וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול הנשמה

טרה ודוב

22.3.2007 / 13:10

שיטת העיסוי השאמנית לפתיחת הלב, תשחרר אתכם מישויות האופל הנוראיות שמנוונות את עולמכם הפנימי וגורמות לכם לכאב

"אנחנו יוצרים את המציאות של חיינו וחיים בתוכה" - אמת ברורה ופשוטה זו היא הבסיס לכל התורות הרוחניות בעולם. מהדתות הקונבנציונליות, שמטילות את האחריות לגבי גיהינום וגן עדן בעולם שאחרי המוות בידי המאמין ופעולותיו בעולם הזה, ועד "דתות המדע", הסוגדות לרציונליזם.

הזרמים הרוחניים מדגישים כי אם נדע את עצמנו נדע את התשובות להכל. שהרי בתוך תוכנו מתקפל יקום שלם ממוזער. כל מה שקורה בחוץ קורה בפנים, ואם נדע להקשיב לעצמנו ולהיות בקשר עם עצמנו הכל יהיה ברור ופשוט ומוחלט.

אבל לא תמיד הדברים כל כך ברורים. כמה פעמים שאלנו את עצמנו מה אנחנו רוצים מעצמנו, מהחיים, מהמשפחה, מהעבודה, מהעולם כולו, ולא ידענו לענות על השאלה? כמה פעמים ניסינו להיות אנחנו באמת, וגילינו שאמא שלנו מדברת מתוך גרוננו או שאבא שלנו פועל מתוך ידינו?

לפעמים הרצונות והבחירות שלנו, לא מגיעים מאתנו, ואנחנו חיים עם ההרגשה שלא רק אנחנו נמצאים בתוך הגוף שלנו, שיש עלוקות בתוכנו, אשר מתקיימות ממציצת חיינו וגורמות לנו לעשות דברים הפועלים לרעתנו, לבחור בחירות נגדנו, להיות עם אנשים שלא מתאימים לנו ולרצות דברים שכל מה שיביאו לחיינו זה הרס, חורבן, כאב וצער עמוק.

בביקורי במקסיקו, פגשתי אישה יוצאת דופן. שלמרות שהיא לא מגדירה עצמה כשאמן, היא עונה בהחלט עונה להגדרה, ושמה אד-אומה. אד-אומה סיפרה לי על שיטת "העיסוי לפתיחת הלב". במשך מספר שבועות עברתי תהליך חונכות, במהלכו למדתי את השיטה, שהוליכה אותי צעד אחר צעד, ברזי הפילוסופיה ודרך החיים החכמה ממנה היא נובעת. ישישה מדהימה גרמה לי לפגוש את עצמי בדרכים שלא ידעתי על קיומן: בכיתי, צחקתי, הושפלתי, רעדתי מפחד, התחזקתי, התבגרתי, השלתי מעליי קליפות טמטום, התגבשתי, נאספתי והפכתי אדם טוב יותר. המסע אמנם עוד לא הושלם, אך אני מצויד להמשך הדרך - פי אלפי מונים.

שיטת העיסוי לפתיחת הלב שואבת את עוצמתה ואת הכוח לפתוח את הלב, משורשי ההרים. אנו זקוקים לעוצמות האדירות, שמקורן באדמה, כדי לפתוח את הלב, מכיוון שלא אנו הם אלה שחסמנו אותו, אלא יצורי אופל אימתניים, בעלי כוחות כישוף אדירים, שמחזיקים לנו את הלב חסום וסגור בלפיתת ידיים אכזרית. יצורי האופל האלה יודעים כי רק על ידי לב חסום, קול הנשמה נשאר כלוא ודומם וכך הם יכולים לשלוט בנו.

אנחנו אולי מאמינים שאנחנו בשליטה, אבל אנחנו לא. נדמה לנו שאנחנו יודעים את עצמנו אבל אנחנו לא. ברור לנו שבפנים אנחנו מצויים - אבל זה לא לגמרי נכון. ישויות האופל הנוראיות הללו יודעות שקל לנו להילחם בדברים הבאים מבחוץ, אולם קשה לנו להלחם בדברים שבאים מבפנים. לכן יצורי תופת אלו רוקחים את המזימה המושלמת: הם עוטים את הפנים שלנו, מדברים בקול שלנו ואפילו משתמשים במילים ובשפה שלנו ומטפטפים דברי תרעלה ושאול אלינו, מתוכנו. ואנחנו – מאמינים לשקרים והולכים שולל אחרי הכישוף האפל... וחווים כאב.

עצם הרעיון יכול להישמע מגוחך או בלתי מתקבל על הדעת – הכיצד יתכן שכל אחד מאיתנו, אנושות שלמה, מיליארדי אנשים, שבויים בכישוף אפל?
ולמרות שזה נשמע לא אפשרי, זו אמת.

הנה דוגמה להמחשת הרעיון: גבר צעיר שסיים את לימודי המחשבים שלו בהצטיינות, מתקבל לראיון עבודה בחברת היי טק גדולה. הוא מגיע לראיון ופוגש באולם ההמתנה, ארבעה מועמדים נוספים. הוא יודע שהוא הגיע מגולח ולבוש היטב, והוא חוזר עם עצמו על הדברים אותם הוא מבקש לומר. התחושה שיש לו סיכוי לא רע להתקבל.

ואז זה מתחיל: הוא מתיישב על הכיסא ומתחיל להתבשל. הוא מתבונן במתמודדים האחרים ומתחיל להשוות את הנתונים שלהם אל שלו: איך הם נראים, בני כמה הם, כמה ניסיון יש להם וכו'. הקולות שבוקעים מתוכו, מובילים למסקנה הבלתי נמנעת: "באופן יחסי למה שקורה כאן, ממש, אבל ממש אין לי סיכוי. אני לא טוב מספיק, אני לא מנוסה מספיק, אין לי מספיק קשרים, אני לא מוכן היטב לראיון. אני פשוט בלתי מספיק".

גם אם הקולות האלה לא הצליחו להזיז אותו מהכיסא ולהבריח אותו מהמקום, את העבודה הם יגמרו כבר במהלך הראיון: "הם לא אוהבים אותי – רואים את זה בעיניים שלהם, אין לי סיכוי, עדיף שבכלל לא אפתח את הפה, ממילא הם יעשו לי את החיים קשים כאן, בשביל מה אני צריך את זה בכלל, אני מרוויח כסף טוב בתור ברמן. נו טוב, נגמור את זה ונברח" ברור שלאותו אחד אין כל סיכוי לקבל עבודה במקום. גם בלי להיות מתקשרים או בעלי חישה אנרגטית מפותחת, הבוסים לא יבחרו בו בגלל כל מה שהוא קורן ומוציא מתוכו, א משנה מהו הפוטנציאל האמיתי שלו כאיש מחשבים.

3 הקולות שבתוכנו

הקולות הפנימיים האלה הם לא הקולות שלנו. אד-אומה מסבירה שלכל אחד מאיתנו יש שלושה קולות:
קול הנשמה - הקול האמיתי המואר והאוהב שלנו.

קול החשיבות העצמית - קול אפל המבקש לשפוט את עצמנו ואת האחרים וליצור בנו הרס וחורבן.

קול הטורף הפנימי - קול תפלצתי השואף לייאש אותנו ולהביא אותנו לדיכאון ואוזלת יד.

כל אחד מאיתנו מסתובב עם שלושת הקולות הללו בתוכו.

החשיבות העצמית

קול החשיבות העצמית הוא זה שמרגיש כרגע, שהוא כבר יודע על מה כל המאמר הזה. הוא כבר פתר את הדברים ואין טעם להמשיך ולקרוא. החשיבות העצמית היא המפלצת שיודעת הכי טוב ומכירה כבר את הכל ושאין לה כבר עניינים לא פתורים. הצד השני של המפלצת מרגיש שהיא לא מספיק טובה ושאין לה מה לתת לעולם. ברור שכולם יותר טובים ממנה ויודעים יותר ממנה.

החשיבות העצמית היא זו שאוהבת לראות את העולם מסודר בהיררכיה. מובן שזוהי תפיסה שגויה של המציאות, כיוון שכל אחד מאיתנו נמצא בדיוק במקום שלו, ואין לנו כל דרך להעריך או לזהות את עצמנו לפי האחר.

החשיבות העצמית תשמיע קולות כאלה:
- "לא נראה לי שאי פעם אדע לעשות מדיטציה – אני פשוט לא רוחנית מספיק כמו רותי."
- "הו הו כמה שאני ענק, הצלחתי לרפא את דני במפגש אחד – אין ספק שאני משהו מאוד מיוחד בעולם הזה".
- "רק אם אני אעבוד יותר, יש סיכוי שאגיע למה שאחותי השיגה בחיים וגם אז זה בטח יצא עקום".
- "כבשתי עוד גבר – אני מדהימה!"
- "רק שמישהי כבר תאהב אותי בעולם הזה, אפילו שאני דפוק. אולי היא תרחם עלי. אני אתן את הכל כדי שזה יקרה לי".

החשיבות העצמית לעולם תתעתע בנו ותגרום לנו לחשוב הכל, רק לא את האמת הפשוטה, זו שאומרת שכל אדם הוא עולם שלם ואין כל דרך או צורך להשוות אותו לאדם אחר. כל אחד מאתנו הוא נשמה מוארת ויפהיפיה ואם נניח לזה להיות ונחזיק אמת יקרה מפז זו, כל מה שאחרים חושבים עלינו וכל הדרכים בהן אנחנו חושבים שרואים אותנו ומדברים עלינו האחרים, לא יהוו כל שיקול או מכשול בדרך אל חיי נשמה ואושר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הטורף הפנימי

הטורף הפנימי הוא צלופח חמקמק, מגעיל ונוטף ארס, שמצליח לאתר את כל החריצים האפלים בחיינו ולדחוף בהם רעל, דיכאון וייאוש. זה הקול בתוכנו שכל מטרתו היא לחרב לנו את החיים, לייאש אותנו ולגרום לנו להרוס את העשייה שלנו, את הרצון שלנו ואת כל הדברים המופלאים הטמונים בתוך הנשמה הנצחית שהיא אנחנו באמת.

המילים שלו חמקמקות והוא משתמש בשפה שלנו וברעיונות שלנו כדי לשכנע אותנו בשקרים האיומים והנוראיים שלו לגבינו ולגבי החיים:
- "אם אני לא אצייר כמו מיכאלאנג'לו עדיף שאני לא אתחיל בכלל".
- "אני נולדתי מטומטמת וככה זה".
- "אין סיכוי שזה יקרה, עדיף להתקפל אחורנית ולוותר".
- "עד שאני לא פותרת את עצמי לגמרי, אני לא מתחילה לטפל באחרים".

הטורף הפנימי יעשה כל שהוא יכול, כדי להביא אותנו לחידלון, דיכאון וייאוש. העיקר שלא ניצור, שלא נגדל, שלא נתפתח, שלא נזוז שלא ננסה, שלא נעיז, שלא תהייה לנו כל תקווה לכלום.

קול הנשמה

האמת המוחלטת היא, שאנחנו לא גוף שיש לו נשמה ,אלא נשמה שיש לה גוף. קול הנשמה הוא קול של אמת מוארת, נצחית, אהובה ואוהבת לעד. זהו קול האחדות והיופי. הקול הזה - קולנו האמיתי, לא נשמע כמעט כלל.

רובנו כלל לא מכירים את הקול הזה, הבוקע מתוך הלב, משום שהוא מכוסה בטונות רבות של אופל, כאב, כשפים אפלים, ארס, תרעלה ושקרים של טורף פנימי וחשיבות עצמית. והאמת היא שרק הקול הזה, יודע את הדרך הנכונה והאמיתית לחיות חיי הגשמה אמיתיים – חיי רוח בגוף גשמי.

וכך אנחנו מוצאים את עצמנו לא מדברים ולא חיים את האמת שלנו, אלא רוקדים מחול שדים אפל המסחרר אותנו יותר ויותר רחוק מעצמנו ומדרדר אותנו אל תוך אופל, חורבן, כאב ושכחה. כששאלתי את אד-אומה האם כל אחד יכול ללמוד את השיטה הזו, היא ענתה שישנם רק שני קריטריונים לפיהם עליי לבדוק את המבקשים ללמוד שיטה מדהימה זו:
1. שהאדם המבקש ללמוד רוצה להיטיב את העולם.
2. שהאדם המבקש ללמוד עושה משהו בנידון.


אם אתם מעוניינים לצאת לחופשי מהאופל הרב ובאמת למצוא את קול הנשמה שלכם ולקבוע את גורלכם בעצמכם ולא לתת לחייכם להיות נטרפים על ידי שדי שאול, ואם יש בכם התשוקה לעזור לאחרים להשתחרר מהמלתעות הארסיות של הטורף הפנימי והחשיבות העצמית, השתתפו בסדנאות "עיסוי לפתיחת הלב", שיעבירו דוב וטרה בעקבות המורשת של אד-אומה בפסטיבל סגול - הפסטיבל הרוחני הראשון בישראל, אשר יתקיים בפעם ה-14 בכפר נופש דור-חוף דור ב-3-4-5 למאי 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully