וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אופטימיות קוסמית

יאיר טריבלסקי

6.4.2007 / 16:16

יאיר טריבלסקי מציע שתתכוננו לשינוי: ונוס במזל תאומים תביא לפלירטוט אביבי ומרקורי במזל טלה ישפר את התקשורת

השבוע הזה שבין ה-8 ל-14 באפריל עומד בסימן של שינוי מגמה, בעיקר לטובה.
הדברים משתנים עכשיו, האנרגיה שלנו משתנה, מזג האויר משתנה ואפשר לומר שאפילו מצב הרוח משתנה בהדרגה ואינו כמו בשבועות האחרונים. כל זה קורה ביחד עם האביב הזה שמשתנה ממש לנגד עינינו. אותו אביב שבקרוב כבר אפשר יהיה לקרוא לו קיץ, כי הנה הוא עוד לא הספיק להגיע וכבר נגמר, השובב.

התקשורת שלנו היא הראשונה שמשתנה השבוע. לאחר חודש שבו שהה מרקורי במזל דגים והביא לתקשורת רגשית ורגשנית עם לא מעט מצבי רוח משתנים במהירות הבזק, והפך כל דבר שקורה למשהו אישי ורגשי, עובר לו מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל טלה, והכל משתנה.

מזל טלה שייך למזלות האש ואכן זה מה שיאפיין השבוע את התקשורת שלנו: הרבה אש ופלפל, בדיחות שלפתע נזכרים בהן וריח של ים, ובעיקר משהו אופטימי ושמח שלא ממש היה שם קודם. כן, החיים משתנים, ומרקורי מביא איתו לתקשורת שמשתנה את כל הדברים השמחים האלה, ואפילו עוד כמה.

אולי עכשיו הגיע הזמן לדבר באמת על מה שעובר עלינו ומה שמרגיש לנו בבטן, ולהגיד לאנשים האהובים עלינו את מה שבאמת מתחשק לנו (רמז – מורכב משלוש מלים...) ואת מה שבאמת היינו רוצים לעשות. כן, מרקורי במזל טלה הופך את התקשורת שלנו לישירה יותר, בלי פוזות ומשחקי כוח וגלגולי עינים: מה שאתה רואה - זה מה שיש ועכשיו תסתדר עם זה. מי בעיקר יושפע מהמיקום החדש של מרקורי? המזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר השני של השבוע – מעברה של ונוס למזל תאומים - מביא איתו בשורה של הקלה ונעימות. ונוס מייצגת את עולם הרגשות שלנו, בעיקר את אלו הקשורים למערכות היחסים שלנו. למזל שור הביאה איתה ונוס חודש של אכילה מרובה ואהבה, עם כובד מצוי באויר והרבה רומנטיקה מהסוג הכבד של פעם.

אבל כעת הכובד נעלם: ונוס עוברת למזל תאומים, והקלילות חוזרת ובגדול. כעת הזמן לתת לרגש ביטוי עדין וקליל, בלי הכובד שהיה שם קודם ולתת עדיפות למלים שלכם, בעיקר למלים החמודות והמקסימות שונוס מביאה איתה, כאלו שפותחות את הלב. זמן טוב לפלירטוט אביבי נעים, לחיזור מאסיבי, לרגש אינטנסיבי ולמילוליות אסוציאטיבית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? המזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

אהבה, קלילות ורומנטיקה

ומה לגבי יתר המזלות? איך הם יושפעו השבוע מתזוזת כוכבי השמים? אז ככה:

בני מזל טלה:
תסבלו ממצבי רוח משתנים בגלל מיקומו של כוכב מרס, שליט המזל שלכם, במזל דגים. השינוי הזה לא קל, אבל השמש ומרקורי המצויים במזל שלכם יביאו לפיצוי קטן בדמות אקשן גדול. שימו דגש על פעילות, והרבה.

בני מזל שור:
תהפכו לקלילים יותר מהרגיל, כשונוס במזל תאומים תהפוך אתכם להרבה יותר תקשורתיים ומילוליים. מי אמר שגם שור לא יכול ללמוד לדבר?

בני מזל תאומים:
ובכן, ונוס במזל שלכם מביאה איתה ים של בונוסים חדשים. זמן לאהוב, להיות נאהב, להתאהב וכל הטייה נוספת של הפועל המוזר והבלתי אפשרי הזה.

בני מזל סרטן:
תגלו פתיחות אמיתית לרעיונות חדשים ותעסקו בתכנון נסיעה קרובה.

בני מזל אריה:
זהו השבוע האחרון של השמש במזל טלה וזה הזמן לאקשן, אקשן, ושוב אקשן: כל הגורע – מפסיד.

בני מזל בתולה:
עליכם להזהר מאוד מריבים וסכסוכים במערכות היחסים, רצוי שלא תתכסחו עם כל העולם. בסך הכל, מי יפסיד מזה אם לא אתם. וכן, כדאי גם להפסיק עם הציניות הזו.

בני מזל מאזניים:
זה השבוע שלכם - קלילות, רומנטיקה וכייף חיים. צאו לשמוח.

בני מזל עקרב:
הרבה רומנטיקה באויר בגלל מיקומו של כוכב מרס במזל דגים. תהנו.

בני מזל קשת:
צפוי לכם שבוע של הנאות ובילויים עם מיקומם של השמש ומרקורי במזל טלה. גו, גו, גו!

בני מזל גדי:
זה הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה.

בני מזל דלי:
כדאי שתתיידדו מחדש עם העולם ותכירו ים של חברים חדשים שרוצים להכיר אתכם.

בני מזל דגים:
זה הזמן להפסיק עם מצבי הרוח, לקרוא את עצמכם לסדר ולתת לאנרגיה של מרס במזל שלכם להטיס אתכם רחוק.

ועד שנדע לחבר את כולם, האקטיביים והפסיביים, לכלל שלמות אחת ולהנות ממנה ומהכוכבים כפי שהם -

מזל טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully