וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מרגיז, רגשני ועצוב

יאיר טריבלסקי

23.3.2007 / 9:46

יאיר טריבלסקי מנתח את הזוויות המרגיזות מול אלה הרגשניות והעצובות שנוצרות בשמי השבוע ומציע לכם להיאחז בכל דבר שיכול לעזור

השבוע שבין ה-25 ל-31 במרץ, מתחיל בצורה אופטימית למדי. כוכב מרס יוצא בעדינת מתוך הזוויות שיצר בשבוע הקודם עם סטורן ונפטון, ונראה שלאט לאט אפשר לראות פנים, מתחת לפוני. כעת אפשר להתמתח, לבדוק כמה אביב יש בחוץ, ומה מידת האדרנלין שהשמש האביבית הזו מביאה, לחפש באינטרנט אזורי פריחה, ולתכנן טיולי טבע אביביים נפלאים. אבל... הדברים משתנים בהמשך.

הזווית המרגיזה של השבוע – צמידות בין מרקורי לכוכב אורנוס. מרקורי מסמל יותר מכל דבר אחר את התקשורת שלנו, עם העולם ועם עצמנו. הוא שוהה כעת במזל דגים, ומאפשר לדגים לבטא רגשות ולדבר על עצמם, לקשתים לנהל שיחות מעניינות הקשורות למשפחה, לתאומים להתמקד בקריירה וביחסים עם סמכויות ולבתולות להשקיע בתקשורת זוגיות וביחסים. אבל ככל שהוא נכנס עמוק יותר ויותר לתוך מזל דגים ולצמידות עם אורנוס, התקשורת שלנו הופכת יותר עצבנית וחסרת שקט.

נראה שכל דבר קטן מטריף אותנו, מעצבן אותנו, ומביא לנו את הסעיף. אמנם הזווית מגיעה לדיוקה רק בהמשך, אבל הלחצים האלה עלולים להביא איתם צורך חזק בשבירת כלים ובניתוקי קשרים. מה עושים כדי להימנע מהקצרים האלה בתקשורת? לנשום עמוק ולספור עד עשר לפני שמתחילים להתפוצץ על מישהו שלא מבין, ואז... להביא אותה בחיוך. אפשרי. בהחלט כן. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים ודלי.

הזווית העצובה של השבוע

הזווית העצובה של השבוע – כניסה של ונוס לזווית של עימות עם סטורן ולזווית פעולה עם נפטון. ונוס שנמצאת עכשיו במזל שור, מזל מאוד רומנטי כשלעצמו, מסמלת יותר מכל את הצד הרגשי שלנו ואת הרגשות ביחסים בכלל. כשהיא נכנסת לזווית עם סטורן אנו עלולים לסבול ממצבי רוח כבדים ללא סיבה נראית לעין, מפסימיות שאינה במקומה ואולי גם מגישה תבוסתנית כלשהי ביחסים. מאיפה מגיע הסלע הזה על הלב? שאלה טובה, וכדאי להתבונן עכשיו פנימה לרגע, לעשות חשבון נפש זמני, לראות אם אנחנו נמצאים באמת במקום בו תכננו להיות במערכות היחסים שלנו ובחיים בכלל, ואז להסתכל בראי, ולומר בשקט לעצמנו מה חסר לנו כדי שבאמת נהיה מאושרים באביב החצוף הזה שמתקרב, ומה צריך לעשות לשם כך.

כן, ונוס מול סטורן מביאה איתה צורך חזק בחשבון נפש זמני, בהבנה לעומק מי באמת נגד מי בחיינו, ואולי גם במסקנה או שתים ואפילו בפעולה, לפני שתתחיל שוב לנוע קדימה, היצור הבלונדי החמקמק, ולהחזיר את הלב למקומו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, גדי ודלי.

הזווית הרגשנית של השבוע

הזווית הרגשנית של השבוע – כניסה של אותה ונוס של קודם, לזווית פעולה עם נפטון, שתגיע לדיוקה מאוחר יותר. נפטון הוא כוכב רגשי מאוד, ובעיקר רגשני, שגורם לנו לאבד את הראש, פרופורציות, את הלב ופה ושם גם את הקרקע שמתחת לרגליםי, כל זאת אם לא נצמד לעובדות, אלא לרגשות המתחלפים ומשתנים במהירות כזו. ואכן, חוסר היציבות הזו עלול לגלוש גם לשבוע הבא ולהציף אותנו ברגשות מעורבים בסדר שעושה כבר קולות של חרוסת, מבצעים של מרור בהנחה וגרעפסים זעירים של מי שאכל יותר מדי מצות טבולות במרק עוף, ובלי בושה.

מה עושים? נאחזים בכל דבר שעוזר לנו, כמו זיכרונות מתקופות קשות יותר או מילים טובות מאנשים אהובים, שולחים מבטים אילמים הזקוקים לחיבוק ו... מחכים בסבלנות שמישהו ישים לב ללב שלנו, שנשאר משום מה אפעס פתוח ומחכה למגע. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה ודלי.

ועד שנבין, עד שנדע להבחין בין לב מחוספס שרואה הכל ללב תמים שאוהב ומוכן לקבל אותנו כפי שאנחנו, עם או בלי הכוכבים –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully