וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש הגדול

שלומי סנדק

30.5.2007 / 12:49

מחוייבות ואחריות זה לא בשבילם ושלא תעזו להגיד להם מה לעשות - שלומי סנדק על בעלי ההילה הצהובה

בעלי ההילה הצהובה הם הילדים הנצחיים. הם מתפקדים טוב יותר באוירה נעימה והומוריסטית ומסוגלים לעשות כל עבודה, בתנאי שהם נהנים. הצהובים בודקים את הצלחתם בחיים על פי רמת ההנאה שהם מפיקים בתחום הלימודים, הקריירה או הזוגיות. במצב של איזון, הם אנשים ספונטנים, רגישים ביותר ובעלי תפיסה שכלית מהירה וחדה.

הצהובים אוהבים לצאת לחופשות ולטייל בעולם. אם הם יכולים להרשות לעצמם, יבחרו לחיות את חייהם ללא כל מחוייבויות, כחופשה ארוכה ומתמשכת. הצהובים רוצים להשאר צעירים לנצח ורבים מהם אכן נראים צעירים מגילם. הם נרתעים מהזיקנה, משום שהם סבורים, שלא בצדק, שככל שיתבגרו, כך יהיה להם קשה יותר להנות מהחיים.

לצהובים רבים יש פחד מכאב פיזי: הם ישתמשו בדמיון היצירתי שלהם כדי להתחמק מסיטואציות העשויות לגרום להם לכאב פיזי. מעבר לזה, עצם המחשבה על כאב פיזי גורמת להם לאי נוחות רבה. אם למשל, יקבעו תור לטיפול אצל רופא השיניים, ימים רבים לפני הביקור הם יחושו חוסר נוחות וינצלו כל תירוץ כדי לדחות אותו.

קל לדעת מתי הם שמחים או עצובים. שפת הגוף שלהם משדרת את מה שהם מרגישים. יש להם אנטנות רגישות ביותר המאפשרות להם "לקלוט" את התחושות של האנשים הנמצאים בקרבתם. כשהם חשים באוירה עכורה, הנטיה שלהם תהיה לקחת את הרגליים ולהעלם.

לצהובים יש יכולות רוחניות גבוהות: האתגר שלהם הוא להצליח להביא את התובנות שלהם ללב או כדברי שלמה המלך, להגיע למצב של "לב חכם ושכל אוהב". הם יעדיפו ללמוד ממספר מורים ולא להיצמד למורה או לאסכולה אחת לפרק זמן ממושך.

מבחינה זוגית ואינטימית

הצהובים אוהבים סקס. הם רואים בו דרך נוספת לשמירת הנעורים: הם אנשים מיניים, שהמשחק המקדים חשוב עבורם לא פחות ממה שבא אחריו. הצהובים מאוהבים בלהיות מאוהבים, לא פעם נראה שהם נהנים יותר משלב החיזור. בגלל שהצהובים הם בני עשרה נצחיים, יש להם נטיה להיות מעורבים בפלירטים יותר מאשר לבעלי הילות אחרות. עם זאת, כשהם מאוהבים הם יהיו נאמנים, רגישים, מפנקים, דואגים ותומכים. מומלץ לבני זוגם ללמוד כיצד לספק להם בתוך המערכת הזוגית את הריגושים שלהם הם כה זקוקים.

למרות שהחופש והעצמאות מאוד חשובים לצהובים, אבל יש להם צורך עמוק יותר להיות בזוגיות. חשוב לזכור, שהצהובים לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות - הם עשויים להגיב בכך שיעשו דווקא את ההיפך ולו רק בכדי להרגיש שהם עצמאיים.

הם יעדיפו בני זוג בעלי הומור, שלא יבואו אליהם בדרישות למחויבות גדולה מידי ולא יאיימו על תחושת העצמאות שלהם. כשמערכת היחסים עולה על שרטון, הם מתקשים להמשיך לתפקד כראוי. הצהובים נהנים להשתעשע ולשחק עם ילדים, אך מתקשים לקום באמצע הלילה כדי להחליף חיתול. הם מעדיפים להיות החבר של הילד מאשר ההורה.

עבודה, קריירה ולימודים

קשה להם לשבת בשקט לפרק זמן ממושך: בזמן השיעור בבית הספר הם יציירו או יעסיקו את עצמם בדרך כלשהי ובזמן מדיטציה הם יתקשו שלא להזיז חלקים מגופם. חשוב שהם יקפידו לעשות פעילות פיזית בקביעות על בסיס יומי, בכדי לפרוק קצת את אותן אנרגיות רבות עוצמה שזורמות בהן.

הצהובים מתלהבים מהר, אבל התמדה היא לא התכונה החזקה שלהם ולכן יש להם נטיה להחליף תחומי עיסוק בתדירות גבוהה. הם מתקשים להתאים את עצמם למסגרות של עבודה שיגרתית.

לצהובים יש יכולת למידה גבוהה, אך הם יעדיפו ללמוד לבד: הם אנשים יצירתיים ביותר, בעיקר בכל הקשור ליצירה בידיים (כתיבה, ציור, עיצוב, עיסוי). העיסוק בפעילות יצירתית מרגיע ומאזן אותם ומהווה תנאי הכרחי לכך שישארו באיזון. הם נמשכים לנושאים כמו פילוסופיה, פסיכולוגיה, פוליטיקה ותורות רוחניות, אבל הגישה שלהם היא שכלית, דרך המחשבה והלוגיקה, והדגש הוא בעיקר על הנאה ולא על מימוש יעדים.

לכסף יש נטיה להעלם כשהוא בידיים שלהם. הם מבזבזים בקלות וקשה להם לחסוך. למרות שהם רוצים שיהיה להם מספיק כסף כדי לממש את חלומותיהם, הם לא יקריבו לשם כך את הערכים ואת האמונות שלהם.


עיסוקים מתאימים:
אמנות, פילוסופיה, משחק, מחשבים, רפואה אלטרנטיבית וכל תחום שיאפשר להם ליהנות ולתת ביטוי לכישוריהם היצירתיים, תוך שמירה על החופש ועל העצמאות שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יציאה מאיזון

הצהובים עשויים לצאת מאיזון:
- אם הם נאלצים לשהות במקום או בסביבה עם אוירה קשה לפרקי זמן ממושכים.
- אם הם לא נותנים ביטוי לאנרגיות היצירתיות שלהם, או לא מקפידים ליטול פסקי
זמן על מנת להיות עם עצמם.
- אם המערכת הזוגית שלהם נמצאת במשבר.
- אם הם לא טורחים לעשות פעילות פיזית.

הסימפטומים של יציאה מאיזון:
- חוסר מוטיבציה.
- עצלנות.
- היעדר שמחת חיים.
- ראיה פסימית.
- התנהגות לא בוגרת והתחמקות מנטילת אחריות.
- התמכרויות.
- נתיב המילוט שלהם יהיה שינה מרובה.
- חוסר עניין במפגשים חברתיים והעדפה לבלות עם עצמם.

המלצות לצהובים

- הצהובים אוהבים את תחושת האופוריה ולכן עליהם להיזהר מהתנסויות אינטנסיביות מידי עם אלכוהול וסמים. לצהובים קשה להיגמל מהרגלים.
- עליהם ללמוד לחזק את יכולת ההתמדה שלהם.
- להפסיק לחשוש מנטילת אחריות.
- להקפיד להיות מחוברים לאופטימיות ולראיית חצי הכוס המלאה.
- ללמוד להתמודד טוב יותר עם מצבים בעייתיים במקום לברוח מהם.
- להקפיד על פעילות פיזית על בסיס יומי, זהו תנאי הכרחי עבורם על מנת להישאר באיזון.
- ליטול פסקי זמן כדי להיות עם עצמם.
- לתת ביטוי ליצירתיות שלהם.
- למצוא את הדרך לשלווה הפנימית.

הכותב עוסק מזה כעשר שנים באבחון והכוונה על פי מיפוי ממוחשב של צבעי ההילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully