וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - זמן לחשבון נפש

יאיר טריבלסקי

27.4.2007 / 16:33

יאיר טריבלסקי מציע לכם לבחון את מערכות היחסים שלכם, אבל להימנע מדרמות מיותרות

סוף השבוע הקודם היה לא קל. ונוס שהיתה בזוית פעולה לאורנוס עשתה שמות ביחסים רעועים, גרמה למי שלא שיש לו ספקות לקחת פסק זמן ממערכת יחסים זמנית או הראתה לאחרים שהקשר שלהם מספיק טוב בכדי שיוכלו להשקיע בו יותר.

ייתכן וגם בתחילת השבוע הזה (שנפתח ב-29 ומסתיים ב-6 במאי) עוד תורגש הזוית הזו. לכן זהו זמן מצויין לחשבון נפש אמיתי בכל מערכות היחסים שלנו, בעיקר אלה הקשורות לתחום הזוגיות. מצד שני, דווקא בסוף השבוע הזה עובר כוכב מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל טלה הפזיז למזל שור המחושב והחיים הופכים להרבה יותר מעשיים, מלאים בפרטים קטנים ועובדות של כאן ועכשיו.

ומה הלאה? על פניו נראה השבוע הזה קצת פזיז ואסרטיבי, בעיקר בתחילתו. זו תהיה ההקדמה לשבוע שלאחר מכן, שיווצרו בו חילופי מיקומים בין כמה כוכבים וזויות פעולה רבות.

הזוית המשמעותית השבוע היא הצמידות בין כוכב מרס לכוכב אורנוס במזל דגים, שמגיעה לדיוקה ביום ראשון. מרס מייצג בחיינו את הדרייב והצורך לעשות ולפעול.
אורנוס הוא כוכב בעל השפעה אימפולסיבית ולא צפויה והצמידות בין השניים האלה עלולה להביא איתה כמה וכמה השפעות לא קלות.
חוסר שקט, עצבנות מסויימת, חוסר יכולת להתרכז ולהתמקד במה שחשוב באמת – כל אלה, ביחד עם הרצון לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שתכננו, והרצון לנתק קשרים או להשיג קצת יותר ספייס וחופש אישי, הם חלק מהזוית הלא קלה הזו.

חשוב מאוד דווקא עכשיו לשמור על קור רוח ולא להיכנס לדרמות מיותרות, שישאירו אתכם עם מילים קשות שאמרתם, מילים שאי אפשר למחוק. מי בעיקר עלול להיפגע מהזוית הזו? בני מזל טלה, דלי, מאזניים, אריה, ודגים.

נשמע מתזז למדי? בהחלט. אבל עוד לפני שתספיקו להגיד אולמרט, יום לאחר מכן, בשני, נוצרת זוית פעולה חדשה בשמים: אותו כוכב מרס, הערס השכונתי עם המכנסיים בגובה הרוכסן, יוצר זוית פעולה חדשה ואקטיבית עם יופיטר, זה שאין לו גבולות, ורק מחפש לו אתגרים חדשים.

בעיקרון זו זוית טובה ואפילו שמחה למדי, אלא שהיא עלולה להביא איתה אופטימיות יתר וחוסר זהירות, שני אלמנטים שכל משקיע בורסה בינוני כבר למד על בשרו להיזהר מהם כמו מאש. דווקא עכשיו כדאי לשים ברקסים עוד לפני אפילו שנותנים גז ולהיזהר מאוד בכל פעולה כספית שנראית פתאום מבטיחה מידי.

גם מסע קניות אינטנסיבי בקניון הקרוב עלול להיות בעייתי, בעיקר כשחוזרים הביתה ורואים שזה לא מה שציפיתם לו. סכנה נוספת היא בפעילות פיסית וספורטיבית. בגלל ההחלטות הפזיזות שלנו, אנו עלולים לקחת סיכונים מיותרים ולהיפגע. מי בעיקר עלול לסבול מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, דגים וקשת.

מרקורי עובר למזל שור

כאמור, התקשורת שלנו נמצאת דווקא במגמת שיפור. מרקורי כוכב התקשורת נע באיטיות רבה יותר במזל שור כשהוא מהורהר משהו, מתעכב מעט על כל אחת מהתוכניות והיוזמות של השבועות האחרונים, נד בראשו מידי פעם ועושה איקס כמעט על כולן.

כן, כדי לממש צריך לבנות משהו אמיתי, עם בשר, משהו שנמצא כאן ועכשיו ולא כזה שנרקח לו בלהט האדרנלין שמרקורי שהה לו במזל טלה. אבל פה ושם צצות להן בכל זאת כמה אפשרויות חדשות, ומרקורי הנאמן והשוורי שלנו ידאג לכך שהן יגיעו למקומן בשלום ואף ימוצו עד הטיפה האחרונה. מי בעיקר יהנה ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

ומה לגבי שאר המזלות?
אצל בני מזל שור התקשורת משתפרת.
לבני מזל תאומים, החיים הופכים למעשיים יותר ואפילו שמחים לפעמים.
בני מזל סרטן, בעיקר אלה שיעיזו לצאת החוצה מתוך השריון, יזכו להצלחה יחסית ופרגון על יוזמות חדשות.
לאריות זהו שבוע אתגרי וקרייריסטי, עם אפשרות לשדרג את התדמית שלכם ולהצליח בגדול אם תשקיעו בקטן...
בני מזל בתולה עדיין חווים סביבם לא מעט דרמות וכיסוחים לא קטנים בגלל כוכב מרס, אבל מרקורי במזל שור מאותת לרומנטיקה שאפשר לחזור.
לבני מזל מאזניים צפוי שבוע קליל עם הרבה מילים, שכדאי ליהנות ממנו שכן כבר בשבוע הבא החיים יהפכו הרבה יותר רגשיים ויחזירו אתכם הביתה.
לעקרבים זהו זמן להשקיע הרבה יותר במערכות היחסים שלכם, כשגם השמש וגם מרקורי במזל שור שממול.
לקשתים היזהרו מהתרגשות רבה מידי והתלהבות יתר, חכו בסבלנות.
לגדיים כדאי לרוץ קדימה ולקחת יוזמות חדשות.
לדליים מומלץ להיזהר משבירת כלים וניתוקים מיותרים.
לדגיגים, קדימה הסתערו עם כל האנרגיה שלכם על פרוייקטים ואתגרים, לפני שיהיה מאוחר.

ועד שנתאושש מהמנגל שעבר ונכין מספיק עצים למדורת ל'ג בעומר –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully