וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: הנה אני בא

יאיר טריבלסקי

11.5.2007 / 19:57

מרס, הערס השכונתי, בא לעשות סדר ומביא איתו יוזמה ומימוש, אבל תיזהרו מהפתיל הקצר שלו והמנעו מעימותים

הריעו בחצוצרות, הכו בדרבוקות ומלאו את הרמקולים במוסיקת טראנס קצבית במיוחד: מוכנים? אז הנה הוא מגיע: מרס הערס, במכנסיים נמוכים, סיגריה בזוית הפה ומבט ממזרי של בסטיונר ממוצע בעיניים. כן, השבוע (שנפתח ב-13 ומסתיים ב-19 במאי) עובר סוף סוף כוכב מרס למזל טלה, סיבה נפלאה לחגיגה למי שרואה את גבו המתרחק וקמט מודאג בעיניים, מתיישב מולו ליד השולחן בבית הקפה.

כן, אחרי חודשיים של בלבול וערפול, מבוכה ושיכחה, ים של בלגנים קטנים ומרגיזים לקשתים, לדגיגים, לתאומים ולבתולות, הגיע הזמן לעבור שלב: כל מי שסבל בחודשיים האלה ממצבי רוח בלתי מוסברים, גלים מוזרים של דיכי לא מובן, צורך לשבור את הכלים או רצון לנסוע ולא לחזור לעולם (ושכולם יצטערו), מוזמן עכשיו להתיישב בנחת, לשתות קפה טוב ולראות איך חלק מהבלגן הזה מתרחק לכיוונם של אחרים, כמו טורנדו שסוף סוף מוצא לו מטרה אחרת ומניח לכם להתחבר מחדש ולאסוף את השאריות בעדינות.

מרס הוא הכוכב שאחראי על היוזמה, הכיבוש, העשיה והמימוש. הוא זה שמביא איתו את בשורת ביצוע ההחלטות שלנו ואפילו תוקע בקצה דגל קטן ואדום, בנוסח ראיתי, הייתי, כבשתי ושכולם יקפצו. אולי משום כך אני קורא לו מרס הערס. היצור הזה לא דופק חשבון לאף אחד. אולי בגלל זה כשהוא משפיע על מזלות מסויימים בזוית אסרטיבית במיוחד, הפיוז שלנו קופץ עם כל מגע והפתיל שלנו קצר במיוחד. המלה סבלנות לא קיימת בלקסיקון שלו וחמש דקות זה המקסימום שהוא נותן למישהו לפני שהוא מוציא צו פינוי, או יורה ישר מהשרוול, בלי להתאמץ בכלל.

להימנע מעימותים

ההשפעה של מרס עוברת עכשיו למקום אחר. הוא שולט על מזל טלה ולכן הטלאים יהנו עכשיו מהרבה אנרגיה אסרטיבית כמו שהם אוהבים. המאזנאים עלולים לחטוף אותו בפרצוף, ממש ממול, כשהוא ידגיש אצלם את כל נושא הזוגיות מצד אחד, אבל גם יביא איתו סערות ודרמות ליחסים. לסרטנים הוא יביא גל של אסרטיביות בנושאי קריירה ואת הגדיים הוא יכריח להשקיע עכשיו הרבה יותר בבית ובמשפחה.

אבל עוד לפני שהוא עובר למזל טלה, הערס, הוא יוצר מפגע לא קטן בתחילת השבוע, בדמותה של זוית פעולה בינו לבין כוכב פלוטו שנמצא במזל קשת. זו אחת הזויות היותר אלימות שיש בכוכבים וכדאי להיזהר במיוחד מכל פעילות שיש בה מאבקי כוח, עימותים מכל סוג ודרמות ועימותים. לזוית הזו יש ההשפעות רבות: היא מקצינה תהליכים וסכסוכים והופכת כל ויכוח למלחמת עולם. אלימות פיסית או מילולית שכזו עלולה לגרום לפירוק שותפויות וחברויות ואפילו לאירוע גלובלי לא פשוט. חשוב להיזהר מאוד שלא להצית שום גפרור, שכן הוא בהחלט יכול להדליק יער שלם.

מומלץ לחייך בנימוס גם אם קשה לכם, לדחות החלטות חשובות לזמן אחר ולמרות הצורך המתפרץ להעמיד אנשים על מקומם, כדאי לחפש את המקום שמתבונן מבחוץ ולא נוקט עמדה, אלא רק אחרי מחשבה עמוקה על הדברים. מי בעיקר מושפע מהמיקום הזה ועלול להיות מושפע מהזוית? מזלות טלה, עקרב, קשת ודגים.

שיפור בתקשורת

מה עוד קורה בשמים? בסוף השבוע הקרוב, עובר לו כוכב מרקורי למזל תאומים ומשפיע על התקשורת שלנו. אחרי חודש של תקשורת פרקטית ואפילו רומנטית משהו, נדמה שאנחנו חוזרים לקלילות המוכרת של התאומים, אותה קלילות שטוחה של סמול טוק חביב שזור בהומור, בדיחות קטנות שלא שמעתם ואולי אפילו היכרויות חדשות שמתרחשות להן באופן זורם ודינמי.

כדאי להתמסר לתקשורת הזו, בניגוד מוחלט לדרמות שמביא איתו מרס, לא לעשות עניין מכל דבר ומי יודע, אולי בסופו של עניין תכירו אנשים שמתאימים לכם ומבינים לא רק את ההומור שלכם אלא גם את מה שעומד מאחוריו. מי בעיקר יושפע מהתקשורת הזו? מזלות תאומים, קשת, דגים ובתולה.

מיקום נוסף ולא קל שמתרחש גם הוא בסוף השבוע הזה, אך משפיע בהמשך על השבוע כולו, הוא זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים כולם, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. זהו היבט מוזר, שעלול לטשטש הרבה החלטות יפות וקשרים משגשגים, להכניס ספק גם בליבו של המתלהב הגדול ביותר ופה ושם גם להרפות את ידינו.

מצבי הרוח שלנו עלולים להיות עכשיו לא ברורים ויעלו בנו שאלות כמו מהי משמעות החיים? לאן זורמים הנחלים? איך זה שיש גשם פתאום באמצע הקיץ? ולמה אולמרט לא מתפטר? זה הזמן לשאלות, כשהתשובות יגיעו רק בסוף השבוע.

חשוב להיזהר מהחלטות רגשיות ולא לאפשר לרגש להפעיל אותנו יותר מידי. כמיהות לא ברורות, געגועים כמוסים, שירים לכרית וצורך לדעת מי באמת אוהב אותי. כל אלה הם גם מסימני הזוית המוזרה הזו, שעיקרה הוא פנימי יותר מאשר חיצוני.
מה עושים? נצמדים לחיבוק מוכר שעוטף, לאנשים קרובים שמכירים אותנו כפי שאנו ובעיקר – לעובדות. רק הן ינווטו אותנו בשלום לאורך השבוע הקרוב לחוף מבטחים, עד שנדע שכל זה היה אשליה זולה, אילוזיה מתוך סרט איטלקי גרוע.

ועד שנלמד לבטוח בחושים שלנו לאפשר לעדינות הטמונה בהם לצאת, אבל לא לתת להם להתפרע ולשבור מבנים רגשיים עדינים, רק כי אנחנו רוצים לדעת היכן אנחנו עומדים –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully