וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - חג שמח

יאיר טריבלסקי

29.3.2007 / 18:37

יאיר טריבלסקי מציג את הזווית המרגיזה שתתקיל אתכם בליל הסדר, אבל גם את המיקום הנעים של ערב החג. פסח נעים

ובכן, שבוע הפסח שבין ה-1 ל-7 באפריל, הוא לא קל, ובו מגיעים לשיאם תהליכים שהחלו בעצם בשבוע הקודם, ומעניין שדווקא בערב ליל הסדר, מגיעות לדיוקן שתיים מהזוויות המרגיזות שקיימות, מה שאומר שכדאי כבר עכשיו לשמור על עצמכם, ולהתנהג בהתאם לכבודו של הערב הזה.

הזווית המרגיזה של השבוע – צמידות בין מרקורי לאורנוס, במזל דגים. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו ואורנוס הוא כוכב שמביא איתו חוסר סבלנות, קצרים בתקשורת ודרמות מיותרות. מעניין שדווקא בערב החג הזה אנו נידונים לסבול מהזווית הזו, ודווקא ליד שולחן הסדר. קצרים בתקשורת, אי הבנות, יותר מדי מרק או פחות מדי קנייעדלך, יותר מדי מרור ופחות מדי חרוסת, ומי לעזאזל גמר לי את כל המיצענבים? כל אלה ועוד כמה זוטות מהסוג הזה עלולים להופיע דווקא עכשיו, בשיא החגיגיות. וזה אומר שכדאי להשתדל מאוד שלא לחפש סיבות לעשות פרצופים חמוצים, להיעלב משטויות או לשבור את הכלים כשממש אין סיבה, לפחות הערב... מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי ודגים.

הזווית המתסכלת של השבוע – זווית של עימות בין ונוס הרגשית, לסטורן המכביד. ונוס היא זו שאחראית על כל נושא הרגשות ביחסים בכלל, בעוד סטורן הוא המכביד הביקורתי התורן. חלק מאתנו עלולים להרגיש עכשיו קצת לבד, למרות שאין סיבה נראית לעין. גישה פסימית, ציניות שאינה במקומה, נוקשות ליד השולחן, כעסים על דברים של מה בכך – כל אלה ועוד כמה הם חלק מהסממנים של הזווית הזו, שמשום מה מגיעה לדיוקה ולשיאה דווקא הערב. על כן כדאי להחליט מראש שלא נופלים בפח הקוסמי הזה, לא מגיבים סטייל 'אכלו לי שתו לי', אם במקרה אוכלים לכם את הביצה הקשה, ולא צועקים עם מגזימים לכם עם החזרת.

איפוק, שליטה, תחושה מכובדת, והעיקר – לשיר בשני קולות את חדגדיא ואת עשר המכות, גם אם לא ממש מתחשק לכם: אם מעט תתאמצו ותשתדלו, תוכלו להרגיש ביחד עם כולם, וזו הרי כל התורה כולה... מי בעיקר עלול לסבול מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי ואריה.

המיקום הנעים של ערב החג – הירח במזל מאזניים. כן, הירח הזה בהחלט יכול להציל עכשיו את המצב אם תרשו לו: הוא מביא איתו התחשבות באחרים, עדינות ורכות ונדמה שהעיניים החמות שאנו רואים עכשיו מסביב לשולחן, קשורות בעיקר אליו. עם קצת מאמץ כולנו נוכל להפוך את ערב הסדר הזה ואת החג בכלל למקום קסום מאין כמוהו.

ומה עם כל השאר? הסרטנים והאריות ירגישו מצוין השבוע ובערב הזה, הקשתים פורחים עם ים של אנרגיה, העקרבים נרגעים לאט, המאזנאים והשוורים יחזרו לעצמם בהמשך השבוע וירגישו ממש טוב, והתאומים והבתולות יצטרכו להתאפק לפחות עד אחרי הסדר ולא לנתק קשרים, גם אם מאוד מתחשק...

ועד שנגנוב את האפיקומן, נגמור את החרוסת ונרגיש שוב, לרגע אחד, כמו מי שיצא ממצרים והצליח להיגאל למרות הכל, כעת במילניום החדש והמעניין הזה –

חג שמייח ושבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully