וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמצן

29.4.2007 / 13:24

הוא מיוצג על ידי האנרגיה של מזל שור ומתעסק בנושאים הקשורים לעבודה, כסף ורכוש - שגיא מנדלבוים על קלף מלכת המטבעות בקריאה הקלטית

כמו כל קלף חצר, קלף מלכת המטבעות לא ייתן לנו תשובה ישירה לשאלה, אלא יציג את הלך הרוח שבו נמצא השואל, את הדברים אליהם הוא נמשך יותר ואת הדברים שפחות אהובים עליו. זו טעות נפוצה לחפש תשובה של "כן" ו"לא" בעת פתיחת קלף חצר. לא נוכל לקבוע אם יקרה דבר בחיי השואל, אלא רק לשער שהמשיכה שלו לנושאים מסויימים תתחזק ואילו סוגיות אחרות יוזנחו לזמן מה.

מלכת המטבעות מיוצגת על ידי האנרגיה של מזל שור, אחד מארבעת המזלות המייצגים את האנרגיה הנשית. האנרגיה הנשית היא האקטיבית, זו שעושה, פועלת, מבצעת ונותנת מעצמה בלי גבולות. האנרגיה הנשית היא זו שמשמרת את הקיים ויוצרת יציבות.

קווים לדמותו של השואל

כפי שמזל שור מונע על ידי הצורך ביציבות כלכלית, כך גם השואל שלנו. מרבית הפעולות שלו נובעות מהצורך ביציבות והוא יפעל רבות כדי להשיג ביטחון כלכלי. אם הוא ירגיש חוסר ביטחון במקום העבודה, סביר להניח שיתפטר ויחפש מקום עבודה אחר.
לכן השואל עובד במקום מסודר, שמבטיח לו משכורת טובה וקבועה. השואל הוא אדם שיודע לעבוד בחריצות, לא מפחד מעבודה קשה ומבין את המשוואה הפשוטה: עבודה-כסף-ביטחון.

עם זאת, יש לשואל תחושה של חוסר, למרות שזה בדרך כלל רחוק מהאמת. הוא ירגיש צורך תמידי לחסוך ויחיה בצמצום, כמעט ללא הוצאות. היתרה בחשבון הבנק תמיד תהיה בזכות, אך בחיים הוא תמיד יחיה בחוסר.

השואל הוא אדם פשוט, שחי חיים פשוטים. הוא לא אוהב להסתכן והמוטו שלו בחיים הוא: "מה שרואים זה מה שיש". הוא לא רוצה להסתבך ולא אוהב הרפתקאות. לא מעניינים אותו מיסטיקה ורוח, אלא רק מה שיש ביד, מה שבטוח, מה שאפשר לראות ולשלוט.

אחת התכונות החזקות שלו היא העקשנות ופעמים רבות תכונה זו שומרת עליו ומאפשרת לו את היציבות שאותה הוא מחפש. הוא גם אינו אדם של שינויים ופעמים רבות יסתמך על ניסיון העבר ועל המוכר, גם אם ניסיון זה כבר אינו רלוונטי.

נוכחות השואל מאד חזקה. לא ברור מדוע, אך כשהוא נכנס לחדר מיד מבחינים בו. זה לא תמיד רק עניין פיסי ופעמים רבות זהו עניין אנרגטי - הוא פשוט מושך את תשומת ליבם של האנשים מסביבו.

השואל אוהב אמנות ויופי. הוא יודע להעריך יופי ויש לו חוש לאמנות. עבורו אמנות היא השקעה טובה, שכן היא משלבת יופי לצד שמירת הערך הכספי של ההשקעה. מהמקום הזה הוא יחפש בן זוג נאה וייצוגי, שיהיה היהלום שבכתר. אבל פעמים רבות הוא יחפש בן זוג שהיופי שלו הוא פנימי - פשוט ואמיתי.

נושא נוסף שחשוב לו הוא אוכל. עבור השואל האוכל הוא סמל החיים ותענוגות החיים ובן זוג שיודע לבשל טוב יכבוש את ליבם בקלות. השואל הוא רכושני בצורה מוגזמת וצריך להיזהר מהנטייה שלו להאמין כי הדברים שייכים רק לו. הדבר בולט במיוחד בזוגיות, שבמסגרתה הוא יקנא לפעמים יתר על המידה.

הזיקה של הקלף

לקלף מלכת המטבעות יש זיקה למצבים הנוגעים לעבודה, כסף ורכוש. לקלף יש זיקה לשאלות העוסקות בפרנסה ובמקום העבודה. ברוב המקרים, כאשר יוצא הקלף בקריאה, הוא מרמז על כך שנושא הקריאה נתפס בעיני השואל כקיומי וחשוב עבור השואל כדי ליצור יציבות בחייו.

אז מה צריך בשביל שקלף מלכת המטבעות יתממש בעולם החומר? כמו כל קלפי החצר, גם לקלף מלכת המטבעות חסר את הכוח "לרדת לקרקע". הקלף מייצג אמנם הזדמנות, אבל חשוב שהשואל יידע מה עליו לעשות כדי שהיא תתממש. בקלף זה השואל צריך להתחיל להיות יותר מעשי. עליו להיות ישיר, אמיתי ולא לפחד לעבוד קשה כדי להשיג תוצאות.

הכיוון שאליו הולך השואל (הקלף הראשון בקריאה הקלטית)

בתקופה שהוגדרה, השואל צריך ליצור יציבות חומרית בחייו ולהיות כל כולו ממוקד בבניית יסודות חזקים בכל תחום, שיבטיחו לו שקט כלכלי בעתיד. אנו צריכים לצפות שהוא ינסה ליצור יציבות בכל הנוגע לנושא הקריאה, כי הוא יעבוד קשה ואף יקריב מעצמו ומהנוחות שלו כדי שבעתיד תהיה לו היציבות והשקט הנפשי שהוא מחפש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מסר לשואל

עם זאת, קלף מלכת המטבעות הוא מסר לשואל, שקורא לו להבין כי בתקופה שהוגדרה יש לו נטייה להיות חומרי מידי, להתגונן, לפחד מחוסר היציבות וכתוצאה מכך לנקוט בפעולות מוגזמות שמונעות ממנו ומהסביבה שלו לנוע קדימה וליהנות ממה שיש. לשואל יש חכמת חיים ואינטואיציה מפותחות. אם הוא ילמד להקשיב להם במקום להקשיב לפחדים שלו – הצלחתו מובטחת.

הגורמים המפריעים לשואל (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (קלף מספר 3 בקריאה הקלטית):

הדפוס השלילי של הקלף מראה דרך אילו "משקפיים" שליליים רואה השואל את הנושא שעליו נשאלה השאלה. קלף מלכת המטבעות מראה שהשואל מפחד לאבד את היציבות ומתחיל לפעול ממקום של התגוננות. התוצאה היא שהשואל הופך להיות סגור, קמצן (גם ברגשות) ומערב שיקולים כלכליים בכל תחום. כך, למשל, השואל עלול להכניס גם שיקולים כלכליים לחיי הזוגיות ולפעול לא מתוך אהבה, אלא מתוך יצר הישרדות ופחד לאבד.

הצדדים השליליים של קלף מלכת המטבעות, שמתחזקים כאשר הקלף מקבל משמעות הפוכה או כשהקלף עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כמו קלף 2 בקריאה הקלטית):

הבעיה הגדולה הקיימת אצל השואל ומייצג אותה הקלף היא הפחד לנוע קדימה. הוא מפחד להיכשל ולאבד את כל מה שיש לו. זהירות היא אמנם תכונה טובה, אבל כאן היא מוגזמת ומונעת מהשואל לחיות כמו שצריך.
עם זאת, מלכת המטבעות יכולה להצביע על נטייה מוגזת לחיפוש אחר הנאות החיים (בעיקר מין ואוכל), לעקשנות, קנאה ורכושנות. השואל צריך להיות ער לנטייה הזו, כיוון שאם הוא ייתן לה ביטוי, הוא עלול לאבד את כל מה שיש לו.

המסר של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר לשואל בקלף הזה הוא ברור: השואל חייב להקשיב לתחושות הבטן שלו ולא לפחדים שלו. עליו לבנות את היסודות, לחפש יציבות ולפעול כדי להגשים אותה. אבל עליו להיות ער לכך שיש לו פחד לאבד את מה שיש לו, מה שיכול למנוע ממנו להתקדם ליעד שאליו הוא רוצה להגיע.

השואל בעיני החברה (קלף מספר 8 בקלטית)

החברים, בני הזוג, קולגות לעבודה, המעסיקים או כל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואים בשואל אדם חביב, המכיר את הנאות החיים ומהנה לשהות במחיצתו. החברה יודעת כי אפשר לסמוך עליו ופעמים רבות הוא יהיה קול ההיגיון שמחזיר לקרקע.
עם זאת, החברה הייתה רוצה שהוא יהיה קצת יותר פתוח לנושאים שאינם תמיד תואמים את קול ההיגיון, כמו מיסטיקה ופסיכולוגיה.

הפחדים והתקוות של השואל (קלף מספר 9 בקלטית)

השואל מפחד להיכשל ולאבד את כל מה שיש לו. הוא מפחד מפני העתיד הלא ידוע וחושש לפעול וליזום. עם זאת, השואל רוצה לפרוץ קדימה, לקחת סיכונים, להצליח בגדול ומקווה כי יוכל להרשות לעצמו יום אחד לעשות את זה.


הכותב שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! מעביר קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully