וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה קסמים

27.5.2007 / 12:16

הוא מסמל ידע, קסם אישי, חיבור לאינטואיציה ואת היכולת להגשים כל רצון - שגיא מנדלבוים על קלף הקוסם

קלף השוטה וקלף הקוסם קשורים זה בזה. השוטה מייצג את הרעיון בלבד ואין בו מימוש, ואילו הקוסם הוא הקלף שיכול לבטא את הרעיון בעולם החומר. אפשר לומר, שבמידה מסוימת הקוסם הוא הפנים הארציות של השוטה. את המעשים של שניהם קשה להבין, משום שאנחנו עוד לא נמצאים במקום המסוגל לתפוס את מעשיהם.

בקלף הקודם, קלף השוטה, המחפש למד להכיר את החופש. זה היה שיעור חשוב עבור המחפש, שבזכות הקלף למד להשתחרר. בקלף הקוסם המחפש לומד להכיר את הרצון, שהוא הכוח החשוב ביותר ביקום.

גדול מהחיים

הקוסם הוא אמן של החיים. הוא יודע ליצור יש מאין. הוא יודע מתי לחייך ולכעוס, ומתי להיות עקשן או לוותר, הוא יודע להיות כל מה שצריך כדי להשיג את מה שהוא רוצה. הוא כל יכול. הוא יודע לעשות להטוטים, הוא כריזמטי ובעל קסם אישי. רק הקוסם הידוע דיוויד קופרפילד, יכול להעמיד מאות אנשים כשהם מחזיקים ידיים סביב קטר של רכבת, ולאחר כמה דקות הקטר נעלם. ברור שזה קסם, כי הקטר לא "התפוגג", אבל מה זה משנה? הוא הצליח לגרום למאות אנשים ומיליוני צופים להאמין שהקטר אכן נעלם. אז למי אכפת שזה "רק טריק". הוא קוסם, הוא גדול מהחיים וזהו הקוסם של הקלפים - גדול מהחיים.

הקוסם שולט על כלים שאדם רגיל לא תמיד יכול לראות אותם. הוא יודע יותר, מנוסה יותר והכי חשוב - יש לו חיבור לאינטואיציה שלו. הוא קשוב לא רק כלפי חוץ, אלא גם כלפי פנים וזה מה שמאפשר לו להיות טוב יותר מכל אחד אחר. אנחנו לא מבינים את מעשיו של הקוסם, וזה מה שהופך אותם לקסם.

קלף הקוסם בקריאה

הקלף מראה, שאנחנו יודעים איך להשיג את מבוקשנו. זהו קלף של עשייה, המראה שיש לנו פוטנציאל, ידע ויכולת, ושנשתמש בכל אלו כדי להשיג את מטרתנו. אנו מחוברים לכאן ועכשיו, ונראה בקלף זה תוצאות. הקלף מראה שאנחנו מחוברים לאינטואיציה ויש לנו הבנה פנימית, דריכות וערנות המאפשרים לנו לראות בבהירות מה נכון. אנו זריזים, מגיבים במהירות, יודעים איך לפעול וכיצד להגיע למטרה שלנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הזיקה של הקלף

לקלף הקוסם יש זיקה למצבים או שאלות העוסקים בתקשורת, לימודים, התחלות חדשות והגשמה עצמית. במקרים רבים כשיוצא הקלף בקריאה, הוא מראה, כי אנו נמצאים לפני קפיצת דרך ושינוי מהותי בחיינו. כך שאם נקשיב טוב למסר של קלף הקוסם - נוכל להגיע רחוק.

מימושו של הקלף בעולם החומר

כמו כל קלפי הארקונה הגדולה, גם קלף הקוסם מתחיל תהליך בעולם הרוח, שאותו יש "להוריד" לעולם הגשמי. קלף הקוסם מראה, שאנחנו עומדים לפני פריצת דרך. אנו יודעים מה רצוננו ומה עלינו לעשות. עלינו פשוט לעשות. איננו צריכים לפחד להשתמש בכוח שלנו ולעשות את מה שאנחנו רוצים. עם זאת, ישנם גורמים המעכבים אותנו: זה יכול להיות פחד, עצה לא נכונה, תחושת "לא נעים לי" ופעמים רבות זו בדיוק הבעיה שלנו. אנו צריכים להיות קוסמים! ליצור יש מאין וכל השאר לא רלוונטי.

הכיוון אליו הולך השואל (הקלף הראשון בקריאה הקלטית)

בתקופה שהוגדרה, עלינו להצליח מעבר למשוער ולפרוץ קדימה. בתקופה הזו, עלינו להגשים את הרצונות שלנו ולהשתחרר מהעכבות שיש לנו, שהם המכשול העיקרי העוצר אותנו מלעשות את השינוי שאנו כה רוצים.

מסר לשואל בקלף זה

עם זאת, קלף הקוסם הוא מסר הקורא לנו לא לפחד. עלינו להבין, שבתקופה שהוגדרה יש לנו נטייה לחשוב יותר מידי, לפחד ממה שעלול להיות, לחפש חיזוקים ולתת לגורמים חיצוניים להשפיע ואף לקבוע עבורנו מה נכון.

הגורמים המפריעים לשואל בקלף זה (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (קלף מספר 3 בקלטית):
הדפוס השלילי של הקלף מראה את המקום, שבו אנו רואים את הדברים לא נכון. כאן ניתן להבין דרך אילו "משקפיים" שליליים אנו רואים את הנושא שעליו נשאלה השאלה. קלף הקוסם במיקום זה מראה, כי אנו מפחדים להיכשל ועלינו להבין שחוסר הביטחון והחששות שלנו נובעים מהפחד הזה, שמונע מאיתנו להצליח ולהוציא לפועל את הרצונות שלנו.

הצדדים השליליים של קלף הקוסם, שמתחזקים כשהקלף מקבל משמעות הפוכה או כשהקלף עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כמו: קלף 2 בקריאה הקלטית):
הבעיה הגדולה אצלנו, שאותה מייצג הקלף, היא החששות שלנו לפעול, שנובעים מדימוי עצמי נמוך. אנו יודעים בדיוק מה אנו צריכים לעשות ומה נכון לנו, אבל אנו מעדיפים לתת את השליטה על חיינו לאחרים. הופעת הקלף במיקום זה, היא סימן לכך שהגיע הזמן לשינוי, כי אנו חייבים להעז ולבטא את הרצונות שלנו ולהוציאם לפועל, מכיוון שלא נוכל להמשיך כך זמן רב.

עם זאת, קלף הקוסם במיקום זה יכול להצביע על נטייה שלנו לפעול שלא ביושר. עלינו להיזהר מהנטייה "לעגל פינות", להיות מניפולטיביים ואף לרמות או לשקר. עלינו להבין כי נטייה זו איננה חיובית ולהילחם בה, אחרת נאבד את כל מה שיש לנו.

התיקון (המסר) של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר בקלף הזה הוא, שאנו חייבים להיות קוסמים. אסור לנו לעצור. עלינו להתגבר על הפחדים, להוציא את כל מה שיש לנו החוצה ולפעול בכל הכוח. רק כך נוכל להגשים את עצמנו ולהיות מאושרים.

איך רואה החברה את השואל בקלף זה (קלף מספר 8 בקלטית)

חברים, בני זוג, קולגות לעבודה, מעסיקים או כל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואה בשואל אדם חזק, כישרוני, העושה את מה שהוא רוצה. פעמים רבות הוא נתפס מודל לחיקוי למי שמתנהל לפי החוקים שלו ועושה את מה שהוא רוצה. לעתים קרובות, נצטייר כחברים טובים, שאפשר לסמוך עליהם. עם זאת, החברה הייתה רוצה שישתף אותה יותר בהצלחה ובשמחה ופחות יפעל לבד.

הפחדים והתקוות של השואל (קלף מספר 9 בקלטית)

הקלף מראה, שיש לנו רצון עז לפרוץ החוצה, לקחת סיכונים ולהצליח בגדול. אבל יחד עם זאת, הקלף מראה שאנו חוששים לפעול לא נכון ולהיכשל. עלינו לחשוב באופן חיובי ולא לתת לחששות שלנו לנטרל אותנו. עלינו לראות את התהליך בעיני רוחנו ולראות את ההצלחה. כשנוכל לעשות את זה מבלי לחשוש, נסלול עבורנו את הדרך להצלחה ולמימוש הרצונות שלנו.

הכותב עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה ומעביר קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות בתל אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully