וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב 3 - הקריאה עצמה

28.2.2007 / 10:00

באיזו קריאה כדאי להתחיל ולמה זה חשוב אם הקורא דובר אנגלית או עברית

עכשיו, אחרי שהגדרנו את השאלה וערבבנו את הקלפים, אנחנו יכולים לפרוס את הקלפים. קיימים עשרות ואולי אפילו מאות סוגים של סוגי פריסות. יש פריסות המיועדות לנושאים ספציפיים כמו זוגיות או קריירה, יש קריאות שהן כלליות ובהן לא מגדירים שאלה בכלל ויש קריאות פשוטת בהן אנו מגדירים שאלה של "כן" או "לא".

לכל קריאה יש את החוקים שלה, הכוללים את אופן ניסוח השאלה (ניסוח של "כן" או "לא", בקשה למסר, הגדרת נושא וזמן וכדומה), צורת החצייה וכן את אופן הנחת הקלפים על השולחן.

בשלב הראשון אני ממליץ להתחיל עם קריאות של "כן" ו"לא" ולא לרוץ לקריאות מורכבות יותר. אם מצאתם קריאה שמצאה חן בעינכם שמקורה בחו"ל (באינטרנט או בספרות), נסו לזכור שלרוב אופן פריסת הקלפים על השולחן מותאם לכיוון בו כותבים. כך למשל בפריסת מילים, בה אנו מגדירים לכל מילה קלף, ברוב המקומות מניחים את הקלפים משמאל לימין, אולם כיוון שבשפה העברית אנו כותבים מימין לשמאל, מומלץ להפוך את סדר הנחת הקלפים כך שהוא יתאים לשפה שלנו.

הקריאה איתה אני התחלתי נקראת אס.או.אס. אתם מוזמנים לקרוא עליה במאמר המצורף, ללמוד איך טכנית מבצעים אותה ולהתחיל. אם אתם לא מצליחים לפרש או אם יש קשיים אתם מוזמנים לפנות לפורום טארוט כאן בוואלה! (ראו קישור) ולבקש עזרה משתתפי הפורום ישמחו לעזור.

איך חוצים את הקלפים

לסיום ארצה רק להבהיר את עניין חציית הקלפים. חציית הקלפים היא תהליך שבו אנו מחלקים את חפיסת הקלפים לשניים ומניחים את הקלפים זה לצד זה. לאחר מכן אנו מניחים את החלק התחתון של החבילה על החלק העליון. אם נעשה את ההפך ונחזיר את החלק העליון של החפיסה על החלק התחתון, הרי שלא עשינו דבר שכן החזרנו את חפיסת בפועל הקלפים למצבם המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully