וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - האמת העירומה

יאיר טריבלסקי

18.5.2007 / 16:54

שיפור בתקשורת, אנרגיה מחודשת והסתכלות על המציאות כפי שהיא - יאיר טריבלסקי על כוכבי השמים

בתחילת השבוע אפשר להרגיש עדיין את זוית העימות שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל תאומים, לבין כוכב יופיטר שנמצא ממול, במזל קשת. הזוית הזו הגיעה לשיאה בסוף השבוע הקודם, אך גם בתחילת השבוע הזה אפשר להרגיש את הצורך בתקשורת עם אנשים שגרים רחוק וכל מי שנמצא מולנו. זהו מקום אמביציוזי שמביא איתו רעב פנימי חזק לנופים אחרים, אנשים מסוג אחר ודיאלוג מעניין במיוחד שבא ממקום של פתיחות, רעיונות חדשים ומדליקים ורעב פתאומי לכבוש את העולם, ברגליים - או במלים...

בהמשך השבוע, התקשורת שלנו דווקא משתפרת, או לפחות התקשורת של מזלות מסויימים. השמש, אותו ענק קוסמי שמסמל בעצם את מיקוד הדברים, עוברת למזל תאומים ואפשר כבר לראות את עיניהם הזורחות של התאומים שבינינו, מצפים כמו ילדים קטנים למסיבת ההפתעה הנצחית, מופתעים מחדש כאילו, אבל שמחים לראות שזכרו אותם...
מה אפשר לקנות לילדים הנצחיים האלה? עדיף משהו עם מלים שאפשר לקרוא, או כל דבר עם תוכן שאפשר ללמוד ממנו משהו חדש. השמש גם תשפיע לטובה על המזלות הסתגלניים ותגרום להם להיות פעילים יותר. המזלות תאומים, דגים, קשת ובתולה, הם אלה שבעיקר יהנו מהמעבר הזה, עם הרבה אנרגיה חדשה.

אמון הדדי

ובעניין האנרגיה, כוכב מרס ששוהה עכשיו במזל טלה, מזרים דם חדש, אם כי אגרסיבי משהו, לכל המערכות. סוף סוף אפשר לראות בגדול מה חושבים עלינו, דברים יוצאים עכשיו מהבטן אם נרצה או לא נרצה ואלמנטים הקשורים לעשיה מופיעים בדיוק כשצריך אותם ופותחים לנו דלתות חדשות עם הרבה התלהבות וריגושים.
נראה שזמן ההתלבטויות הולך ומסתיים לו וכעת נשאר רק להחליט: ימינה או שמאלה. כל אחת מההחלטות האלה רלוונטית, בתנאי שתלכו עם הדברים עד הסוף. מצד שני, האנרגיה של מרס היא גם שתלטנית ואגרסיבית והמהומות האמיתיות (כולל מבול הקסאמים) פרצו ממש עם מעברו של מרס למזל טלה, ביום רביעי הקודם.

אם חושבים על כך שהוא ישהה במזל טלה בערך כחודשיים, קשה להאמין שתשאר שם אבן על אבן... אם תוכלו לשלוט באנרגיה הזו שאינה יודעת גבולות, תוכלו לקבל כלי עבודה נלהב ומדהים לפריצת גבולות, בתנאי שינוהל ויתועל נכון ויעוקר מהחלק ההרסני והילדותי שלו. מי בעיקר יושפע ממרס הערס והילוכו הטלאי? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

ומעבר לכך? ונוס במזל סרטן מאפשרת לנו להשקיע קצת יותר בבסיס היחסים שלנו, להפוך אבנים ושטיחים ולבדוק מה הסתרנו שם עמוק בפנים, כדי שאפשר יהיה לפגוש ולטפל בדברים. ונוס כזו, מחזקת באופן ענוג את הצורך שלנו בחום ביתי, בביטחון אמיתי, בתחושה שאוהבים אותנו ומקבלים אותנו כפי שאנחנו ואולי גם בצורך לעשות טיפול שורש ליחסים קרובים. הכוונה היא בעיקר לאלה שעוסקים בקשר מהסוג הבטוח והחם, לא בפלירט או בסטוץ. כשנדבר על הדברים ונפגוש אותם כפי שהם, נעורר את מלת המפתח ביחסים של התקופה הזו – אמון, ואז דברים גם יראו אחרת. מי בעיקר מושפע מהמיקום הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

אנרגיה מתפרצת

הטלאים נהנים עכשיו משפע של אנרגיה, אבל חשוב להשתמש בה באופן חכם ויעיל ולא באופן ילדותי, כזה הצורך סיפוק מיידי ואפילו הרסני. אם תגדירו מטרות בצורה חכמה – תרוויחו.

בני השור רכים מתמיד, בעיקר בגלל מיקומה של ונוס, והתקשורת שלהם רכה ומאפשרת. מעבר השמש למזל תאומים מאפשר להם להתמודד עם חשבון הבנק באופן מצויין.

התאומים מקסימים מתמיד, מה גם שמרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל עצמו וביחד עם השמש, זהו צירוף מצויין שמזמין הרבה התחלות חדשות וקסם אישי שתומך בהתחלות האלה.

הסרטנים נהנים להם בשקט ובצנעה מונוס הפרטית שלהם, כמו חתול שגנב את הדג לשבת ותופס פינה כדי לא למשוך את תשומת ליבם של חתולים אחרים. תיהנו, חמודים, ותשאירו משהו לנשנש. מלת המפתח שלכם היא אהבה, ובגדול.

האריות - אתם הופכים קלילים יותר, עם מעברה של השמש למזל תאומים. זמן מצויין להתנער מכובד הראש של החודש האחרון, לקנות לעצמכם משהו נחמד ובעיקר - לעשות לכם הרבה חברים חדשים. התחום החברתי - זה הזמן.

הבתולות הופכות אסרטיביות יותר. מעבר השמש לתאומים מדגיש עכשיו את הצורך להשקיע יותר בכל מה שקשור לקריירה ולאתגרים גדולים. זמן טוב להשקיע בהופעה, לשדרג נוכחות ו...לרוץ קדימה.

אסרטיביות היא גם המלה למאזניים. נושאי קריירה ותדמית הולכים וגדלים בהדרגה: זה הזמן לתת להם דגש מיוחד ולא להתבייש לדפוק על דלתות וללחוש בביישנות: הממ... עברתי וראיתי אור...

העקרבים צריכים להיזהר מעט מתקשורת אגרסיבית השבוע. זמן להרחבת אופקים, אבל לא להצר על צעדים של אנשים קרובים. נסו לראות יותר את הזולת ולהשקיע במערכות יחסים קיימות.

יופיטר ממשיך להשפיע לטובה על הקשתים, אבל כדי להכנס בדלת צריך גם לפתוח אותה... מרקורי והשמש במזל תאומים שממול, בהחלט מאפשרים לפגוש את הידיות המתאימות ואם תשקיעו גם בלחיצה אמיתית - תוכלו גם להכנס ולפתוח דף חדש.

והגדיים? ונוס במזל סרטן שממול, שמה דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם להפתח יותר ביחסים, להשקיע ברגשות, לדבר על מה שעובר עליכם ולפגוש לב מתוק וחם ממול. צאו לפסטיבל מזדמן ופגשו שם את עצמכם. שווה.

הדליים – אלה מלכי הפסטיבלים והם פורחים כשיש חג באוויר. זמן מצויין לתת לשבוע הזה את כל הזמן שבעולם לפגוש אנשים חדשים, לנסות ולהתנסות ולפגוש דרכים חדשות של ביטוי אישי.

הדגיגים מקסימים מתמיד השבוע. ונוס במזל סרטן מאפשרת לכם לתת ללב עדיפות ראשונה ולרומנטיקה - אשראי בלתי מוגבל. כן, הניצוץ הדגי הקסום כבר בעיניים, אבל חשוב להיזהר שלא לאבד את הראש, תוך כדי תנועת סנפירים מסיבית מדי...

ועד שנדע לחבר את כל אלה לשילוב מדהים של כוכבים מחייכים ולבבות פתוחים לרווחה בחג המתוק והמוזר הזה -

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully