וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - קטלני

יאיר טריבלסקי

1.3.2007 / 10:44

השמש נמצדת לאורנוס ומכה בכל מי שממשיך להעמיד פנים שהכל בסדר. יאיר טריבלסקי מבטיח פורים מתוח ובלתי צפוי

השבוע הזה, בין ה-4 ל-10 במרץ, עלול להתחיל קצת ברגל שמאל, וכדאי להיזהר מאוד שלא לעשות שטויות באופן פזיז, שאתם עלולים להצטער עליהן. בהמשך השבוע מתבהרים להם שמי הרגש, השמש חוזרת לנצנץ ואיתה גם הבטחה עדינה ליחסים הרמוניים יותר, קרבה רבה יותר ואפילו אותו מצרך מעניין אך נדיר שכולנו כותבים עליו לפני שאנחנו הולכים לישון לבד, שנקרא אהבה...

הצמידות של השמש עם כוכב אורנוס שמגיעה לדיוקה ביום שני, היא ללא ספק אחד האירועים המשמעותיים של השבוע ואולי גם הקשה שבהם. זו צמידות שעלולה להיות קטלנית בעוצמתה, אם היא מגיעה לחייכם בזמן של החלטות גורליות ומכה בכל מי שממשיך להעמיד פנים שהכל בסדר, או בכל מי שמעדיף מילים אינטליגנטיות על פני רגש עוצמתי, של כאן ועכשיו.

מכיוון שמדובר בזווית מפתיעה למדי, קשה לנחש מראש איך ובמי היא תפגע בדיוק. יתכן שהיא אפילו תעבור לידכם בלי זעזוע אמיתי, מחפשת לה קרבן שמעדיף לעצום עיניים, מאשר לראות את המציאות כפי שהיא.

למרות שבעיקרון כאמור היא מפתיעה, הרי שכבר בסוף השבוע הזה אפשר לחוש בה, בסערה הפנימית הזו, כשהיא יוצרת אצל כולנו מתחים ולחצים וחוסר סבלנות, כלפי עצמנו וכלפי הסביבה הקרובה.

נכון, לא כל יום פורים, אבל דווקא הפורים הזה עלול להיות מתוח ואפילו בלתי צפוי, בכל מה שיביא איתו וכדאי להתכונן מראש למצבים שאי אפשר להתכונן אליהם. לחצים כאלה עלולים להביא איתם עצבנות ביחסים קרובים, צורך בהרבה 'ספייס', חופש אישי ורצון לצאת החוצה אל העולם, מתוך תחושת חנק מסוימת ביחסים קרובים מדי שלא ממש מתאימים, או מתוך גל של חוסר רצון לתת יותר מדי מעצמכם.

חשוב במיוחד עכשיו להיזהר מכעסים פתאומיים שעלולים להביא איתם סערות כיס ודרמות מיותרות, ומכאן גם החלטות בסגנון הגורלי שגורמים להתרחק וללכת ממקום שלמעשה דווקא אוהבים. היזהרו שלא לטפס דווקא עכשיו על עצים גבוהים מדי, לא לומר דברים שאולי תתחרטו עליהם בהמשך ולא להיסחף לאמירות גבוהות מדי, שאחר כך יהיה קשה לעמוד מאחוריהן.

ואם בכל זאת תצטרכו להסביר מה עובר עליכם עכשיו מול הסביבה המופתעת, אמרו להם שזו הצמידות של השמש עם אורנוס וכדאי להיזהר מכם עכשיו – אפילו האסטרולוג אמר...

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

מרקורי חוזר לעצמו

האירוע המשמעותי השני, הוא חזרתו של כוכב מרקורי להילוך רגיל וזה קורה במזל דלי. כן, אחרי כשלושה שבועות של שכחה היסטרית של כל מה שזז, ביטול פגישות ויזמות שעולות על שרטון, משתנה לה שוב המגמה. מרקורי עוצר בסוף השבוע, מהסס לרגע ומתחיל באיטיות ובכבדות מה לנוע שוב קדימה.

אולי עכשיו, שבעי תלאות מהשבועות שחלפו, נוכל להעריך יותר את מה שאנו לוקחים בדרך כלל כמובן מאליו, כלומר את הדרך שבה הדברים מתרחשים ביומיום באופן עקבי ורציף, המחשב עובד ולא נופל, מכשירי האלקטרוניקה לא מתקלקלים ואנשים לא שוכחים אותנו למרות שקבענו לסרט.

זה גם אומר שמעכשיו נוכל לחזור ליזמות ישנות שעלו על שרטון לפני כמה שבועות, ועכשיו הזמן להתחיל להניע אותן שוב קדימה, במקום לחשוב שפספסנו את המומנטום והכל נגמר.

מי בעיקר יחזור ויהנה משובו של מרקורי להילוך רגיל? מזלות תאומים, בתולה, דלי, ודגים.

המיקום המשמח של השבוע קשור דווקא לוונוס, כוכב האהבה שלנו. ונוס הסוררת נמצאת עכשיו במזל טלה, מביאה איתה צורך בשליפות רגשיות מהשרוול, בסיפוקים מיידיים ובהחלטות חפוזות בנוסח להישאר – או ללכת, אבל איכשהו היא יוצרת זוויות הרמונית ויפות לסטורן יופיטר ופלוטו, אלמנט שמאפשר לה לשתף פעולה עם אחרים, באופן נפלא ויצירתי ובעצם לתרום לרבים מאתנו, בעיקר אלה שרוצים לעשות דברים עם אחרים ולא לבד.

מי יושפע לטובה מהזווית הזו? (בתנאי שיפתח את עצמו לשיתופי הפעולה האלה) מזלות שור, מאזניים, טלה, קשת, עקרב וגדי.

בגדול, זה אומר ששבוע יעיל עובר על הגדיים והקשתים, שבוע אקטיבי וחברתי על הדליים, שבוע יצירתי ואוהב על השור והמאזניים, שבוע עמוס ודרמטי על האריות והדליים ושבוע מתוק ומוזר שבו אפשר שוב לנוע קדימה על הבתולות והדגיגים.
כל מה שנשאר עכשיו זה להתחפש – ולחגוג.

ועד אז – פורים שמייח, ושבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully