וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מרגש

יאיר טריבלסקי

12.4.2007 / 16:44

על פניו, השבוע שבין ה-15 ל-21 באפריל חביב למדי. השמש שוהה לה עכשיו במזל טלה, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לפעילות, לעשייה ובעיקר להרחבת אופקים למקומות לא מוכרים. זמן לפתוח דלתות חדשות ולהיכנס למקומות בהם עוד לא הייתם. כדאי לנצל את הזמן הזה משום שזהו השבוע האחרון שבו השמש שוהה במזל טלה השנה, ולכן כל מה שכרוך בהתלהבות, ריגושים, פרוייקטים קצרי טווח ויזמות חדשות שאפשר לראות את סופן, מצריך מהירות בפעולה, כדי שלא לאחר את המועד.

על מי בעיקר משפיע מיקומה של השמש עכשיו? על מזלות אריה ודלי, טלה ומאזניים.

לקראת סוף השבוע עוברת השמש למזל שור, וזה הזמן להתחיל לתכנן לכם יומולדת, שוורים. מכיוון שהשור הרומנטי פשוט מת על מסיבות הפתעה, אם יש לכם שור בבית במשפחה או בסביבה, כדאי כבר עכשיו לחשוב על מתנה בשבילו, רצוי בצבעי פסטל רכים, כזו הקשורה לאוכל או לריח טוב, שני דברים שהשור אוהב במיוחד.

אבל מבחינת הטלאים זה אינו סוף פסוק, כמו גם מבחינת המאזנאים. על פניו, זהו שבוע רגשי ואפילו רגשני, שהופך מתוח לקראת סופו. מרס שליט מזל טלה שוהה עכשיו במזל דגים, אלמנט שעשוי להביא איתו עצבנות וחוסר שקט, כעסים קטנים וריבים גדולים, ולכן כדאי לשחרר לחצים עם מינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית. חשוב במיוחד עכשיו לשים את הדגש על איפוק ושליטה, שתי מילים שמראות היכן נקודת התורפה שלכם עכשיו, טלאים, והמיקום הזה ישפיע כמובן גם על הדגים.

בני המזל הזה יזכו עכשיו להרבה אנרגיה לעשייה, אבל גם למינון גבוה של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר חלק מהלחצים ולהיזהר במקביל שלא לריב עם אנשים שנמצאים ממול או ליד. סערות כאלה עלולות לפקוד גם את בני הבתולה, הקשת והתאומים, שמושפעים גם הם ממיקומו של מרס. נסו לחשוב פעמיים לפני שאתם מתפרצים או מגיבים ולא להיסחף.

ונוס שוהה לה במזל תאומים, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לאהבה ולרגשות שלנו, והופכת אותם למשהו קליל ונינוח יותר. כן, הגיע זמן הפלירטוט, קצת מאוחר יחסית, זה נכון, אבל רק עכשיו אחרי פסח אפשר להתפנות ולהוריד את הקילוגרמים האלה, ולהתחיל להתמסר לאהבה בלי להכניס את הבטן. זמן מצוין ללמוד כמה משפטי פתיחה, להירשם לאתר היכרויות באינטרנט ולהתחיל לעשות עיניים.

במקביל כדאי להיזהר עכשיו מזווית פעולה שנוצרת השבוע בין ונוס למרס, שעלולה להביא איתה ויכוחי אוהבים וריבים טורדניים ביחסים קרובים. חשוב להיזהר שלא להיסחף, להיזהר מפרינציפים נוקשים ועצים שקשה לרדת מהם, ולזכור שעודף אדרנלין יכול גם לשפר את חיי המיטה שלנו, גם אם פה ושם רבים. אבל לשבור את הכלים וללכת? זה בהחלט לא מומלץ. מי בעיקר מושפע ממיקומה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

תנו לאהבה להכנס חברים, אבל נסו שלא להתווכח או לריב איתה, פן תאבדו את כל הקופה.

לא להיסחף

התחום המקצועי והלימודי מודגשים השבוע אצל בני מזל עקרב, וכדאי להשקיע בהם קצת יותר. השמש ומרקורי במזל טלה שמים את הדגש על כל מה שקשור למחוייבויות שלכם, עם הרבה אחריות אישית. מרס במזל דגים לעומת זאת, הופך את הכל לרגשני ורומנטי. מערכות היחסים של בני מזל קשת הופכות משמעותיות במיוחד: הירח במזל תאומים שם דגש על דיאלוג זוגי. זמן טוב להעמיק קשרים קיימים, ואם אין לכם קשר כזה - להגדיר את הדרישות שלכם ולצאת ולהכיר.

נושאי בית ומשפחה מודגשים כעת אצל הגדיים, הרומנטיקה מתחזקת אצל הטלאים, בני הסרטן פותחים את הראש ומרחיבים אופקים ולומדים משהו חדש, והבתולות שורדות איכשהו את כל הלחצים, ואפילו מצליחות לקדם אמביציה וקריירה.

כן, יש לא מעט אקשן בשמים. ועד שנדע לחבר את אלה עם אלה, ולהבין שכולנו יחד הננו חלק מהרמוניה גדולה שבה לכל חלק יש משמעות, ועלינו רק לנסות ולהבין אותו ואת ההקשרים לזולת –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully