתנה ונהיה לכאורה מופתעים ברגע הפיטורים.

אם הקלף מופיע כקלף עתיד, זאת אומרת שהאירוע המצער עדיין לא התרחש, אבל היום אנו נמצאים במקום של שתי חרבות. קלף שלוש חרבות אינו מתרחש בפתאומיות והוא תוצאה של התעלמות מהמציאות עליה מדבר קלף שתי חרבות. כדי להימנע מהאסון, עלינו להתייחס למקרה כאילו הופיע עכשיו קלף שתי חרבות.

למרות כל הכאב והסבל, התהליך שאנו עוברים הוא חיוני להתפתחות שלנו ובדיעבד נברך על הכאב, שיוביל אותנו בסופו של דבר לצמיחה ולהתפתחות אמיתית, שתשנה את מהלך חיינו. כך, שלמרות המקום של הכאב נוכל להתנחם בכך שכאב זה אינו לחינם.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully