וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - רגשנות מתפרצת

יאיר טריבלסקי

25.5.2007 / 20:00

מרקורי עובר למזל סרטן ויאיר טריבלסקי מציע לכם לנצל את השבוע הקרוב להתפייסויות, שיחות נפש והרבה רומנטיקה

לחצים, מתחים ובעיקר אגרסיות, את כל אלה נמשיך לפגוש גם השבוע (שבין ה-27 במאי ל-2 ביוני), אפילו כבר בתחילתו. זוכרים מה צפיתי לגבי השפעת המעבר של מרס, הערס חסר הבושה, למזל טלה: קיבלנו גשם של קסאמים, הגבנו בהתקפות אוויר של צה"ל, תשע אוניות מלחמה אמריקאיות עם 17,000 נחתים התארגנו במפרץ הפרסי מול איראן ואל קעידה פתח סניף בארצות הברית... עברו פחות משבועיים מאז שנכנס מרס לעניינים והערס הזה הולך ללוות אותנו עוד חודש וחצי... ג'יזס! הכינו את השכפ"צים שלכם ונועו בזהירות בשטח, חברים. עינו של הערס פקוחה על כולנו!

הזוית הקשה של השבוע היא העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו. הזוית הזו מצביעה בעיקר על תקשורת כוחנית ואגרסיבית, שעלולה להביא איתה לא מעט סערות ודרמות, להרוס קשרים יפים ולגרום לנזקים, אם לא תחשבו פעמיים לפני שאתם מדברים או צועקים, בעיקר כשדברים יוצאים משליטה. לזוית הזו אפשר לקרוא - "זוית השופוני", או כמו שהחבר'ה קוראים לה "למה-מי-למה-מה". מכירים את זה שעומד מולכם בפוזה מאיימת ומחכה שרק תפתחו את הפה כדי שיוכל לירוק אש?

זוית כזו עלולה להביא איתה מאבקי כוח ועימותים מילוליים, אבל חשוב שלא להרים את הכפפה הזו ולא להגיב. היא מתקפלת והולכת לה, מה גם שהיא ממילא קצרה למדי ותמשך מראשון עד שלישי מקסימום. רק מה, נגעת – נסעת! כדאי שתחשבו טוב טוב על המלים שלכם. מצד שני, זהו זמן טוב לשיחות נפש ועומק אמיתיות, מהסוג שבאמת נוגע בדברים שמתחת לפני השטח ועוזר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו. אם זו הכוונה והיא טובה, השתמשו בימים האלה כדי להתפייס עם אנשים שרבתם איתם ולומר דברים שעד עכשיו רציתם ולא העזתם. אם תלכו בראש חיובי, תרויחו בגדול. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? בני מזל תאומים, בתולה, עקרב וקשת.

להתמקד במעשים ולא ברגשות

המיקום המעניין של השבוע - כוכב מרקורי אוסף את עצמו באנחה, ואחרי חודש של תקשורת זריזה ומבריקה, הוא מקטר מתחת לשפם ועובר למזל סרטן. זה אומר שהתקשורת שלנו הופכת להיות הרבה יותר רגשית ורגשנית, ואפילו ביתית. כל דבר קטן עלול ללבות אש גדולה, או להביא לחיוך ענק. הכל הופך לאישי, כשמהצד מופיעות בביישנות המניפולציות והדרמות.

זהו זמן מקסים למלים רכות ולחיזור מסיבי, אבל פעילות מעשית עלולה להיתקל מידי פעם בקושי להתמקד רק במעשים, והמעורבות הרגשית של כולנו עלולה כעת לעבוד נגדנו. כדאי להתמקד בעובדות ולא במלים, במעשים ולא ברגשות, קפיש? מי בעיקר יושפע מהמיקום החדש של מרקורי? המזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

ונוס הרגשית נמצאת גם היא עכשיו במזל סרטן, וכל נושא הרגשות מביא איתו מלים כמו בטחון רגשי, טונים נמוכים, צורך חזק מהרגיל בחיבוק חם ותחושה ביתית בקשרים קרובים, מהסוג שיש על מי להשען ויש מי שיאמר מלה טובה במקום הנכון.
הצורך בקירבה גדול מהרגיל. לא חייבים להשתולל בחוץ, כשאפשר לשבת מול הטמבלוויזיה ולהסתכל זה בעיני זו, כשהקיץ עושה בחוץ קולות של שקיעה וים... בקיצור, זמן לעזוב מעט את החומות הרגשיות שבנינו כולנו, להתמוסס פנימה אל הלב החם והמצפה ולקשר האוהב, כמו בסרטים, בעיקר בטלנובלות. אבל... מי אמר שזה רע? ההיפך. זמן להתכרבל, לעצום עיניים ולחכות בסבלנות, עד...השבוע הבא.

מה צפוי לבני המזלות?

אצל הטלאים ממשיך מרס הערס להפציץ בים של אנרגיה חזקה, וחשוב שלא להרגיז את כולם תוך כדי התהליך הזה. יוזמות חדשות ופתיחת דלתות - זה הזמן לאלה.

השוורים שלנו עכשיו רכים מתמיד, כשונוס במזל סרטן מדגישה את הצורך בפינוקים, בבילוי ביתי, בחום וביטחון ביחסים ובהרבה רכות ורומנטיקה. בעצם כיף...

התאומים והבתולות חייבים להיזהר במיוחד עד אמצע השבוע מפני תקשורת לא קלה, ולא לנתק קשרים או לריב. לאחר מכן - אתם חוזרים לעצמכם ואפילו בגדול.

הסרטנים יהנו השבוע ממעברו של מרקורי למזל שלהם. סוף סוף אפשר יהיה להתחיל לדבר, להוציא דברים שהחזקתם בבטן ולבטא רגשות בכיף.

האריות יהנו בקרוב מתקופה נפלאה, אבל עד אז - כדאי לגלות סבלנות. בגדול, זו תקופה לא רעה והשמש במזל תאומים מביאה תקשורת חברתית מצויינת.

המאזניים אמביציוזיים במיוחד עכשיו. ונוס בסרטן מאפשרת התקדמות יפה בכל החזיתות, אבל כדאי להיזהר ממצבי רוח שמשתנים במהירות.

לעקרבים לא קל בתחילת השבוע, בגלל העימות שבין מרקורי לפלוטו שליט המזל שלכם, אבל אם תעברו את יום רביעי בשלום, סימן שהכל יסתדר.

לקשתים - השמש ומרקורי בתחילת השבוע ממול מדגישים את מערכות היחסים שלכם, וכדאי להשקיע בהם. מעבר מרקורי לסרטן, מסמן צורך להתארגן מחדש מבחינה כספית.

גם לגדיים זהו זמן טוב לתקשורת זוגית: מרקורי שעובר למזל סרטן ממול, מאפשר לדבר עם בן או בת הזוג על הכל, לנהל שיחות נפש ולהעמיק את היחסים.

הדליים נהנים בגדול משבוע רומנטי למדי, למרות שלשם כך צריך גם להשקיע: השמש במזל תאומים מדגישה את היכולת לפתוח את הלב ולתת לאחרים להכנס.

ואחרונים הדגיגים. ונוס ומרקורי במזל סרטן מאפשרים היכרויות חדשות ומעניינות מכל הסוגים, אהבות קטנות שיכולות להתפתח ומצב רוח יצירתי במיוחד.

ועד השבוע הבא, שבוא נזכה לראות כמה שינויים נוספים במפת השמים -

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully