וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחול הגדול

שלומי סנדק

11.5.2007 / 16:03

הם מקרינים שלווה ועצמאות, אבל כשהם לא באיזון יסבלו מדיכאון ומופנמות - תכירו את מי שמוקף בהילה בצבע אינדיגו

האנשים בעלי הילה בצבע אינדיגו (כחול עמוק) מתקשים להבין מדוע יש כל כך הרבה רוע ומלחמות בעולם. הם מאמינים ובצדק, שאם כולם יידעו את מה שהם יודעים בתוכם, יבוא הסוף למלחמות, להרס ולאלימות. עבורם, המימדים האחרים של הקיום הם לא פחות מציאותיים מהמימד שבו אנחנו חיים.

לא פעם, קל להם יותר להבין תפישות רוחניות מאשר תחומים טכניים או אנליטים. לא בדיוק מעניין אותם להבין כיצד מערכת ההפעלה של המחשב עובדת, מעסיק אותם הרבה יותר מהי הנשמה ומהו היעוד שלנו כאן על כדור הארץ. האינדיגו מבינים שבעוד שהמציאות הפיסית שלנו מוגבלת מטבעה, הרי שהמציאות הרוחנית היא אינסופית ולא פעם הם חשים בתוכה הרבה יותר נוח.

המטרה שלהם היא לחיות חיים רוחניים - יש להם צורך לא רק לדבר על זה, כי אם ממש לחיות ולממש אותם הלכה למעשה ביומיום. במצב של איזון, האינדיגו הם אנשים המקרינים שלווה, עצמאיים, תומכים, נאמנים ביותר ויצירתיים. אי אפשר להגיד להם מה לעשות, משום שהם מרגישים שהם עצמם יודעים הכי טוב איך לפעול. הגישה שלהם לחיים משלבת אהבה, הבנה, חמלה ויושר, תוך כנות והחלטיות.

לאינדיגו יש מערכת ערכים וחוקים פנימית שאליה הם הרבה יותר קשובים מאשר לנורמות המקובלות בחברה. אם הם 'נאלצים להתכופף' ולפעול בניגוד לאמונתם הפנימית, הם עשויים לצאת מאיזון

על תבונה ורגישות

האינדיגו רגישים באופן מיוחד, תמימים במידה מסויימת ומקבלים את העובדה שיש אנשים החושבים אחרת מהם. לעתים קשה להם להתעורר בבוקר, בעיקר כשמדובר במעבר חד ממצב של שינה למצב של ערות: האינדיגו מנצלים את מצב השינה לעריכת 'טיולים' במימדים האחרים, ולכן קשה להם 'לחזור' בבת אחת מבלי שתהיה להם את השהות המתאימה כדי 'לנחות' ברכות.

האינדיגו שמחים לעזור, אין דבר שמשמח אותם יותר מאשר לשמוע שהעזרה שלהם הוכחה כיעילה. כשהם באיזון, הם יודעים איך למצוא את האיזון בין הרצון שלהם להעניק, לבין הדאגה לאינטרסים שלהם. הם יודעים כיצד לפשר בין חוקי החברה לבין החוקים הפנימיים שלהם בצורה יצירתית ובונה.

מבחינה חברתית

האינדיגו לא אוהבים בילויים במקומות הומים או רועשים מידי. הם מעדיפים לבלות בחברת מספר מצומצם של חברים קרובים או בני משפחה, באווירה ביתית ורגועה. יש להם מספר מצומצם של חברים קרובים. הם אנשים ישרים ביותר, אם כי חשוב לזכור שהם נאמנים לנורמות ולחוקים האישיים שלהם יותר מכל. האינדיגו זקוקים לבילוי זמן עם עצמם מידי יום לצורכי תפילה, מדיטציה, כתיבה או פעילות יצירתית אחרת. אם הם לא מקפידים על כך, הם עשויים לצאת מאיזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מבחינה זוגית ואינטימית

עבור האינדיגו, אהבה מסמלת קשר רוחני עמוק ברמה של נשמה לנשמה: הם לא מבינים כיצד אפשר לעשות אהבה מבלי להרגיש כלפי בן הזוג רגשות עמוקים. הם זקוקים לבני זוג שיבינו את דרך חשיבתם המתקדמת, ושיעניקו להם את המרחב הדרוש כדי להמשיך ולחקור את המימדים הגבוהים אליהם הם נמשכים. חשובה להם החברות עם בן הזוג, אפילו יותר מהחשיבות שהם מייחסים ליחסי מין מלאי להט ותשוקה. זה לא שהם 'נגד' יחסי מים מלאי להט ותשוקה, להיפך. אבל זה לא יהיה הקריטריון העיקרי שלהם למערכת זוגית מוצלחת.

כשהם חשים בטוחים, האינדיגו הם מאהבים מעולים, חסרי עכבות או מעצורים. עבורם, סקס הוא חוויה קוסמית עמוקה של איחוד נשמות. האינדיגו מעדיפים מערכת זוגית אחת והומוגנית המבוססת על יושר, נאמנות, כנות וחברות. אבל גם בתחום האינטימי, אם יש ניגוד בין הנורמות המקובלות בחברה לבין הנורמות והערכים הפרטיים שלהם, הנאמנות שלהם תהיה לנורמות ולערכים הפרטיים שלהם.

קריירה ולימודים

האינדיגו מבינים שבעולמנו כסף הוא דבר חשוב, אך הם לא יהיו מוכנים להקריב את אמונתם או את עקרונותיהם בעבורו. הם לא אוהבים לעבוד קשה מידי בשביל הכסף, הם זקוקים לעבודה שהם מאמינים בה ובתרומתה לקידום הצמיחה הרוחנית האנושית.
לאינדיגו יש יכולת גבוהה לפתור את הבעיות הניצבות מולם, אם הם מפנים את תשומת ליבם פנימה ומקשיבים לקול הפנימי.

עיסוקים המתאימים לבעלי הילה בצבע אינדיגו:
- הילר, יועץ רוחני, הוראה.
- מוסיקאי, אמן, כתיבה, עיצוב.
- טיפול בילדים או בקשישים, חינוך מיוחד.
- עבודות שונות שתורמות לשיפור מצב האנושות.

איזון מול חוסר איזון

כשהם באיזון, האינדיגו מקרינים סביבם תחושה של שלווה, רוגע, אהבה והרמוניה. הם כאן על מנת ללמד את העולם מהו שלום ומהי אהבה, ועל מנת להראות לנו את הדרך אל מציאות טובה ואנושית יותר.

האינדיגו עשויים לצאת מאיזון:
- אם הם נאלצים להתפשר על אמונותיהם או ערכיהם.
- אם הם נאלצים לשהות במקומות הומים ורועשים לפרק זמן ממושך מידי.
- אם הם לא מקפידים על פעילות מדיטטיבית / תפילה / פעילות יצירתית על בסיס יומי.

במצב של חוסר איזון, הם עשויים לסבול מדיכאון, מופנמות, סגירות רגשית, שמרנות, עצב, בלבול ודאגנות מוגזמת, הם עשויים להרגיש ש'לא מבינים אותם', במקרים קיצוניים אף ייתכנו סימפטומים של הרס עצמי וחוסר יכולת למצוא את מקומם בעולם המציאותי. כדי לשמור על איזון, עליהם להקפיד להקשיב לקול הפנימי וללכת בעקבות האינטואיציה המפותחת שלהם. כדאי להם לזכור שאם הם יפנו את תשומת ליבם פנימה, הם תמיד ימצאו את התשובה.


הכותב עוסק מזה 10 שנים באבחון והכוונה על פי מיפוי ממוחשב של צבעי ההילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully