וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - השוורים חוגגים עם ונוס

יאיר טריבלסקי

15.3.2007 / 13:54

הקשתים חוזרים סוף סוף לאופטימיות ובני המאזניים מרגישים התעוררות אמיתית. יאיר טריבלסקי יודע שאין דבר שסבלנות ואורך רוח לא יוכלו לפתור

בגדול, השבוע שבין ה-18 ל-25 במרץ, לא קל כבר בתחילתו. מרס האסרטיבי מול סטורן הדפנסיבי, השמש האקטיבית מגיעה לזווית מדויקת עם פלוטו האגרסיבי, מרקורי המתוק שוהה במזל דגים הרגשני והיצירתי, ואפשר לומר שהרגשות חוגגים. אמה מה? צריך לדעת ולהבין בדיוק מי נגד מי, כדי לדעת מה כדאי לעשות וממה כדאי להישמר. שויין.

השמש יוצרת זווית מדויקת לפלוטו – זו אולי הזווית הקשה השבוע, שמגיעה לדיוקה ביום שני, אבל גם ראשון מתוח למדי, וגם בשלישי ורביעי עדיין סובלים. השמש, מיקוד הדברים, יוצרת דיאלוג קשה עם פלוטו הכוחני, מה שעלול להביא איתו גל מרדני של עימותים בתחילת ובאמצע השבוע, וכדאי מאוד להיזהר שלא להיות צודקים תמיד, לא להתעקש על המילה האחרונה, ולא להגיב באופן קיצוני כשנגמרת לנו הסבלנות, ומתחשק לשבור את הכלים.

דרכי הפעולה האלה עלולות רק להחריף את הדרמות, ולגרום לסערות קטנות להפוך לטייפון אמיתי. ברגע שאנחנו מרגישים את המתח, אוטומטית אנחנו מפנים את השטח, כן – אתם צוחקים לעצמכם – בטח – אבל האמת שבהחלט כדאי לעשות זאת, אחרת כבר תלמדו לקח... כל דבר קטן עלול להיות עכשיו עילה לוויכוח או לדרמה, וחשוב שלא לתת לדברים הקטנים האלה להפוך לפילים. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שכועסים, מחליטים מראש שלא נכנסים לשום עימות ומגיבים בחיוך כשמישהו מנסה בכוח לסחוט מכם תגובה. חשוב יותר - לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, עקרב, דגים וקשת.

לקראת סוף השבוע תתפוגג לה הזווית, השמש תעבור למזל טלה, החיוך יתרחב והסערות של תחילת השבוע ייראו כמו פיקניק שמח על אי תנועה מול גן צ'רלס קלור, על חוף הים.

אבל עד שיתרחבו להם החיוכים, כדאי לזכור גם את זווית העימות שבין כוכב מרס לבין סטורן, שמגיעה אמנם לשיא בסוף השבוע הקודם, אבל גם מלווה את תחילתו של זה, גם בגלל שמרס נע לאט יותר מהשמש, וגם בגלל שלוקח זמן רב יותר לתסכול ולביקורתיות שמלווים את הזווית הזו להיעלם. מרס מייצג את הדרייב שלנו, ואת הצורך לכבוש טריטוריות. סטורן הוא הסדין האדום שמול המרס הערס, שעוצר אותו, מתגרה בו, מעביר עליו ביקורות ומכניס איתו לעימותים עם הסביבה. זהו זמן אכן ביקורתי למדי, שעלול להביא איתו עימותים שונים עם סמכויות, דיאלוג לא קל עם בוסים או הורים ותחושה של חוסר אונים כשיזמות חדשות וישנות עולות על שרטון – ונשארות שם...

במקום להיות בתסכול, כדאי לזכור שהזווית הזו זמנית ועד סוף השבוע זה יחלוף; שמישהו שם למעלה רוצה שתתבוננו שוב – והפעם לעומק – במה שאתם עושים ותיקחו זאת ברצינות רבה יותר ושתעברו שוב על כל הפרטים הקטנים לפני שאתם מנסים שוב, בעיקר בכל מה שקשור לכספים, לתכניות מקצועיות, לאודישנים או ראיונות עבודה, או לתכניות של איפה לעשות את הסדר שמופרות ביד זדונית, כך אתם מרגישים.

בקיצור, אין דבר שסבלנות ואורך רוח לא יוכלו לפתור. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, גדי, דלי ואריה.

והתקשורת שלנו? מיקומו של כוכב מרקורי במזל דגים, מבטיח לכולנו תקשורת רגשנית מאוד, ויצירתית לא פחות. נדמה שכל דבר הופך השבוע לאישי עד סופר-אישי, מה שאומר שאפשר בקלות להיעלב, ואפשר לתת לחיוך לעטוף את הכל ותוך שניה הכל מתהפך לו... השינויים והמהפכים הרגשיים עם המרקורי הזה לא מועטים, כך שכדאי לזכור שבסופו של גל הגשמים השבועי מגיעה בכל זאת קשת, ורק כדאי לנסות ולעקוב אם היא מגיעה לה מכיוון יפו, מהים או מהרי יהודה, שמופיעים ונעלמים מעל קצה הווישר שמקפץ במרץ על הטיפות האחרונות של שרידי החורף, בואכה האביב.

כן, זה שבוע שבו השוורים הולכים לחגוג עם ונוס, שעוברת למזל שור ותשפיע גם על העקרבים שממול, על התאומים והבתולות שמרקורי הדגיגי הופך אותם לרגישים ויצירתיים מתמיד, על הקשתים שסוף סוף חוזרים לאופטימיות עם השמש שעוברת למזל טלה, ועל המאזנאימים שמרגישים התעוררות אמיתית ביחסים שלהם, הדליים עם האוברדואינג והאנרגיה העודפת, ועל כל השאר – דבר דיברנו כבר...

ועד שנוכל לעקוב ביתר קלות על התסריט הכוכבי הזה, המתרחש לו באופן מופלא כל כך מדי שבוע, ובו אנו רק הסטטיסטיים הסקרניים והם השחקנים המבטאים את מפת רגשותינו שלנו, הרי –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully