וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן על לבן

שלומי סנדק

17.5.2007 / 12:09

יש להם יכולת ריפוי ומודעות רוחנית גבוהה, אבל מעט מאוד חברים - תכירו את אנשי ההילה הלבנה

מעט מאוד אנשים נמצאים תחת השפעת הצבע הלבן (קריסטל) באופן קבוע. למעשה, ההילה הלבנה היא מעין "מערכת הפעלה של מלאכים" ולכן למרות הרמות הרוחניות הגבוהות שאליה היא יכולה להביא אותנו, לא קל להיות עם "מערכת חומרה אנושית" ועם "מערכת הפעלה של מלאכים" בו זמנית.

עם זאת, אלו שאפופים בהילה בצבע לבן הם בעלי מבנה רגשי עדין ושברירי. הייעוד שלהם הוא להעביר ולתעל אנרגיות של הילינג וריפוי מהממדים הגבוהים יותר לעולם הפיסי שלנו ולסייע לריפוי האנושות וכדור הארץ. לא פחות.

הלבנים הם הילרים בעלי יכולות גבוהות במיוחד, המאפשרות להם להימנע מלהיות מעורבים רגשית או שכלית בתהליך הריפוי. הם פשוט הופכים את עצמם למעין כלי, צינור חלול, המעביר את אנרגיות הריפוי מהיקום למטופל. יש להם יכולת חזקה במיוחד לסייע למטופל להוריד מחסומים ואנרגיות שליליות.

החיפוש אחר משמעות החיים

הלבנים חשים בנוח רק בסביבה נקיה, רכה ועדינה. הם מתעייפים מהר, הם זקוקים לזמן רב עם עצמם לצורך מדיטציה, התבוננות או תפילה, שכן עבורם זו הדרך היעילה ביותר להטענת המצברים. אם הם לא מקפידים להטעין את עצמם מחדש במועד, הם עשויים לצאת מאיזון והנטייה שלהם תהיה להסתגר בתוך עצמם יותר ויותר.

שלווה ואחווה יותר חשובים להם מכל. הם לא 'נגד' שפע והצלחה חומרית, אבל זו לא המטרה שלהם. יש להם יכולת למידה מהירה, בעיקר כשמדובר ברעיונות רוחניים. הבילוי החביב עליהם יהיה קריאת ספר או צפיה בסרט, רצוי כזה שיעזור להם להבין טוב יותר את משמעות החיים.

ללבנים יש נטייה לפתור בעיות באמצעות החוש הפנימי והאינטואיציה, אם כי לרוב הם יעדיפו פתרון שמרני, זהיר, שהוכיח את יעילותו בעבר. קנה המידה שלהם להצלחה בחיים הוא מידת הרוגע, השלווה הפנימית והקשר שלהם עם הבורא.

מבחינה חברתית

הלבנים מעדיפים להימנע מחברה רועשת וממקומות הומים: שהות במקומות כאלה עלולה להפר את האיזון הפנימי הרגיש שלהם. נוכחות של קהל גדול עשויה להלחיץ אותם ולא לאפשר לאנרגיות העדינות והרגישות שלהם לבוא לידי ביטוי. הם לא אוהבים להיות במרכז העניינים ולרוב יעדיפו להיות על תקן 'צופים מן הצד'.

הם זקוקים למרחב פנימי יותר מחיי חברה פעילים ותוססים. יש להם חברים קרובים בודדים, מכיוון שהם לא מניחים לכל אחד לגשת אליהם. כשהם מרגישים בטוחים ומוגנים, הם מרשים לעצמם להיפתח ומשרים סביבם אוירה רגועה, שלווה ובעלת אפקט מרפא.

הלבנים מושפעים בקלות מתדרי הסביבה ולכן הנטייה שלהם היא לאמץ דפוסי דיבור, תגובה והתנהגות כשל הסובבים אותם. במובן זה הם כמו זיקית: כשהם נמצאים בחברת ירוקים, הם יאמצו את דפוסי ההתנהגות של הירוקים וכשהם בחברת צהובים, הם יתחילו להתנהג כצהובים. תכונה זו מאפשרת להם "להכנס לראש" של האחר ולהבין את מניעיו ורגשותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זוגיות ואינטימיות

עבור הלבנים, אהבה היא סוג של אנרגיה, אור, הפתרון לכל תחלואי האדם והעולם. אבל אין הכוונה בהכרח לאהבה במובן הפיסי: לרוב אין להם צורך במערכת יחסים אינטימית, מספיקה להם האהבה לבורא. כשהם מעורבים במערכת יחסים אינטימית, הם יהיו זהירים ושמרנים למדי. מבחינתם, יחסי מין הם אקט רוחני יותר מאשר פיסי. הם זקוקים לבן זוג שיוביל וינהל את העניינים, אך עם זאת, יקבל בהבנה את הצורך שלהם בהתבודדות ואת הרצון שלהם לשהות במקומות רגועים, שלווים ובעלי אנרגיות חיוביות.

קריירה ולימודים

קל להם יותר לעבוד עם מעט אנשים מאשר מול קבוצות גדולות. הלבנים רואים את הכסף כפוליסת ביטוח המעניקה להם ביטחון. הם נוהגים איתו בזהירות ולכן הם יעדיפו לשלם את החשבונות תמיד במועד ולהימנע מליטול הלוואות. בכל הקשור לתחום הכספי, הלבנים לא נוטלים סיכונים ומעדיפים שאחרים ינהלו עבורם את העניינים (גביה ותשלומים).
עיסוקים מתאימים: כל מה שקשור לתחום הרוחני, כתיבה וציור.

איזון מול חוסר איזון

הלבנים עלולים לצאת מאיזון במקרים הבאים:
· אם הם מרגישים שאיבדו את הקשר עם 'האני-הפנימי'.
· אם הם לא מקפידים להטעין את עצמם אנרגטית.
· בחוסר איזון, הלבנים מתנהגים בצורה מבולבלת, מפוזרת, עלולה להיות להם נטייה להכנס לדיכאון, להסתגר בתוך עצמם, להיות חסרי ביטחון ולהיות תלויים בחיזוק ותמיכה מהסביבה. על מנת להישאר באיזון, עליהם להקפיד על פעילות רוחנית כגון תפילה או מדיטציה על בסיס יומי קבוע, וזאת על מנת לנקות את עצמם מהשפעות הסביבה אליהם הם כה רגישים.

המלצות ללבנים

· טיפול בגינה או בצמחים הוא בעל אפקט מאזן ומבריא עבורם.
· להקפיד על ביצוע הגנות אנרגטיות לעצמם.
· ללמוד כיצד לחיות כאן ועכשיו.
· להקפיד על איזון בין "זורבה" ו"בודהה", בין הקמח והתורה.

הכותב עוסק מזה 10 שנים באבחון והכוונה על פי מיפוי ממוחשב של צבעי ההילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully