וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע – רגישות יתר

יאיר טריבלסקי

20.4.2007 / 12:50

אגרסיביות, קושי בתקשורת ושינויים במצב הרוח. ונוס פוגשת את אורנוס ויאיר טריבלסקי מציע לכם להעביר את החג בלי להיכנס לעימותים

השבוע הזה שבין ה-22 ל-28 באפריל, עלול להיות שבוע לא קל, טלאים. כוכב מרס במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גדולה שמקשה על קבלת החלטות נכונות, עם לא מעט כעסים מזדמנים כשדברים יוצאים משליטה ובהמשך גם צמידות עם כוכב אורנוס, שמביאה איתה ים של מתחים ולחצים מכל הסוגים.
בנוסף, ממש ביום העצמאות עצמו, נמצאים מרס וונוס בזוית קשה. מה שאומר שיום דיסהרמוני ולא קל עומד לעבור על כוחותינו ומכיוון שהזוית הזו מלווה את השבוע כולו, כדאי לעמוד על המשמר ולא להגזים בפעילות או בתגובות קיצוניות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה מאזניים וגם שור.

ונוס יוצרת בתחילת השבוע זוית קשה עם אורנוס, אלמנט שעלול להביא איתו ניתוק רגשי או שניים ודיאלוג לא פשוט ביחסים. ונוס אחראית על כל תחום הרגש בחיינו, מה שאומר שכדאי דווקא עכשיו לחשוב פעמיים לפני שכועסים על איזו שטות, כי כו-לם רגישים וכל גירוי קטן כזה עלול לגרום למלחמת עולם גדולה, בעיקר בתחילת השבוע. מה עושים? הולכים על בהונות או קליפות ביצים (מה שיש יותר בבית) ומנסים לשלוח נשיקות באויר בכל פעם שמפלס האדרנלין והכעס נמצא בעלייה. מי בעיקר צריך להתאפק? מזלות שור, מאזניים, תאומים ודלי.

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור, עלול להאט את התקשורת של השבועות האחרונים ולגרום לנו להוריד הילוך. מעתה נוכל לראות הרבה אנשים איטיים שמדברים לאט מסתובבים בינינו ומנסים לברר עם עצמם מה הם תיכננו לעשות לפני שאיבדו פוקוס. ואכן, מי אמר שצריך את כל החיפזון הזה שעברנו עם מרקורי והשמש בטלה? האביב כבר עבר לו, כך נדמה, ורק לפעמים מגיעים ימים של חורף גשום או קיץ מוחלט, עדות מוזרה לכך שגם עונות השנה השתגעו לגמרי ולא רק אנחנו. גשם, שמש, רוח – הפכנו לארץ טרופית קטנה, על כל המשתמע מכך, כולל מצבי הרוח המשתנים באותה המהירות.

בילוי סולידי בחג

מעברו של מרקורי לשור יהפוך את התקשורת שלנו למעשית ופרקטית יותר ומאוד ממוקדת. זה הזמן לתרגם את מה שעובר עלינו למעשים בשטח ואת החג הזה לעבור בהנאה בלי יותר מידי כעסים בגלל הפקקים, או עצבנות בגלל צפיפות יתר. עדיף דווקא לבחור בבילוי סולידי.
מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? בני מזל עקרב יתבטאו טוב יותר ביחסים קרובים, השוורים ילמדו לדבר ולא לשתוק כשמזכירים רגש, האריות ירגישו צורך מוזר לברבר יותר מדי והדליים ינהלו שיחות עירניות דווקא עם בני הבית והמשפחה.

ומעבר לזה? חג העצמאות מביא איתו מצב כוכבים לא קל, שאולי ילווה גם את השנה כולה. ניתוקים חדים, גישה אגרסיבית, שינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות קיצוניות – כל אלה פוגשים אותנו לא רק במפת המדינה השנה הזו, אלא גם בחיינו האישיים. מרקורי בשור הוא מעין קרן אור מסויימת שמביאה איתה תקשורת זהירה יותר, הקשבה רבה יותר ופחות התלהמות.
המילים שלנו הן חומר הנפץ שהורס כל רגע יפה, אבל הן גם הדלק לשכוח את הכאב. אם נזכור את זה - אולי נרוויח משהו, למרות כל המילים שכבר נשמעות בנאליות, עד שנחווה אותן פנים מול פנים.

ועד שנגיע עייפים ורצוצים אל אי התנועה החביב עלינו, חסרי נשימה ומצויידים בצידנית ענק, חמישה ילדים צורחים, שלושים קילו בשר של חינאווי, חותנת והכלב בוזי –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully