וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אהבה באוויר

יאיר טריבלסקי

3.6.2007 / 10:34

בשבוע הקרוב אנחנו עלולים לחוות התפרצויות זעם, אבל גם חיזורים רומנטיים - יאיר טריבלסקי מנתח את מצב הכוכבים בשמים

מתח היא מלת המפתח של השבוע הזה, שבין התאריכים 3-10 ביוני. כן, זהו שבוע שבו האדרנלין משתלט על מצב הכוכבים והוא מכתיב את הקצב. אם אפשר היה לשים אותו רגע בצד ולהשתמש בהיגיון הבריא של כולנו כדי לפתור בעיות או כדי לראות דברים כפי שהם ולהיצמד לעובדות, מבלי ליצור דרמה מכל שטות, כי אז באמת יהיה לנו קל יותר...

הזוית הקשה של השבוע

זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה להביא איתה לא מעט ריבים וסכסוכים, חוסר סבלנות וסובלנות לזולת, תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו, אולטימטומים כאלה או אחרים ואולי גם ניתוקי קשרים כשאין את הסבלנות ואורך הרוח להתמודד עם מה שנאמר או נעשה. זוית כזו עלולה להביא איתה התפרצויות פתאומיות של כעסים, דיאלוג חסר מנוח ואולי גם צורך חזק מהרגיל בחופש אישי. חשוב במיוחד להיזהר שלא להדליק מדורות בגלל שטויות, לא להזכיר את מה שקרה פעם כתירוץ להתפרצות עכשווית ולא להגיב באופן אימפולסיבי ולזרוק תגובות מהשרוול. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו, שתגיע לשיאה בסוף השבוע הרחוק מאתנו? מזלות אריה, דלי, תאומים ודגים.

הזוית האתגרית של השבוע

זוית של עימות בין השמש לבין יופיטר, אותו כוכב שאחראי על ההתפתחות האישית שלנו. מדובר בזוית מעניינת במיוחד, משום שהיא מקיפה שני כוכבים שנמצאים הרחק אחד מול השני ומדברת בעיקר על הצורך להרחיב אופקים, לחפש אתגרים גדולים במיוחד, לשדרג או ליצור קשרים עם חו"ל או עם אנשים שנמצאים רחוק מאיתנו, לתכנן נסיעה ארוכה כזו או אחרת ולחפש את מה שנמצא שם, ממול, בצד השני של המפה או הגלובוס. הזוית הזו מביאה איתה בדרך כלל גם אופטימיות יתר, כזו שמשכיחה מאיתנו את הסכנות האמיתיות ויוצרת את התחושה שהכל אפשרי – סכנה אמיתית כשמדובר בחומר וכספים למשל, או בכל מה שקשור לתוכניות ארוכות טווח, שנראות משום מה קלות להכנה ולביצוע יותר ממה שהן באמת. חשוב מאוד להיזהר מהתחייבויות קצרות או ארוכות טווח השבוע, אלא אם הדבר מלווה באופן מעשי ובעובדות בשטח ולא רק בתוכניות וחלומות. מצד שני, כיף לחלום, כמו שכולנו יודעים וכל צעד שעושים בסוף מתחיל מחלום כזה, אם יודעים איך לגשת אליו ואיך לממש אותו בשטח... מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע

מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן למזל אריה. ונוס היא זו שאחראית על נושא הרגשות והיחסים בחיינו. כששהתה בחודש הקודם במזל סרטן, היה לנו צורך חזק במיוחד בביטחון רגשי, בגישה עדינה ומופנמת לחיים בכלל ואולי גם בדיאלוג ביתי ורגשני יותר עם החיים. כעת, עם מעברה למזל אריה, נראה שהרגשות משתנים. אנו זקוקים שוב למה שנקרא "תיאטרון הרגש": הרבה יותר סערות, דרמות, צורך להראות שאוהבים ורוצים אותנו ואולי גם הוכחות בשטח שהגודל - גודלה של האהבה, כמובן - כן קובע... מה שיותר גדול - יותר יכול, אומרת ונוס במזל אריה. היא מכריחה אותנו לחזר בגדול, לאהוב בגדול ולהראות בענק את האהבה הזו, על כל המשתמע מכך. מעניין, אבל כדאי שלא להיסחף יותר מדי, אם אפשר... מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, שור ומאזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התקשורת שלנו

מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל סרטן, יוצר זוית קלושה עם סטורן ובהמשך - לא יוצר זויות כמעט בכלל. נראה שדווקא התקשורת האמיתית שלנו, בניגוד לכל הדרמות שמתרחשות בחוץ, היא מקום רגשי ועדין יותר. זוית לא קלה בין מרקורי לסטורן מראה על הצורך שלא להעמיס על עצמנו יותר מידי, על מופנמות רגשית ועל הצורך לעשות את הדברים האמיתיים בשקט ובצנעה, בניגוד אולי למה שקורה בחוץ. חוסר הזויות של מרקורי עשוי להראות גם על צורך לקבל החלטות באופן עצמאי, ללא השפעה מצידם של אנשים וגורמים אחרים. מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

מה צפוי לבני המזלות?

הטלאים יהנו משבוע אסרטיבי, שבו יוכלו לנצל את שהותו של מרס כדי לקדם יוזמות והתחלות חדשות. קדימה!

השוורים יהנו מגל אסרטיבי מחודש עם מעברה של ונוס למזל אריה וצורך להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה.

התאומים יהנו השבוע, מעבר ליום ההולדת, מגישה עדינה ורגשנית ומהרבה מלים רכות שיגיעו במפתיע. לבטא רגשות וליהנות!

הסרטנים נהנים עכשיו מתקשורת משופרת, בגלל מיקומו של מרקורי במזל שלכם. זמן לדבר, סרטנים מופנמים, והרבה!

האריות - כאן צריך להיזהר מאוד: זוית הפעולה שבין השמש שליטת המזל שלכם לאורנוס עלולה לגרום לנזקים וכדאי לפעול בזהירות רבה.

הבתולות יכולות עכשיו לפתוח ערוצים חברתיים חדשים, לשתף אחרים במה שעובר עליכם ולאפשר לעולם להתיידד אתכם, עם קצת פחות ציניות וביקורתיות.

המאזניים פותחים דף חברתי חדש, עם ים של חברים חדשים שמתים להכיר אתכם מתחת למלים האינטליגנטיות, אם רק תאפשרו להם...

לעקרבים החיים מאירים פנים אחרי שבוע לא קל, וזה גם הזמן לשדרג תדמית וללכת עם האמביציה שלכם קדימה, חזק ועד הסוף!

הקשתים נהנים מהרבה אש במפת השמים, עם מעברה של ונוס למזל אריה. זמן להרחיב אופקים ולתכנן לכם נסיעונת קרובה.

הגדיים מוצאים עכשיו בן או בת זוג שיבינו אותם, או להשתמש במרקורי שנמצא במזל סרטן ממול, כדי לשפר את התקשורת עם הפרטנר שקיים כרגע.

על הדליים, כמו האריות, להיזהר מזוית הפעולה בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם: במקום למרוד - נסו לראות את החיובי ולגלות סבלנות כלפי הזולת.

ולדגיגים - הגיע הזמן להשקיע ברצינות בעבודה או בלימודים, להפשיל שרוולים, לעזוב קצת את כל הרגש והג'אז הזה בצד ולהתמקד בעובדות בלבד.

וכל השאר? תמצאו כתוב בהורוסקופ היומי, חמודים, ובפרטי פרטים....

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully