וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלף הקיסרית

28.3.2007 / 11:56

היא תזכיר לכם לקשור יחד את החומר והרוח - התבוננות בקלף הקיסרית, על רקע הסיפור המיתולוגי שעומד מאחוריה. כתבה שלישית

קלף הקיסרית בקריאה, מייצג פריון, הצלחה ושגשוג. בכל מקום בו נמצא קלף הקיסרית, הוא תמיד יורה על הצלחה. זהו קלף מבורך בטארוט שיכול אף לרמוז על פריון אמיתי כמו ילדים, חתונה, שגשוג כלכלי ועוד.

לכולנו יש תפקיד כאן בעולמנו - והוא להיות פוריים. להפרות את כל מה שנמצא סביבנו. זו חובתנו בעולם וזו גם זכותנו. חובה וזכות זו אינה מתייחסת רק לעיקרון פרו ורבו, כי אם לגרום לכל מה שקורה סביבנו להיות מופרה. נגיע לאושר וסיפוק חומריים דרך פוריות בעבודה, בלימודים, במערכות היחסים שלנו, בגינה, בבית ובכל מקום.

במקום שבו לא נהיה פוריים, נמצא את עצמנו סובלים, משועממים, או לא מאושרים, ועלינו לעשות דבר מה בנידון, כיוון שחוסר פריון יהיה הסימן הראשון לחוסר איזון, שיוביל לחוסר סיפוק, התמרמרות, כעס, קנאה, סבל ולבסוף אף יוביל למחלות. זהו עקרון מנחה בחיינו ששומר עלינו ונותן לנו נקודת התייחסות, דרכו אנו יכולים לשפר את עולמנו ותפקודנו. כאשר אנו פוריים, אנו מחוברים לאנרגיה של שגשוג, הצלחה ואושר.

מה הופך את הקיסרית לרוחנית

נשאלת כאן שאלה חשובה: מדוע קלף, המייצג רעיון חומרי כל כך, נמצא כאחד מקלפי הארקונה הגדולה. לכאורה זהו קלף הצריך להשתייך לסדרת המינור ארקנה. אם כן, מה הופך אותו לקלף רוחני?

ובכן, התשובה היא שלמרות הזיקה החומרית שלו, קלף זה מכיל עקרון רוחני חשוב ויסודי - הפריון. חובתנו להיות פוריים מתחילה בצורך רוחני. בפועל, פריון הוא שלב מאד קריטי בהתפתחות שלנו, כיוון שמבלי לעבור את שלב הפריון, עם השפע והאושר המלווים שלב זה, עולם החומר לא ימוצה וללא מיצוי של עולם החומר החניך לא יוכל להתקדם לשלב הבא. ניתן לראות זאת במנזרים רבים שלא מקבלים תלמידים לשורותיהם מבלי שהם עברו את שלב הפריון בחייהם, המתבטא בדרך-כלל בניסיון של משפחה וילדים. רבים מהמועמדים צריכים לשוב לאחר ניסיון מסוג זה.

עולם הרוח ועולם החומר קשורים זה בזה, ולא ניתן להתקדם בעולם הרוח מצד אחד ולהזניח את עולם החומר מצד שני. לכן הקיסרית נמצאת כאן, כדי להזכיר לנו את זה.


הכותב שגיא מנדלבוים, עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה, בעל ניסיון של 12 שנות לימוד והוראה בקורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות בתל-אביב וברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully