וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס הגביעים

אתם לא ממש מצליחים לראות את זה עכשיו, אבל הכל עומד להסתדר בקרוב - פתחו את הלב ותנו לחיים להוביל אתכם למקום הנכון

קלף אס הגביעים/וואלה

כשקלף אס הגביעים מופיע בקריאה, נוכל לנשום לרווחה. הקלף מראה כי כל המכשולים, הקשיים והחסימות שעמדו בדרכנו הוסרו וכעת ניתן להמשיך לנוע קדימה ללא כל הפרעה. אס הגביעים עוסק באמונה, קבלה, השלמה ופתיחות לשינויים. נוכחותו של אס הגביעים בקריאה מעידה, כי ישנה תקיעות בנושא מסוים, שלא מאפשרת התפתחות או הליכה קדימה וכעת מגיעה אנרגיה חדשה, שתגרום לאותה תקיעות להשתחרר.

נדמה, כי בקלף הזה אנחנו אמנם פסיביים, אבל שינוי גדול עומד להתחולל בחיינו ונתחיל לראות אחרת את העולם סביבנו. מרגע הופעת הקלף אנחנו אופטימיים יותר וכוח האמונה הוא זה שיוביל לשינוי החשוב בחיינו. עלינו להאמין שהכל יסתדר. אולי איננו רואים את זה כרגע, אבל הכל עומד להסתדר. ככל שנאמין בכך יותר, כך נשתחרר יותר והתוצאות שאנו מייחלים להן יגיעו מהר ובעוצמה גדולה יותר. עלינו לפתוח את ליבנו ולתת לחיים להוביל אותנו למקום הנכון. את העבר עלינו להשאיר מאחור ואין לנו מה לפחד – הכל יהיה בסדר.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully