וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: להימנע מעימותים

יאיר טריבלסקי

4.5.2007 / 18:10

יאיר טריבלסקי מזהיר שזה הולך להיות שבוע לא קל ומציע לשים את הרגש בצד ולגלות סבלנות

השבוע שנפתח ב-6 ומסתיים ב-12 הוא בהחלט לא קל ומתזז למדי. חשוב להצטייד בסבלנות, לשנן מידי פעם 'אני חיובי, אני לא רב עם אף אחד, אני לא מסתכסך עם מי שיותר חזק ממני'. ואז לקנות לכם קרטיב קטן, ולפני ההליכה לים לזכור שכל החלטה שאתם מקבלים עכשיו עלולה להיות שגויה, אלא אם חשבתם עליה לפחות כמה פעמים.
כן, יש שבועות כאלה שמספר השינויים בשמים הוא לא קטן, ואתם עלולים למצוא את עצמכם עושים דברים שאפילו לא חשבתם ורבים עם מישהו שאין לכם מושג מיהו ועל מה הריב.. מוכר לכם? יפה. אז ככה:

האלמנט הבעייתי של השבוע הוא זוית העימות בין ונוס לבין פלוטו. ונוס היא הבלונדית הפרובוקטיבית, שכל הזמן עסוקה בעצמה, ברגשות ובזוגיות בכלל, ופלוטו הוא כוכב כוחני שעלול לגרום לה לריב עם הסביבה ולהכניס את כולם לעימותים, גם את כל מי שנמצא עכשיו במערכת יחסים כזו או אחרת ומרגיש שמתערבים לו, לא קולטים אותו ומפעילים עליו מניפולציות זולות כדי להשיג ממנו משהו.

הזוית הזו עלולה לגרום לנו להתעמת דווקא עם האנשים שאנחנו אוהבים, ובעצם לריב עם כל מי שנמצא מולנו. חשוב לספור עד עשר לפני כל עימות, לא לקחת סיכונים מיותרים בכבישים או בחשבון הבנק ולחשוב פעמיים לפני כל פעולה, בעיקר כזו הקשורה לרגש. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב וקשת.

לשים את הרגש בצד

אלמנט בעייתי נוסף השבוע, בעיקר בתחילתו, קשור לתקשורת שלנו. מרקורי כוכב התקשורת היה בסוף השבוע הקודם בזוית פעולה לסטורן, מה שגרם לתחושת בדידות מסויימת ואובר מטלות: לא הספיקה להתפוגג לה הזוית הזו, וכבר הוא נכנס לזוית פעולה עם נפטון, המערפל הגדול, והחיים הופכים רגשניים לגמרי.

החשש הוא מאיבוד פרופורציות מוחלט: אנחנו עלולים לקחת הכל באופן רגשי ואישי, וכל פיפס מזיז אותנו ימינה ושמאלה, כמו בקרוסלה, ובלי שליטה. חשוב לשלוט על התגובות שלנו, לזכור שאנחנו לא ממש מאופסים או ממוקדים, ולתת לרגש לצאת החוצה. אבל כדאי לשים את הרגש בצד כשאנחנו צריכים לקבל החלטות מעשיות או כאלה הקשורות לכספים.
אולי בכלל צריך לדחות את ההחלטות שלנו לשבוע הבא, בעיקר את החשובות שבהן? זה נכון בעיקר אם אתם שייכים למזלות תאומים, בתולה ודגים.

המיקום המעניין של השבוע – ונוס, אותה בלונדית סקסית ואסרטיבית, אחרי שגמרה לריב עם פלוטו, היא לוקחת את הדברים שלה (כו-לה מזוודה קטנה וניילון עם סירים ומחבתות) ועוברת לה בשקט למזל סרטן.

היזהרו מאכילת יתר

מהשבוע הרגשות מקבלים תפנית מסויימת: לאחר כחודש שלם במזל תאומים שם גרמה לנו לפלרטט בלי סוף ולנהל שיחות קלילות על מהות החיים, היא הופכת אותנו לרציניים יותר בכל מה שקשור לקשרים רגשיים, מופנמים יותר, זקוקים להרבה יותר בטחון אישי ורגשי ואולי גם קשורים יותר לבית ולסובב אותו.

כן, זה הזמן להשקיע יותר בבית ובסביבה, להתחפר מעט, אבל להיזהר מאוד מסביבת המקרר ובעיקר מאזור המתוקים שעלולים לשלוט בדימיון שלכם בשבועות הקרובים. עצה שלי – למה לחפש צרות? נסו לא לקנות מתוקים כאלה בשבועיים-שלושה הקרובים, או לשים מנעול על המקרר. בכל מקרה, זהירות - סכנה של אכילת יתר בהחלט מרחפת באוויר. מי בעיקר יושפע מהמעבר של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

ואחרון אחרון ובהחלט חביב – מרקורי כוכב התקשורת מנער את הרעמה, מכניס את הסלולרי לכיס ומדווש לו למזל תאומים. זה אומר שהתקשורת שלנו שהיתה כל כך מעשית ופרקטית ואפילו רומנטית בשבועות האחרונים, משתנה מעט. כעת הזמן לשים את הדגש על כל מה שקשור למלים בכלל ולקלילות בפרט.

זמן מצויין להגיגים אחרי חצות, לחיבוטים מילוליים עם לילה, לשיחות נפלאות עד השעות הקטנות ולהרבה מלים שעד עכשיו ניסו לגעת ועכשיו גם מצליחות לשם שינוי. הגיע הזמן לדבר חברים, ועל הכל! מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

מה עוד צפוי לנו השבוע?

הטלאים מתכוננים במרץ לקראת החזרה למרכז האקשן, ועד אז – הרבה זהירות, בכבישים ובכלל. בקרוב זה יגיע.

השוורים לומדים להשקיע קצת יותר בנושאי כספים, לקבל עצות טובות וגם לצאת לקניות.

התאומים עוברים מקצה שיפורים עם מעברו של מרקורי למזל שלהם ומעכשיו – השמים הם הגבול. למלים.

לסרטנים קורים דברים טובים, כשונוס עוברת למזל שלהם ומביאה איתה ים של פרגון אהבה וסיוע. נצלו אותה עד העצם!

ימים לא קלים עוברים על האריות, בגלל זויות פעולה של השמש עם סטורן ובהמשך גם נפטון. זמן להתכונן לכך שבקרוב תצטרכו להתעמת עם דברים שעד עכשיו דחיתם.

למאזניים יהיה שבוע קליל יותר, בגלל מעבר מרקורי לתאומים והרבה אמביציה בעקבות ונוס.

העקרבים צריכים לשמור על עצמם ועל הפה שלהם: גלו שליטה!

הקשתים יוכלו סוף סוף לחזר בכיף ולדבר על הכל כשמרקורי ממול.

הגדיים יקבלו בונוסים חביבים במערכות היחסים שלהם. אם אתם לבד עדיין – צאו לים של היכרויות חדשות!

הדליים ישקיעו עדיין לא מעט בבית ובמשפחה בגלל השמש במזל שור, אבל מעבר מרקורי לתאומים מחזיר את הרומנטיקה לתמונה.

והדגיגים – מרס עדיין במזל שלכם, מה שאומר שכדאי להשתמש בו לכל הפעילות ששכחתם או לא הספקתם, לפני שיתנדף לו... עשו רשימה – וצאו לאקשן!

ועד שנבין שכולנו חלקים מאותו השלם, ומה שמפעיל אותך השבוע יפעיל אותי בעוד חודש ולכן כדאי פשוט לחכות בסבלנות –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully